Αρχική » Εργασίες Μαθητών » Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας με τίτλο: ” Η πορεία προς την αυτοπραγμάτωση”

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

-------------------------------

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών

Σχέσεις εκπαιδευτικών - μαθητών

Ρολόι

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Ισότιμη εκπαίδευση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Σαν σήμερα

18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας με τίτλο: ” Η πορεία προς την αυτοπραγμάτωση”

Το Ε.Π. υλοποιήθηκε ασύγχρονα και σύγχρονα με τη συμμετοχή  μαθητών και  μαθητριών του  Τμήματος Γ2 υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Κούρου Σταυρούλας και Παπαδοπούλου Ελένης. Κινήθηκε σε δύο βασικούς άξονες που σχετίζονται με την ανάπτυξη και την κατανόηση του εαυτού (αυτογνωσία-αυτοεξάρτηση) και τη συμβουλευτική-πληροφόρηση σε θέματα σταδιοδρομίας.
Οι  εργασίες της Ομάδας

Η αλληγορία της άμαξας

Δημιουργός: stkourou, στις: 01-07-2021, διάρκεια: 00:04:52

Όταν ήρθαμε σ’ αυτόν τον κόσμο, αποκτήσαμε ένα μεγάλο δώρο: το σώμα μας. Φανταστείτε το σαν μια άμαξα που σχεδιάστηκε ειδικά για τον καθένα από εμάς. Αυτή η άμαξα, δεν θα είχε καμία χρησιμότητα χωρίς τα άλογα, δηλαδή τις επιθυμίες, τις ανάγκες, τα συναισθήματα και τις παρορμήσεις μας. Αυτά της δίνουν την ώθηση, την κατευθύνουν. Και μπορεί στην αρχή της διαδρομής μας όλα να πηγαίνουν καλά, όμως σύντομα αντιλαμβανόμαστε ότι κάποιες επιθυμίες μας μας οδηγούν σε δρόμους επικίνδυνους και τολμηρούς. Και εδώ αναλαμβάνει ο αμαξάς που δεν είναι άλλος από την λογική μας που βάζει φρένο στ’ άλογα, όπου πρέπει. Εμείς είμαστε, συνεπώς, την ίδια στιγμή η άμαξα (το σώμα), τα άλογα (επιθυμίες/ ανάγκες/ συναισθήματα/ παρορμήσεις) και ο αμαξάς (νους/ λογική) του εαυτού μας. Και ανάμεσα σ’ αυτές τις τρεις προσωπικότητες θα πρέπει να υπάρχει άψογη συνεργασία.


Μετάβαση στο sway.office.com.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση