Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος γιορτάσαμε την 25η Μαρτίου που αποτελεί τη μεγαλύτερη διπλή γιορτή του Ελληνισμού. Συνδυάζει τον θρησκευτικό εορτασμό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και την εθνική επέτειο της Επανάστασης του 1821.
Αφηγηθήκαμε τα ιστορικά γεγονότα, γνωρίσαμε τους ήρωες της εποχής και αντιληφθήκαμε την αξία της ελευθερίας. Η προετοιμασία για τη συμμετοχή μας στις εορταστικές εκδηλώσεις της τοπικής κοινότητας πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τους μαθητές, τις μαθήτριες και το διδακτικό προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου Αραχναίου.
Οι κατασκευές μας
Πρόβα παρέλασης και Παραδοσιακοί χοροί
Ποιήματα και Επετειακά τραγούδια





