Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, πάντα σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολέιο Αραχναίου, κόψαμε τη βασιλόπιτα.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!
ΚΑΛΟΤΥΧΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén