Με δύο νομοθετήματα* του 2021 και του 2022 καθιερώθηκε και οριοθετήθηκε ο θεσμός του Ενδοσχολικού Συντονιστή (Τάξεων ή Γνωστικού Πεδίου) για να λειτουργήσει ως όργανο συντονισμού του εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας για τα 6θέσια και άνω σχολεία. Ο νέος θεσμός μοιάζει χρήσιμος, στην πράξη όμως αποδεικνύεται δυσλειτουργικός. Παρακάτω θα καταδείξουμε τα προβληματικά χαρακτηριστικά του και θα προτείνουμε λύσεις για την υπέρβασή τους.
Πιο συγκεκριμένα, η ΥΑ που οριοθετεί το πλαίσιο λειτουργίας των Ενδοσχολικών Συντονιστών (στο εξής ΕΣ) εμπεριέχει πολλές ασάφειες, Συνέχεια