Η Νηπιαγωγός στις ρουτίνες, την ώρα της ημερομηνίας, ανακοινώνει στα παιδιά ότι ήρθε η ώρα να αποχαιρετίσουμε την Άνοιξη και να υποδεχθούμε την νέα εποχή που έρχεται.. Ποια εποχή? Τα παιδιά απαντούν με ενθουσιασμό: το Καλοκαίρι!!
Η Νηπιαγωγός ζητά από τα παιδιά να εκφραστούν δημιουργικά , ζωγραφίζοντας ότι θέλουν για το Καλοκαίρι.
Η Νηπιαγωγός αξιοποιεί τις ζωγραφιές των μαθητών, όπου μέσα από αυτές το κάθε παιδί μιλά για το Καλοκαίρι , λέει τι γνωρίζει για αυτή την εποχή, πως νοιώθει για την εποχή.
Η Νηπιαγωγός αφού έχει εκμαιεύσει τις προυπάρχουσες γνώσεις των παιδιών, μέσα από τη μαιευτική μέθοδο (ερωτήσεις-απαντήσεις), προχωρά στην διαθεματική προσέγγιση της εποχής από διάφορα διεπιστημονικά πεδία: καιρός, χρονική διάρκεια (3 μήνες), ντύσιμο, διατροφικές συνήθειες, διακοπές.
Ενδεικτικές δραστηριότητες
Τα παιδιά αναγνωρίζουν τα συνθετικά της λέξης: Καλοκαίρι και τα συσχετίζουν με τον καιρό..
Ένα παιδί την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων αξιοποιεί το παραπάνω φύλλο ,το παρατηρεί και ζωγραφίζει ξανά για το Καλοκαίρι.
Τα παιδιά δημιουργούν το εξώφυλλο της θεματικής τους.
Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη