Φθινοπωρινά φρούτα

Μιλήσαμε για τα φθινοπωρινά φρούτα… ποια είναι και ποιο είναι το αγαπημένο μας.

Σκορπίσαμε κάρτες που δείχνουν το μισό φρούτο. Κάθε παιδί διάλεξε μία κάρτα και προσπάθησε να βρει την κάρτα με το άλλο μισό του φρούτου.

1 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Σειροθέτηση: Τοποθετήσαμε μηλαράκια σε σειρά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και το αντίστροφο.

2 1

 

 

 

 

Μοτίβο: Μάθαμε να φτιάχνουμε μοτίβο τοποθετώντας μήλα πράσινα και κόκκινα σε συγκεκριμένη σειρά π.χ. κόκκινο-πράσινο-κόκκινο-πράσινο-κόκκινο κτλ.

3 1 4 1

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: https://drastiriotites.wordpress.com/2012/10/02/%cf%86%ce%b8%ce%b9%ce%bd%cf%8c%cf%80%cf%89%cf%81%ce%bf-2/)

 

Πως φτάνουμε από το σποράκι στη μηλιά; Μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της μηλιάς και παρατηρήσαμε εικόνες..

Τοποθετήσαμε σε σειρά κάρτες  (από τα σποτάκια στη μηλιά) και έπειτα ζωγραφίσαμε τον κύκλο ζωής της μηλιάς.

5 1

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: http://mikapanteleon.blogspot.com/2015/10/blog-post_25.html)

 

Φτιάξαμε και τη φρουτιέρα μας…

6 1

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *