Τα παιδιά μας δημιούργησαν για την γιορτή της Μητέρας!! Δημιούργησαν τις όμορφες ανθοδέσμες τους, απήγειλαν το ποίημα, φιλοτέχνησαν το ποίημα με το όμορφο Ηλιοτρόπι ό τους!!
Βίντεο από την εκδήλωση στην τάξη
Οι μητέρες καλέστηκαν στην τάξη μας για να γιορτάσουμε όλοι μαζί!!