Οι μαθητές των τμημάτων Α3 και Α4, στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, δημιούργησαν συνεργατικά από μια αφίσα με θέμα τα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων. Μέσα από τη δημιουργική αυτή δράση, οι μαθητές ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τους παράγοντες που προκαλούν τροχαία ατυχήματα, ενώ παράλληλα ανέδειξαν τη σημασία της σωστής οδικής συμπεριφοράς και της πρόληψης. Οι αφίσες τους αποτελούν ένα μήνυμα υπέρ της οδικής ασφάλειας και της υπεύθυνης στάσης όλων μας στον δρόμο.
Η αφίσα του Α3
Η αφίσα του Α4