Το σχολείο μας έδωσε δυναμικό «παρών» στις εργασίες του 2ου Επιστημονικού Συνεδρίου, το οποίο είχε ως κεντρικό και άκρως επίκαιρο θέμα: «Ο/Η Εκπαιδευτικός του 21ου Αιώνα: Από τη Διδακτική Πράξη στην Επαγγελματική Ανάπτυξη – Ταυτότητα, Ρόλοι, Καινοτομίες, Καλές Πρακτικές»
To νηπιαγωγείο μας υιοθετώντας πλήρως τη φιλοσοφία της καινοτομίας και της συνεχούς εξέλιξης, παρουσίασε με απόλυτη επιτυχία την εισήγησή μας με τίτλο: «Το Ανοικτό Νηπιαγωγείο ως πυρήνας κοινωνικής συνοχής και ολιστικής μάθησης».
Στην εισήγησή μας αναδείξαμε πώς το σύγχρονο νηπιαγωγείο μπορεί να σπάσει τα στενά όρια των τεσσάρων τοίχων της τάξης και να μεταμορφωθεί σε έναν ζωντανό οργανισμό που αλληλεπιδρά με την κοινωνία. Παρουσιάσαμε τις καλές πρακτικές του σχολείου μας, μέσα από τις οποίες η μάθηση προσεγγίζεται ολιστικά —καλλιεργώντας όχι μόνο τις γνωστικές, αλλά και τις συναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητες των μαθητών μας—. Παράλληλα, τονίσαμε τον ρόλο του «Ανοικτού Νηπιαγωγείου» ως γέφυρα συμπερίληψης, αλληλεγγύης και κοινωνικής συνοχής για όλες τις οικογένειες.
Η συμμετοχή μας αυτή, σε ένα τόσο υψηλού επιπέδου επιστημονικό βήμα, επιβεβαιώνει τη δέσμευση του σχολείου μας για μια ποιοτική εκπαίδευση, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις και τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.










