Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε μια πολύ σημαντική δράση με τίτλο «Το κουτί των πρώτων βοηθειών στο νηπιαγωγείο», με σκοπό να μάθουμε πώς να παραμένουμε ασφαλείς και πώς να προσφέρουμε βοήθεια στους γύρω μας.
Όλα ξεκίνησαν από την περιέργεια των παιδιών, τα οποία αναρωτήθηκαν από πού προέρχονται τα υλικά που χρησιμοποιεί η σχολική νοσηλεύτρια για να φροντίσει μικροτραυματισμούς ή τσιμπήματα. Μέσα από συζητήσεις με τη νοσηλεύτρια αλλά και με τη βοήθεια μιας μαμάς φαρμακοποιού, τα παιδιά έμαθαν για τη σημασία του φαρμακείου, το περιεχόμενό του και τη σημασία του τακτικού ελέγχου ώστε να μην υπάρχουν ληγμένα υλικά.
Τα παιδιά δούλεψαν ομαδικά, κατασκεύασαν ένα δικό τους κουτί πρώτων βοηθειών και δημιούργησαν λίστες με χρήσιμα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, όπως το ΕΚΑΒ και η πυροσβεστική. Στο τέλος, παρουσίασαν τη δουλειά τους σε συμμαθητές τους στο Δημοτικό αλλά και στους γονείς τους, θέλοντας να μεταδώσουν το μήνυμα ότι η ασφάλεια είναι δικαίωμα όλων. Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, οι μικροί μαθητές καλλιέργησαν την υπευθυνότητα και την ενσυναίσθηση, νιώθοντας πλέον έτοιμοι να φροντίσουν τον εαυτό τους και τους άλλους.









