Αρχική » Ανακοινώσεις » ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

-------------------------------

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών

Σχέσεις εκπαιδευτικών - μαθητών

Ρολόι

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Ισότιμη εκπαίδευση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Σαν σήμερα

18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

οθόνης 2022 10 31 072243
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά προτιθέμεθα να υλοποιήσουμε τα ακόλουθα εκπαιδευτικά προγράμματα , διάρκειας 2 ωρών εβδομαδιαίως. Οι μαθητές/τριες μπορούν να συμμετάσχουν σε έως τρία προγράμματα ,κατόπιν γραπτής συναίνεσης του κηδεμόνα. Προτιθέμεθα να λειτουργήσουμε τα ακόλουθα προγράμματα:

1)Τίτλος προγράμματος: Σχολική Διαμεσολάβηση – «Χτίζοντας σχέσεις επικοινωνίας και συνεργασίας»

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στην επίλυση ή διαχείριση των συγκρούσεων μεταξύ μαθητών/τριών που προκύπτουν στο σχολικό περιβάλλον.

Πρόκειται για δυναμική και διαδραστική διαδικασία, όπου ένα ουδέτερο μέλος – συνομήλικος συμμαθητής,  βοηθάει μέσω εξειδικευμένων δεξιοτήτων τα μέλη που διαφωνούν να λύσουν τις διαφορές τους. Η  διαμεσολάβηση διενεργείται από τους μαθητές-διαμεσολαβητές που λειτουργούν ως «ειρηνοποιοί».
Εκπαιδευτικοί: Ελένη Παπαδοπούλου, Ειρήνη Παπακώστα

2)Τίτλος προγράμματος: ‘ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΣΚΟΝΗ ΚΙΜΩΛΙΑΣ – 6ος ΧΡΟΝΟΣ’

Πολιτιστικό πρόγραμμα στα πλαίσια της διδασκαλίας της Δημιουργικής γραφής, που έχει στόχο την ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας των μαθητών, την κριτική ‘ανάγνωση’ του κόσμου τους, την έκφραση των προβληματισμών και των συναισθημάτων τους, και εν τέλει την ανάπτυξη του δικού τους λόγου.
Εκπαιδευτικός: Σταυριανού Ευγενία

3)Τίτλος προγράμματος:  «Οι νότες μεταμορφώνουν τις λέξεις σε μελωδία»

Το πρόγραμμα αναφέρεται στη σύνδεση της μουσικής με λογοτεχνικά κείμενα που θα μελοποιηθούν.
Εκπαιδευτικοί : Νικήτα Βασιλική , Νικολοπούλου Ειρήνη

4)Τίτλος προγράμματος: “ΤΟ ΔΕΚΑ ΜΕ ΤΟΝΟ” στο EUROPEAN SCHOOL RADIO, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Ανακαλύπτουμε το Μαθητικό Ραδιόφωνο (ιστοσελίδα, εφαρμογή).Γινόμαστε κριτικοί ακροατές των εκπομπών του Μαθητικού Ραδιοφώνου. Αναλαμβάνουμε ρόλους- Λειτουργία ραδιοφωνικής και μουσικής ομάδας.Δημιουργούμε το σχολικό μας ραδιοφωνικό στούντιο. Μαθαίνουμε να παράγουμε ραδιοφωνικές εκπομπές

Εκπαιδευτικός: Χατζηπαναγιώτου Χρήστος

5)Τίτλος προγράμματος:  “ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ , ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ”                                                                1) Ο Κύκλος του Νερού και οι χρήσεις του Νερού  2)Η Μυθολογία και το Νερό  3) Το νερό στη Λογοτεχνία 4) Το νερό στη θρησκεία 5) Η αναγνώριση της σπουδαιότητας του Νερού.
Εκπαιδευτικοί : Κουτρούμπας Αθανάσιος , Νικολοπούλου Ειρήνη

6)Τίτλος προγράμματος: ” ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ”
Εκπαιδευτικός: Παπασωτηρίου Αθηνά

7) Τίτλος προγράμματος: ” Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ”
Εκπαιδευτικός: Παπακώστα Ειρήνη

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση