Προσφορά στα Συσσίτια του Αγ. Δημητρίου
Ενόψει των εορτών του Πάσχα το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και κατόπιν συνεννόησης με την υπεύθυνη των Συσσιτίων του Αγ. Δημητρίου αποφάσισε τη συλλογή τροφίμων ως συνεισφορά στην εθελοντική τους δράση.
Γονείς των μαθητών προθυμοποιήθηκαν να μεταφέρουν τα τρόφιμα και οι μαθητές με τις εκπαιδευτικούς πήγαν στο χώρο όπου δίνονται τα Συσσίτια, είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου και δέχθηκαν με χαρά τα κεράσματα.


