Τα φρούτα του Φθινόπωρου

 

20221031 144102

Τα παιδιά μας μέσα από τη Διαθεματική προσέγγιση και τη βιωματική μάθηση είχαν την ευκαιρία να μάθουν και να αναγνωρίζουν τα φρούτα του Φθινόπωρου και να εκφραστούν με δημιουργικό τρόπο.

20221101 105054 20221101 105551

Παρακολούθησαν βίντεο στο Yuo tube σχετικά με τα φρούτα(εκμάθηση φρούτων-τραγουδάκια)

20221101 094730

Επέλεγαν φρούτα από τη θεματική γωνιά και έλεγαν το όνομά τους

20221101 091324 20221101 094406 20221108 083417

Εργάστηκαν σε χαρτί Α4 ζωγραφίζοντας φρούτα-λαχανικά, έγραψαν δημιουργικά λέξεις φρούτων.

20221102 084827 20221102 090621

Ηχογράφηση των λέξεων:

Ανακάλυψαν την προέλευση των φρούτων(Μηλιά δένδρο-Μήλο φρούτο, κ.λ.π.) και βρήκαν σύνθετες λέξεις με το Μήλο: Μηλόπιτα, μηλόξυδο, μπανανόμηλο, ξυνόμηλο.

20221103 172908 20221103 091552 20221103 093129 20221103 091712 20221103 093446 20221103 125118 20221101 112539

Ενεργοποιήθηκαν και εμπλούτισαν με αυθεντικά φρούτα τη θεματική γωνιά της τάξης.Ασκήθηκαν σε μετρήσεις και κατηγοριοποιήσεις φρούτων ανά είδος, ανά χρώμα και μέγεθος.

20221110 093457 20221110 093852

Έπαιξαν με τα φρούτα και τις χαρτοσακκούλες(παιχνίδι ταχύτητας-ποσότητας)

20221104 081247 20221103 122646 20221102 093255 20221104 083017 20221104 083150 20221104 084112

 

Ανακάλυψαν από που προμηθευόμαστε τα φρούτα και λαχανικά(μανάβικο- Σούπερ Μάρκετ και ενεργοποίησαν τη γωνιά μαγαζάκι σε μανάβικο με αυθεντικά προϊόντα, δημιούργησαν προσφορές τιμών σε φρούτα που επέλεξαν και μέσα από παιγνίδια ρόλων με βιωματικό τρόπο(μανάβης-πελάτες) εμπλούτισαν το σχετικό λεξιλόγιο, απέκτησαν συνείδηση καταναλωτή παρατηρώντας και αναγνωρίζοντας τις τιμές στις προσφορές καταλήγοντας στην αγορά τους.

20221104 083356 20221104 084508 20221104 090845

20221104 085637 20221104 090605 20221104 092240 20221104 085854

20221104 092315

Ανακάλυψαν την διατροφική αξία των φρούτων(βιταμίνες-θωράκιση του οργανισμού) και αποφάσισαν να υλοποιήσουν στην τάξη ένα δεκατιανό με φρούτα ανά ομάδες τραπεζιού, επιλέγοντας τα φρούτα τους και δημιουργώντας την φρουτοσαλάτα τους.

20221107 101502 20221107 101507 20221107 102413 20221107 103309 20221107 102717 20221107 102749

Γυρίζοντας στην τάξη αφού έκαναν τις συγκρίσεις στις τιμές, συνειδητοποίησαν την έννοια του ανταγωνισμού στην ελεύθερη αγορά, αποφάσισαν να δημιουργήσουν νέες προσφορές με ένα φθηνό καλάθι φρούτων, κατανοώντας την έννοια της επιχειρηματικότητας.

20221107 110846 20221107 111037

Επίσης αποφάσισαν τα παιδιά ύστερα από παρότρυνση της νηπιαγωγού να επισκεφτούν Σούπερ Μάρκετ της γειτονιάς τους και να προβούν σε έρευνα αγοράς των φρούτων, καταγράφοντας τις τιμές και γυρίζοντας στην τάξη να τις συγκρίνουν με τις δικές τους τιμές στο μανάβικο και να καταλήξουν σε συμπεράσματα αλλά και να ξαναδημιουργήσουν αν κρίνουν ότι χρειάζεται σε νέο τιμοκατάλογο προσφοράς των τιμών τους.

20221107 103447

Στην εκπαιδευτική μας αυτή επίσκεψη είχαμε και συνοδούς συνεργάτες γονείς που στήριξαν το εκπαιδευτικό μας έργο.

Στο τέλος τα παιδιά μας δημιούργησαν το εξώφυλλο της θεματικής τους και έκαναν όπως πάντα τον αναστοχασμό τους.

20221111 084558 20221111 125058 20221111 125113

Η Ολομέλεια της τάξης αξιολογώντας αποφασίζει να δημιουργήσει μία αφίσα από το βιωματικό δεκατιανό τους με τις φρουτοσαλάτες τους.

A New Design Made with PosterMyWall 20

Μπράβο στα παιδιά μας!!

Μπράβο και στους συνεργάτες γονείς που στηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία ως προς την αποτελεσματικότητά της και συντελεί στο ουσιαστικό όφελος των μαθητών μας.

Η Νηπιαγωγός

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Θεματική. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.