Αρχική » Δράσεις » Θεατρικές εφηβικές παραστάσεις 2024-25

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

-------------------------------

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών

Σχέσεις εκπαιδευτικών - μαθητών

Ρολόι

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Ισότιμη εκπαίδευση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Σαν σήμερα

23/4: Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου
Στις 23 Απριλίου 1616 έφυγαν από την ζωή δύο μεγάλα ονόματα των γραμμάτων: ο ισπανός συγγραφέας του «Δον Κιχώτη» Μιγκέλ Ντε Θερβάντες και ο άγγλος δραματουργός Γουίλιαμ Σαίξπηρ. Με αφορμή το διπλό αυτό γεγονός, η UNESCO έχει καθιερώσει την 23η Απριλίου ως την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Θεατρικές εφηβικές παραστάσεις 2024-25

Την Τρίτη 26 Νοεμβρίου η  Α’ τάξη, επισκέφτηκε την παιδική-εφηβική σκηνή του θεάτρου “Κάτω από την Γέφυρα” και παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση “Η ιστορία του γάτου, που έμαθε σ’ ένα γλάρο να πετάει”, ένα αριστούργημα του Luis Sepulveda. Μέσα από μια διασκεδαστική, αλλά και συγκινητική ιστορία,  το θεατρικό  μίλησε στα παιδιά  για την τιμή, τη συντροφικότητα, την υπεράσπιση του αδύνατου και το δικαίωμα στη διαφορετικότητα κάθε πλάσματος. Από την άλλη,  το έργο πρόβαλε τη ζημιά που έχει προκαλέσει στον πλανήτη η άναρχη και ανεξέλεγκτη βιομηχανική ανάπτυξη και ενθάρρυνε τους μαθητές μας  να αγωνιστούν για να γίνει καλύτερος αυτός ο κόσμος.

Την Τετάρτη 04 Δεκεμβρίου  τα παιδιά της Β’ και Γ’ Γυμνασίου, επισκέφτηκαν το θέατρο Λαμπέτη και παρακολούθησαν το πρωτοποριακό θεατρικό “Το κύμα” που αποτελεί διασκευή του  ομώνυμου βιβλίου του Τοντ Στράσερ. «Το Κύμα» βασίζεται σε ένα πραγματικό κοινωνικό πείραμα που πραγματοποιήθηκε το 1967 από τον Ρον Τζόουνς, καθηγητή πολιτικής ιστορίας σε Λύκειο της Καλιφόρνια, με αφορμή την ερώτηση μια μαθήτριας: «Πώς ήταν δυνατόν απλοί άνθρωποι να υποστηρίξουν ένα καθεστώς, όπως αυτό του Ναζισμού, να τηρήσουν στάση σιωπής ή και συμμετοχής στις ωμότητες που διεξάγονταν, και επιπλέον, όταν όλα τελείωσαν, να αρνηθούν ότι είχαν έστω και γνώση για αυτά που γίνονταν;». Η παράσταση  ανέδειξε θεματικές προς συζήτηση για τους μαθητές μας αντιμετωπίζοντας τον φασισμό, όχι μόνο ως μακρινό ιστορικό και κοινωνικό φαινόμενο, αλλά ως υπαρκτό ενδεχόμενο της σύγχρονης κοινωνίας σε άλλες εκφάνσεις και μορφές.

Το κύμα

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση