Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες των 4-5 ατόμων, στον ελεύθερο χρόνο τους επιλέγοντας ένα ρόλο του αρχαιολόγου, του βιολόγου, του ανθρωπολόγου, του καλλιτέχνη ή του μαθηματικού για την ανακάλυψη του χρυσού αριθμού φ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΘΜΟ ΦΙ, Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
14 Μαρ 2013 από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΑΡΔΑΒΑΝΗ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Χωρίς κατηγορία
My counter
Κατηγοριες
Σελίδες
Ετικέτες
fractals games geogebra illusion illusions lego mindstorms NXT Sierpinski symmetry Πείραμα του Ερατοσθένη Πυθαγόρειο Πυθαγόρειο θεώρημα Χριστουγεννα Χριστουγεννιάτικες ευχές άξονες συμμετρίας ίσα τρίγωνα αντίστροφο πυθαγορείου αυτοαξιολόγηση δημιουργίες μαθητών εμβαδό εμπλουτισμένα βιβλία εξίσωση εξεταστέα ύλη εξισώσεις πρώτου βαθμού ευχές ισοδύναμα σχήματα καινοτόμα μαθήματα κανονικά πολύγωνα κατασκευές μαθητών μαθηματικά και τέχνη μαθηματικά παιχνίδια μοτίβα μοτίβο ομαδοσυνεργασία οφθαλμαπάτες οφθαλμαπάτη παιχνίδι πασχαλινά αυγά πασχαλινές ευχές προοπτική ρομποτική συμμετρία ως προς άξονα συμμετρια σχολικά βιβλίαΣΕΛΙΔΕΣ
Blogroll
-
Μεταστοιχεία
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.