Student’s online meeting 27-4-2023, The Poem: Save the Soil
Προετοιμασία για το online meeting
Το Ποίημα: Σώστε το χώμα
Δημιουργία της αφίσας μας
Creating our poster
link
https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/load/2277aec94f57fe41f494637f54460e06
Οι μαθητές αποφασίζουν να παρουσιάσουν τραγουδώντας στη ζωντανή τους σύνδεση με τα εταιρικά σχολεία το ποίημα της νηπιαγωγού με τίτλο: Σώστε το χώμα που έχουν ήδη μάθει στα Ελληνικά αλλά και στα Αγγλικά.
Οι μαθητές των δύο εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ06, εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά και δημιουργικά σχετικά με το ποίημα, ώστε να το παρουσιάσουν όλοι μαζί στη διαδικτυακή τους σύνδεση.

Το πρόγραμμά μας λοιπόν στο e-Twinning είναι ένα λειτουργικό κομμάτι του προγράμματος σπουδών, που συνδέεται με τις θεματικές που υλοποιούμε, ενισχύεται από το μάθημα των Αγγλικών, ενδυναμώνοντας τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα των μαθητών μας εμπλουτίζοντας το Αγγλικό λεξιλόγιό τους αλλά και τη συνεργασία – δημιουργικότητα των εκπαιδευτικών.
The Poem Save the Soil
The students decide to present by singing in their live connection with the corporate schools the kindergarten teacher’s poem entitled: Save the soil which they have already learned in Greek as well as in English.
The students of the two teachers PE60 and PE06, worked collaboratively and creatively on the poem, in order to present it together on their online connection.
So our program is a functional part of the curriculum, connected to the themes we implement, strengthened by the English course, strengthening the cooperation and creativity of our students by enriching their English vocabulary and also the cooperation – creativity of the teachers.
Τελικό προϊόν των μαθητών
Final product of the students
Οι μαθητές τραγουδούν το ποίημα Save the soil
Οι μαθητές και των δύο ομάδων ετοιμάζουν το πανό παρουσίασης για το online meeting για τις 27-4-2023.
Η Αφίσα μας
λινκ
https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/load/cf76b9d88b719624d8a88e5cf5af5872
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60
Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06






