Με την λήξη της περιόδου προσαρμογής ,τα παιδιά δημιούργησαν το εξώφυλλό τους και έκαναν τον αναστοχασμό τους , ξεφυλλίζοντας το βιβλιαράκι των εργασιών τους και επέλεγαν την δημιουργία που τους άρεσε περισσότερο, την οποία την παρουσίαζαν στην ολομέλεια της τάξης. Έτσι οι μαθητές μας άρχισαν να ασκούνται σιγά σιγά στην αξιολόγηση των δημιουργιών τους, ενεργοποιώντας μεταγνωστικές δεξιότητες(αυτοπαρατήρηση, διάκριση- σύγκριση, ανάκληση της μνήμης) και στην ανάπτυξη της προφορικής έκφρασης μέσω της περιγραφής και καθώς στην ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης τους.
Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη



