Αρχική » Εργασίες Μαθητών » Ένα παραμύθι αλλιώς

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

-------------------------------

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Ρολόι

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Ισότιμη εκπαίδευση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

Ένα παραμύθι αλλιώς

Η δημιουργική έκφραση των μαθητών είναι μέγα ζητούμενο της εκπαίδευσης, καθώς τα παιδιά αισθάνονται ολοένα και πιο πιεσμένα μέσα στα ασφυκτικά πλαίσια των σχολικών τους υποχρεώσεων.

Όταν , λοιπόν, παροτρύνονται να δημιουργήσουν με αφορμή λογοτεχνικά κείμενα που διδάσκονται, τα οφέλη είναι πολλά: εκφράζουν τον εαυτό τους «συνομιλώντας» με τους λογοτέχνες, εκτονώνονται, εξοικειώνονται με την ανάγνωση και το γράψιμο και δημιουργείται ευχάριστο κλίμα στην τάξη.

Δείτε στην παρουσίαση που ακολουθεί ένα τέτοιο παράδειγμα. Η μαθήτρια της Α’ Γυμνασίου Κόλλια Ελπίδα στο μάθημα της Νεοελληνικής Γραμματείας οπτικοποίησε το διδασκόμενο παραμύθι «Το πιο γλυκό ψωμί» μετατρέποντάς το σε κόμικ.

Ειρ. Νικολοπούλου, Φιλόλογος

Κάντε κλικ παρακάτω:

το πιο γλυκό ψωμί

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση