Κάθε Παρασκευή τα παιδιά επιλέγουν ένα βιβλίο το οποίο “διαβάζουν“ με τη βοήθεια ενός ενήλικα και το επιστρέφουν τη Δευτέρα.

Συνοδευτικά με το βιβλίο παίρνουν ένα φύλλο εργασίας, το οποίο καλούνται να συμπληρώσουν μετά την ανάγνωση του βιβλίου. Ειδικότερα, γράφουν και ζωγραφίζουν μόνα τους, όπως μπορούν, τα στοιχεία που τους ζητούνται ή υπαγορεύουν σε ενήλικα αυτό που θέλουν και το αντιγράφουν.

Είναι ευνόητο ότι τα βιβλία πρέπει να επιστρέφονται σε καλή κατάσταση. Προσέχουμε δηλαδή να μη λερωθούν, να μη σχιστούν και να μη μουτζουρωθούν. Σε περίπτωση καταστροφής καλείστε να φροντίσετε για την αντικατάστασή του.