Το Σ, σ της Σποράς

Σκεφτήκαμε λεξούλες που αρχίζουν με τη φωνούλα «Σ» όπως «Σπορά».

Βρήκαμε το Σ, σ από τα μαγνητικά καρτελάκια και το σχηματίσαμε με ξυλάκια…

Διαβάσαμε το ποιηματάκι «Σ, σ σκουλήκι» της Παυλίνα Παμπούδη και κυκλώσαμε το Σ,σ,ς όπου υπήρχε (το ποιηματάκι από εδώ: http://nipiagogosgiapanta.blogspot.com/).

1

 

 

 

 

 

 

 

Ξεχωρίσαμε εικόνες αντικειμένων που αρχίζουν με τη φωνούλα «Σ» και φτιάξαμε το σπιτάκι του Σ, σ, ς.

2

 

 

 

 

 

 

 

(Καρτέλες για το σπιτάκι από εδώ: http://nipiagogosgiapanta.blogspot.com/)

 

Φτιάξαμε το παζλ του Σ. Συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας, κόψαμε το γράμμα και το κολλήσαμε σε χρωματιστό χαρτί. (Πηγή φύλλου εργασίας: http://elenimamanou.blogspot.com/2014/10/blog-post.html).

3

 

 

 

 

 

 

 

Κόψαμε και κολλήσαμε εικόνες που το όνομά τους αρχίζει από Σ,σ. (Πηγή φύλλου εργασίας: https://www.kindergartenstories.com/2019/08/blog-post.html).

4

Όργωμα – Σπορά – Ψωμί

Πως φτάνουμε από τον σπόρο στο φυτό; Και τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει; Παρατηρήσαμε εικόνες και συζητήσαμε.

Τοποθετήσαμε εικόνες στη σωστή σειρά.

1 2

 

 

 

 

 

 

 

Ζωγραφίσαμε τα στάδια ανάπτυξης του φυτού και ότι χρειάζεται για να μεγαλώσει…

2 2

 

 

 

 

 

 

 

Πως γινόταν το όργωμα παλιά και πως σήμερα; Παρατηρήσαμε εικόνες και τις τοποθετήσαμε σε σωστή σειρά.

3 2

 

 

 

 

 

 

 

Από το σιτάρι στο ψωμί: τοποθετήσαμε τις εικόνες σε σωστή σειρά.

4 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Και ένα λαβύρινθο…

5

 

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: http://natalinaeton5.blogspot.com/2015/11/blog-post.html)

 

Σχηματίσαμε λεξούλες σχετικές με το θέμα μας…

6

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: https://e-children.blogspot.com/2012/10/blog-post_28.html#ixzz3FohdL2lx&i)

 

Βρίσκουμε τις λεξούλες ΟΡΓΩΜΑ και ΣΠΟΡΑ… και μία αντιστοίχηση…

7

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλων εργασίας: http://elenimamanou.blogspot.com/2012/11/blog-post.html)

 

Και μία ακροστιχίδα…

8

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2013/10/blog-post_31.html)

 

Βρίσκουμε πόσες φωνούλες έχουν διάφορες λέξεις… και ένα αντίστοιχο φύλλο εργασίας…

9

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: http://dreamskindergarten.blogspot.com/2012/11/blog-post_7.html)

 

Και μία ομαδική εργασία… τα παιδιά δουλέψανε σε ομάδες μέσα σε κλίμα συνεργασίας και αλληλοβοήθειας…

10 11 12

 

 

 

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα το όργωμα, τη σπορά και το ψωμί… έπειτα ο καθένας διάλεξε έναν πίνακα και τον ζωγράφισε με τον δικό του τρόπο…

13

 

 

 

 

 

 

 

Και φυτέψαμε φακές!

14 15

 

 

 

 

 

 

 

Και ζωγραφίσαμε τη διαδικασία που ακολουθήσαμε για να φυτέψουμε τις φακές…

16

 

 

 

 

 

 

 

 

Και φυσικά τραγουδήσαμε…. «ο γεωργός πάει στον αγρό», το όποιο ακούσαμε από εδώ.

 

Κύκλος

Μέσα από διάφορα σχήματα ξεχωρίσαμε τους κύκλους.

Τοποθετήσαμε τους κύκλους σε σειρά από το μεγαλύτερο στο μικρότερο.

Σκεφτήκαμε αντικείμενα που έχουν σχήμα κύκλο και βρήκαμε κάποια στην τάξη μας.

1 1

 

 

 

 

 

 

 

Σχηματίσαμε κύκλους με πλαστελίνη και μαρκαδόρους.

Σχηματίσαμε με τα γραμματάκια τη λέξη «ΚΥΚΛΟΣ».

2 1

 

 

 

 

 

 

 

Ζωγραφίσαμε αντικείμενα που έχουν σχήμα κύκλου…

3 1

 

 

 

 

 

 

 

Κόψαμε κύκλους, τους κολλήσαμε σε χαρτί Α4 και δημιουργήσαμε κάτι που φανταστήκαμε.

4

Τετράγωνο

Μέσα από διάφορα σχήματα ξεχωρίσαμε τα τετράγωνα αφού πρώτα μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά του τετραγώνου.

Τοποθετήσαμε τα τετράγωνα σε σειρά από το μεγαλύτερο στο μικρότερο.

1

 

 

 

 

 

 

 

Σκεφτήκαμε αντικείμενα που έχουν σχήμα τετράγωνο…

Σχηματίσαμε τετράγωνα με πλαστελίνη και έπειτα στο χαρτί.

3

 

 

 

 

 

 

 

Κόψαμε τετράγωνα, τα κολλήσαμε σε χαρτί Α4 και δημιουργήσαμε κάτι που φανταστήκαμε.

2

Το Ο,ο της Ομπρέλας

Σκεφτήκαμε λεξούλες που αρχίζουν με τη φωνούλα «Ο» όπως «Ομπρέλα».

Σχηματίσαμε το Ο με μαρκαδόρους, ξυλάκια και πλαστελίνη…

1 4

 

 

 

 

 

 

 

Ξεχωρίσαμε εικόνες αντικειμένων που αρχίζουν με τη φωνούλα «Ο» και φτιάξαμε το σπιτάκι του Ο, ο.

2 4

 

 

 

 

 

 

 

Ζωγραφίσαμε αντικείμενα από «Ο»…

3 4

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: http://dreamkindergarten.blogspot.com/2014/07/blog-post_31.html)

 

Και η κατασκευή μας…

4 4

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή κατασκευής: https://edonipiagogeio.blogspot.com/2013/10/blog-post_29.html)

 

28η Οκτωβρίου – Το «ΟΧΙ»

1 3

 

 

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε εικόνες, συζητήσαμε… και ζωγραφίσαμε.

(Κάποιες εικόνες από εδώ: https://www.kindykids.gr/teachers-material/national-celebration-days/368-1940-kartes.html)

2 3

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: http://olagiatonhpiagwgeio.blogspot.com/2015/10/28-1940.html)

Τι σημαίνει ειρήνη; Πόλεμος; Πως αισθανόμαστε όταν έχουμε ειρήνη; Όταν έχουμε πόλεμο;

Ζωγραφίσαμε τις ιδέες μας…

3 3

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: https://drastiriotites.wordpress.com/2012/10/19/28%CE%B7-%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%89%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-1940/)

 

Ομαδοποιήσαμε εικόνες ειρήνης και πολέμου.

4 3

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2012/09/blog-post_2423.html)

 

Μιλήσαμε για τα σύμβολα της ειρήνης και φτιάξαμε την κατασκευή μας…

5 2

 

 

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε σύνθετες λέξεις και τις ζωγραφίσαμε.

6 2

 

 

 

 

 

 

Ξεχωρίσαμε τις καρτέλες που γράφουν τη λεξούλα «ΟΧΙ» και σχηματίσαμε λεξούλες σχετικές με το θέμα μας.

7 1

 

 

 

 

 

 

 

Αντιστοιχίσαμε και λύσαμε ένα κρυπτόλεξο.

8 1

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγές φύλων εργασίας: https://afroflora.wordpress.com/%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-28%CE%B7-%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%89%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-1940/ και http://tsirimpasieleni.blogspot.com/2013/10/28_23.html)

Μιλήσαμε για τη σημαία μας: τα χρώματά της, πόσες λωρίδες έχει και γιατί… Τις μετρήσαμε και τοποθετήσαμε τους αριθμούς στη σειρά… Έπειτα σε κάθε λωρίδα τοποθετήσαμε μία συλλαβή της φράσης «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ».

9 1

 

 

 

 

 

 

 

Σειροθέτηση: Τοποθετήσαμε σημαιάκια σε σειρά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο.

10 1 11

 

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/)

Βρήκαμε τα γράμματα που σχηματίζουν τη λέξη «ΣΗΜΑΙΑ».

12

 

 

 

 

 

 

 

(Πηγή φύλλου εργασίας: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2012/10/28.html)

Και φτιάξαμε τη σημαία μας (κατασκευή – κολλάζ)

13

 

 

 

 

 

 

 

Βάλαμε τα γραμματάκια στη σωστή σειρά για να σχηματίσουμε τη λέξη «ΕΛΛΑΔΑ» και ενώσαμε τα κομμάτια παζλ για να φτιάξουμε το χάρτη της Ελλάδας.

14

 

 

 

 

 

 

 

Και μια κατασκευή…

15

 

 

 

 

 

 

 

Και φυσικά τραγουδήσαμε και είπαμε τα ποιηματάκια μας!

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (Σχ. έτος: 2020-2021)



Λήψη αρχείου

Το Φ,φ του Φθινοπώρου

Σκεφτήκαμε λεξούλες που αρχίζουν με τη φωνούλα «Φ» όπως «Φθινόπωρο».

Σχηματίσαμε το Φ με μαρκαδόρους και ξυλάκια… Και με χαρτοταινία και το περπατήσαμε…

1 2

 

 

 

 

 

 

 

2 2

 

 

 

 

 

 

 

Βρήκαμε το Φ από το καλαθάκι με τα γράμματα στη γωνιά της γραφής και μάθαμε πως το γράφουμε..

3 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Ξεχωρίσαμε εικόνες αντικειμένων που αρχίζου

ν με τη φωνούλα «Φ» και φτιάξαμε το σπιτάκι του Φ, φ.

4 2

 

 

 

 

 

 

 

(Εικόνες από εδώ: http://dreamskindergarten.blogspot.com/2011/07/blog-post_6140.html?m=1)