Στο πλαίσιο εορτασμού της εθνικής επετείου του OΧΙ, μιλήσαμε για τα γεγονότα της εποχής, είδαμε σχετικές εικόνες και βίντεο, ακούσαμε ηχητικά ντοκουμέντα. Επίσης μιλήσαμε για τη σημαία της χώρα μας, παίξαμε με σχετικό υλικό και προσεγγίσαμε την έννοια και την αξία της «ΕΙΡΗΝΗΣ» μέσα από παραμύθια και έργα τέχνης.
Στολίσαμε την αίθουσά μας με τις κατασκευές των παιδιών και παραμονές υλοποιήσαμε κοινή γιορτή με το Δημοτικό σχολείο Αραχναίου, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες απήγγειλαν ποιήματα και τραγούδησαν επετειακά τραγούδια
Ανήμερα συμμετείχαμε στις εορταστικές εκδηλώσεις της τοπικής κοινότητας, εκκλησιασμός, επιμνημόσυνη δέηση, κατάθεση στεφάνου και παρέλαση.






