Η Γιορτή της μητέρας!!

Τα παιδιά μας δημιούργησαν για την γιορτή της Μητέρας!! Δημιούργησαν τις όμορφες ανθοδέσμες τους, απήγειλαν το ποίημα, φιλοτέχνησαν το ποίημα με το όμορφο Ηλιοτρόπι ό τους!!

Βίντεο από την εκδήλωση στην τάξη

 

Οι μητέρες καλέστηκαν στην τάξη μας για να γιορτάσουμε όλοι μαζί!!

Δημοσιεύθηκε στην Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.