Καθώς οι διαδικασίες για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης «τρέχουν» ήδη εδώ και μήνες, βλέπουμε συχνά στους εκπαιδευτικούς ιστοχώρους να συζητιέται εάν αυτό ή κάποιο άλλο σύστημα επιλογής είναι το καλύτερο. Αυτή όμως είναι μια συζήτηση που απλώς αποπροσανατολίζει και αναπαράγει το λάθος που κάνουμε εδώ και δεκαετίες: σχεδιάζουμε συστήματα «επιλογής» στελεχών αλλά δεν προχωράμε σε ένα σύστημα «δημιουργίας» στελεχών.
Η «επιλογή», χρονικά περιορισμένη εκ φύσεως, απαιτεί αντικειμενικά κριτήρια ώστε η διαδικασία να ολοκληρωθεί γρήγορα. Έτσι καταλήγουμε Συνέχεια
-
Αρχείο άρθρων
- Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης: μήπως είναι στραβός ο γιαλός; 24 Δεκεμβρίου 2022
- Περί ενδοσχολικών συντονιστών 1 Οκτωβρίου 2022
- Διαχείριση αναφορών και καταγγελιών συναδέλφων από τον Σύλλογο 5 Φεβρουαρίου 2022
- Don’t look πάνω! 16 Ιανουαρίου 2022
- Περί ΔΟΕ 11 Οκτωβρίου 2021
- «Τα παιδιά της αξιολόγησης» 4 Οκτωβρίου 2021
- Απλά (;) μαθήματα οικονομίας 20 Ιουνίου 2021
- Σχολικές Βιβλιοθήκες: λειτουργικό δίκτυο ή δίχτυ εγκλωβισμού; 1 Οκτωβρίου 2018
- Η τσάντα στο σχολείο; 25 Ιανουαρίου 2018
- Εργασιακό στρες εκπαιδευτικών και το ΠΔ 152/2013 12 Νοεμβρίου 2016
- Στη ρότα για το «χαρούμενο λιμάνι»: Εκλογή Διευθυντών & ο M. Apple 10 Απριλίου 2015
- Δημόσια σχολεία και εσωτερικοί κανονισμοί 15 Ιανουαρίου 2015
- Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και ο Μ. Apple 1 Ιουλίου 2014
- Αυτοαξιολόγηση & αξιολόγηση: θέσεις & προτάσεις 18 Ιουνίου 2014
- Από την αποχή στη συμμετοχή: εμπόδια, διαπιστώσεις, προτάσεις 1 Νοεμβρίου 2012
- Γιατί συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο… 3 Οκτωβρίου 2012
- Περί συνενώσεων σχολείων ο λόγος… 15 Φεβρουαρίου 2011
- Προτάσεις εν όψει των συνδικαλιστικών εκλογών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 29 Οκτωβρίου 2010
- Αγγλικά στην Α΄ Δημοτικού: έχει χάριν το γοργόν; 23 Σεπτεμβρίου 2010
- Πανάθεμά τον τον γιαλό, κατάστραβος είναι… 8 Απριλίου 2008