Το Ήλιο και οι ευγενείς φίλοι του!!!

Οι μαθητές/-ήτριες του Ομίλου Χημείας  στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής, δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο, υπό την μορφή μιας ιστορίας, που έχει στόχο να εισάγει τους μικρούς μαθητές στον κόσμο των πιο ευγενών χημικών στοιχείων με τρόπο απλό και κατανοητό. Την εικονογράφηση του εγχειριδίου επιμελήθηκαν οι μαθήτριες του τμήματος Γ4, Τζίμα-Λένη Αθανασία  και Τουφίδη Χρυσάνθη.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Αγγελική Κοσμοπούλου-ΠΕ04.02-Χημικός


Φόρτωση PDF…

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *