Πρακτική φοιτητών: ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ_ΑΞΟΝΕΣ

Αφού ήδη έχουν πληροφορηθεί οι γονείς για την πρακτική άσκηση των φοιτητών μέσα από το πρόγραμμα Μεντόρων νηπιαγωγών που υλοποιεί το σχολείο μας με το ΠΤΕΑ του Π.Θ. και την ενημέρωση των μαθητών μας ξεκίνησε η παρακάτω διαδικασία:

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ_ΑΞΟΝΕΣ
α/α Ημερομηνία Περιγραφή
ΠΕΜΠΤΗ
1 31-10-2024 Παρατήρηση στο νηπιαγωγείο- Συμπλήρωση Ο.Π._ΧΩΡΟΣ

20241031 083844 20241031 130502

Η φοιτήτρια ήρθε στην ώρα της,  έκανε την παρατήρηση στην τάξη μας κατά την παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης στην τάξη μας , ήταν επικοινωνιακή με τα παιδιά.

2 7-11-2024 Παρατήρηση στο νηπιαγωγείο- Συμπλήρωση Ο.Π._ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Η παρατήρηση αυτή μετακινήθηκε για τις 13-11-2024 επειδή στις 27-11-2024 υλοποιήσαμε την προγραμματισμένη μας εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πτέρυγα Μάχης 111, στη Ν. Αγχίαλο.

20241113 084845 20241113 084850 20241113 0903080 20241113 092121

Στο τέλος όλοι μαζί μια αγκαλιά αποχαιρετώντας τη φοιτήτρια

20241113 130225

Η φοιτήτρια ήρθε τηρώντας κανονικά το ωράριο, υλοποίησε τη παρατήρησή της , στη θεματική : Το Φθινόπωρο ,ήταν επικοινωνιακή με τα παιδιά.

3 14-11-2024 Παρατήρηση στο νηπιαγωγείο- Συμπλήρωση Ο.Π._ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

20241114 093600 20241114 130853

Υλοποιήθηκε κανονικά η παρατήρηση της φοιτήτριας στη θεματική  Φθινόπωρο όπου οι μαθητές εργάστηκαν σχετικά με τα φύλλα του Φθινοπώρου,.

Σε αυτό το σημείο έγινε η συμπλήρωση των ερωτηματολογίων για το κούμπωμα μέντορα και φοιτητή.

20241117 153903 20241119 160129

4 21-11-2024 Παρατήρηση στο νηπιαγωγείο- Συμπλήρωση Ο.Π._ΜΕΘΟΔΟΙ

Αφού έγινε η συμπλήρωση των παραπάνω ερωτηματολογίων , η φοιτήτρια Ουρανία είναι η φοιτήτρια που θα είμαι η Μέντορά της κατά την συνέχεια και ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης.

20241121 085923

Η φοιτήτρια ήρθε στην τάξη μας, ενημερώθηκαν τα παιδιά για τη συνέχεια της συνεργασίας με την φοιτήτρια και αποφασίσαμε αρχικά να ενώσουμε όλοι τα χέρια μας, ως σύμβολο Συμβολαίου Συνεργασίας.

Ενδεικτικές φωτογραφίες και αναλυτικά βλέπε κατηγορίες: θεματική Μαθηματικά από το 1-5 -Φθινόπωρο

Η φοιτήτρια παρατήρησε τις παιδαγωγικές μεθόδους κατά την εκπαιδευτική διαδικασία στη Θεματική: Μαθηματικά – Φθινόπωρο  με στόχο την προσέγγιση του αριθμού 1, όπου υλοποιήθηκαν στην τάξη μας αρκετά παιχνίδια  η βιωματική μάθηση, η Διαθεματική προσέγγιση καθώς και η ομαδοσυνεργατικότητα.

20241121 12275920241121 122320 20241121 124620

20241121 092704

5 28-11-2024 Παρατήρηση στο νηπιαγωγείο- Συμπλήρωση
Ο.Π._ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

20241128 084034 20241128 083532 20241128 083541

Η φοιτήτριά μας ήρθε κανονικά στην ώρα της, ήταν επικοινωνιακή με τα παιδιά και μάλιστα έφερε στην τάξη μας ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας-μνήμης με κάρτες, που ενθουσίασε πολύ τα παιδιά!! έπαιξε με τα παιδιά κατά την ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού.

Όλοι παίξαμε με τις κάρτες της φοιτήτριας και το ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ!!

20241128 090559 20241128 090613

Επίσης της δόθηκε η ευκαιρία από την Νηπιαγωγό κατά την έναρξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας να συνεργαστεί με μαθήτρια. βλέπε θεμετική : Το Φθινόπωρο, υπόθεμα : Ο καιρός του Φθινοπώρου.

Μπράβο στην φοιτήτρια!!

6 5-12-2024 Παρατήρηση στο νηπιαγωγείο- Συμπλήρωση

 

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.