Αρχική » Εργασίες Μαθητών » Εργασία με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες, σχολ. έτος 2023-24

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

-------------------------------

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών

Σχέσεις εκπαιδευτικών - μαθητών

Ρολόι

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Ισότιμη εκπαίδευση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Σαν σήμερα

18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εργασία με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες, σχολ. έτος 2023-24

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, με αφορμή προβληματισμούς και ερωτήματα που τέθηκαν κατά τη μαθησιακή διαδικασία σε συνδυασμό με τη φετινή διοργάνωση της 33ης Ολυμπιάδας , μια ομάδα μαθητριών του Α΄1, με την καθοδήγηση της διδάσκουσας, Αθηνάς Παπασωτηρίου, διερεύνησαν το θέμα των Ολυμπιακών αγώνων.

Ιδού το αποτέλεσμα της εργασίας τους.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση