Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, πάντα σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολέιο Αραχναίου, κόψαμε τη βασιλόπιτα.

IMG 20260112 130715 IMG 20260113 112638 IMG 20260113 113435 IMG 20260113 113618

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!

 ΚΑΛΟΤΥΧΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!