Ρωτήσαμε τον εκλεκτό φίλο της σελίδας μας και συνάδελφο Γιώργο Καχριμάνη και λάβαμε τις απαντήσεις που αναζητούσαμε για τον γονιδιακό έλεγχο αθλητών. Αλήθεια, πόσο τ’ αποτελέσματα της εξέτασης ορίζουν το μέλλον τους;
Ο Γιώργος Καχριμάνης επιστημονικός συνεργάτης του Astera Tripolis FC με σπουδές στην Ανωτάτη Σχολή Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Κολωνίας, με μακρά θητεία(10 έτη) στις εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου ΕΠΟ ως προπονητής-γυμναστής, διδάσκων για μια τριετία στα ΤΕΦΑΑ Αθηνών και με πολλές άλλες ασχολίες και πλήθος διακρίσεων μας απαντά στο ερώτημα αυτό!
Από ποια ηλικία μπορούμε να κατευθύνουμε ένα παιδί-αθλητή για το μέλλον του? πως μπορούμε να επιλέξουμε το σωστό άθλημα για το παιδί; Με ποια μέθοδο μπορεί ένας αθλητής να γίνει πρωταθλητής;
Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2023/01/26/telika-o-protathlitis-gennietai-i-ginetai/
Σε ένα μεγάλο αριθμό περιπτώσεων υπάρχει το περιθώριο να σώσουμε ζωές εάν παρέμβουμε έγκαιρα.
Στο σύνολο των ανθρώπων που παθαίνουν ανακοπή στο σπίτι τους επιβιώνει μόνο το 7,6% καθώς δεν υπάρχει στο οικογενειακό τους περιβάλλον κάποιος που να έχει εκπαιδευτεί στην καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ). Στην Ευρώπη συμβαίνουν ετησίως περίπου 100 εκατομμύρια έκτακτα περιστατικά.
Στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι Πρώτες Βοήθειες διδάσκονται σαν βασικό μάθημα στα σχολεία. Στη χώρα μας δυστυχώς δεν υπάρχει ακόμα τέτοιο μάθημα, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού δεν έχει τις γνώσεις που απαιτούνται για να δώσει τις Πρώτες Βοήθειες σε κάποιο συνάνθρωπο του που έχει ανάγκη.
Μουσικό Σχολείο Αλεξ-πολης, σχ. έτος 2023-2023
Βιωματικό εργαστηρίου Α’ Βοηθειών – Οι μαθητές ως διασώστες !!!
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2023/01/24/kardioanapneystiki-anazoogonisi-karpa-sto-scholeio/
Πανεπιστήμιο της Γνώσης και της Αριστείας, με όραμα, κοινωνική αντίληψη και ευαισθητοποίηση. Προάγοντας την γνώση, τον επιστημονικό διάλογο και παράλληλα την ανάγκη βελτίωσης των όρων Ποιότητας Ζωής και Υγείας της Κοινότητας..
Άλμα ΄΄Εντός και Εκτός των Τειχών΄΄ !
Συγχαρητήρια στην Ιατρική Σχολή ΔΠΘ, στον Πρόεδρο του τμήματος Καθηγητή Νευρολογίας κ. Βαδικόλια Κων/νο, στους ακαδημαϊκούς καθηγητές και τους φοιτητές του τμήματος,
Καλή αρχή! “ Επίκαιρα & διαχρονικά” ΕΔΩ : ΕΠΙΚΑΙΡΑ _ ΤΕΥΧΟΣ 1 ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΠΘ
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2023/01/23/iatriki-scholi-dpth-_-epikaira-amp-amp-diachronika/
Μια σημαντική και ιδιαίτερα χρήσιμη ακαδημαϊκή μελέτη υλοποιήθηκε πρόσφατα με αντικείμενο την ηλεκτρονική πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρία (ΑµεΑ) στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αλεξανδρούπολης (Δήμος Αλεξανδρούπολης και Περιφερειακή Ενότητα Έβρου). Είναι η 1η μελέτη που διεξάγεται την τελευταία δεκαετία στους ΟΤΑ Αλεξανδρούπολης, με στόχο την αξιολόγηση της ηλεκτρονικής πρόσβασης ΑµεΑ. Η μελέτη αυτή έδωσε βήμα στα ίδια τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) να αξιολογήσουν τις υφιστάμενες υπηρεσίες ηλεκτρονικής προσβασιμότητας των ΟΤΑ Αλεξανδρούπολης, να περιγράψουν τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν και να παρουσιάσουν τις ανάγκες τους. Υπηρεσιακοί παράγοντες και στελέχη των ΟΤΑ Αλεξανδρούπολης κλήθηκαν να αξιολογήσουν την υφιστάμενη κατάσταση ηλεκτρονικής προσβασιμότητας σε υπηρεσίες και φορείς που συμμετέχουν και να διατυπώσουν τις απόψεις και αντιλήψεις τους περί θεμάτων αναπηρίας. Διερευνήθηκε ο βαθμός κοινωνικής υποστήριξης που λαμβάνουν τα άτομα με αναπηρία (ΑµεΑ), ώστε να προταθούν µέτρα που θα έχουν σκοπό τη διαµόρφωση ενός κλίματος πρόσφορου για την ανάδειξη και σταδιακή υλοποίηση της ηλεκτρονικής ενσωμάτωσης στους ΟΤΑ. Στο πλαίσιο της μελέτης αυτής. Αναφορικά με την ηλεκτρονική προσβασιμότητα, oι ΟΤΑ καλούνται να εντείνουν τις προσπάθειές τους, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των ΑµεΑ, σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών ΤΠΕ. Προτείνεται η πλήρης πρόσβαση όλων των κατηγοριών αναπηρίας στις διαδικτυακές υπηρεσίες του Δήμου Αλεξανδρούπολης και της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου.
Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2023/01/16/4022/
Eνα ιδιαίτερο εκπαιδευτικό εργαστήρι εκπαίδευσης Α’ βοηθειών ξεκίνησε το δεύτερο τετράμηνο σχ. έτους 2022-2023 και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (σχ έτη 2021-2022 & 2022-2023) στο Μουσικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, σε συνεργασία με τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ. Το βιωματικό αυτό εργαστήρι πραγματοποιείται στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και συμμετέχουν όλες οι μαθητές /τριες του Σχολείου.
Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2023/01/06/ekpaideysi-kai-viomatiki-proseggisi-a-voitheion-sto-moysiko-scholeio-alexandroypolis/
Η Γέννηση του Κυρίου ας σημάνει την αρχή για μια καλύτερη ζωή γεμάτη αλήθεια και φως.
Καλές Γιορτές & Ευτυχισμένα Χριστούγεννα !
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/12/23/kales-giortes/
Οδηγίες για την Διατροφή των μαθητριών / μαθητών και των οικογενειών τους του Μουσικού Σχολείου Αλεξ/πολης εν όψει των εορτών των Χριστουγέννων, από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΑΣ, το οποίο ευχαριστούμε που ανταποκρίθηκε για μια ακόμη φορά στο αίτημά μας.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/12/16/i-diatrofi-ton-mathitrion-kai-mathiton-en-opsei-ton-eorton-ton-christoygennon/
Μπάσκετ 3×3
Σχολικοί Αθλητικοί Αγώνες
Άσκηση μια μέρα, υγεία μια ζωή.
Φτιάξαμε τις ομάδες μας, ανεξαρτήτως φύλου ή ικανότητας.
Μεταβήκαμε στο Κλειστό Γυμναστήριο της πόλης μας.
Παίξαμε σε ένα ευχάριστο τουρνουά, δεχόμενοι ως επιβράβευση το χειροκρότημα της εξέδρας των συμμαθητών μας.
Πολλά καλάθια στη διασκέδαση!
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/12/16/askisi-mia-mera-ygeia-mia-zoi_-moysiko-scholeio-alex-polis/
Η υγεία του αναπνευστικού συστήματος είναι αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής υγείας ενός ατόμου και σίγουρα η καλή αναπνευστική λειτουργία συνδέεται με το «ευ ζην».
Αναπνέω ελεύθερα – Ζω καλύτερα
Μια ξεχωριστή συνέντευξη με ένα εξαίρετο επιστήμονα , τον Αν. Καθηγητή Πνευμονολογίας, Διευθυντή Πνευμονολογικής Κλινικής ΔΠΘ κ. Στειρόπουλο Πασχάλη.
Θερμά ευχαριστήρια.
Εδώ η συνέντευξη : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΕΝΥΜΟΛΟΛΟΓΙΑΣ ΔΠΘ ΣΤΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/12/15/anapneo-eleythera-zo-kalytera-mia-xechoristi-synenteyxi/
Ας χαιρετίζουμε τον καινούργιο χρόνο 2025 με τις καλύτερες προσδοκίες, με πολλή αισιοδοξία για ό,τι καλύτερο και περισσότερο εποικοδομητικό μπορεί να μας φέρει σε προσωπικό επίπεδο, σε επίπεδο κοινότητας και ευρύτερα στον πλανήτη μας. Η έλευση μιας νέας χρονιάς φέρνει μαζί της ελπίδα, όνειρα και μια προσδοκία για νέο ξεκίνημα. Τι μας έμαθε το 2024; Να αξιοποιούμε την κάθε μας στιγμή, τίποτα δεν είναι δεδομένο…η ζωή μας, οι άνθρωποι μας, οι στιγμές μας…! Όλα ανατρέπονται αλλά και όλα μπορούν να γίνουν αν το επιδιώξουμε. Αυτό που πάνω απ’ όλα πρέπει να επιβεβαιώσουμε, είναι ότι η μεγαλύτερη περιουσία της κοινωνίας μας είναι οι άυλες, διαχρονικές αρχές και αξίες: υγεία, αγάπη και ανθρωπιά. Παρακαταθήκη από το έτος που φεύγει οι κοινοί αγώνες της ανθρωπότητας στο πεδίο της επιστήμης , της τεχνολογίας, του ανθρωπισμού και του εθελοντισμού για την ειρήνη, την υγεία και την ζωή.
Χρόνια Πολλά !
Καλή και ευλογημένη χρονιά! 
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/12/13/eyches-kai-prosdokies-me-to-neo-etos-2023-_-kales-giortes/
Ένα εξαιρετικό άρθρο του συνεργάτη της σελίδας μας.
Νικόλαου Γ. Πατσαντάρα
Καθηγητή Αθλητικής Κοινωνιολογίας
ΣΕΦΑΑ/ Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ο Μαραθώνιος ως άθλημα, αντανακλά τον θρίαμβο της ανθρώπινης αντοχής! Όμως ο Μαραθώνιος δεν είναι απλά μια αθλητική δραστηριότητα….μια πρόκληση που σχετίζεται με φυσιολογικές παραμέτρους! Είναι κάτι παραπάνω! Και για να κατανοηθεί αυτό το ‘κάτι παραπάνω’, αναπόφευκτα θα πρέπει να πάμε πίσω στον χρόνο, πίσω στην ιστορία, για να δούμε πως προέκυψε και ποια συμβολικά νοήματα σήμερα αντανακλά!
Ο Μαραθώνιος δρόμος συνδέεται με τον αγγελιοφόρο-ημεροδρόμο Φειδιππίδη ή Φιλιππίδη ή με κάποιον ονόματι Θέρσιππο…ή Ευκλή (Πλούταρχος 1ος αι. μ.Χ., Λουκιανός 2ος αι. μ. Χ) ….. που μετά τη μάχη του Μαραθώνα το 490 π.Χ., ανήγγειλε το μήνυμα της νίκης (‘Νενικήκαμεν’) στην πόλη της Αθήνας, στην αθηναϊκή αγορά, αφήνοντας από υπερβολική εξάντληση την τελευταία του πνοή! Εάν στ’ αλήθεια υπήρξε ο εν λόγω αγγελιοφόρος και ποιος πράγματι μπορεί να ήταν, είναι ένα ζήτημα που παραμένει μέχρι σήμερα αδιευκρίνιστο.
Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/11/27/aythentikos-marathonios-dromos-amp-amp-symvolika-noimata/
Η σελίδα μας έχει τη χαρά και την ιδιαίτερη τιμή να ξεκινάει απο σήμερα τη συνεργασία σε επίπεδο δημοσιεύσεων με μια εξαίρετη επιστήμονα, την κ.Μαρία Πυργελή, Φυσίατρος MSc, PhD, SFEBPRM.
Πρόεδρος Τμήματος Μελέτης Παιδιατρικής Αποκατάστασης ΕΕΦΙΑΠ. Εθνικός Συντονιστής EACD. Επιστημονική Διευθύντρια ΕΛΕΠΑΠ.
Την ευχαριστούμε !!!
2η Δημοσίευση: Therapeutic Interventions for trunk and improvement of posture in children with cerebral palsy: A Review of the Literature
Στόχος αυτής της βιβλιογραφικής ανασκόπησης είναι να διερευνήσει και να αναλύσει την αποτελεσματικότητα τεσσάρων νέων – τα τελευταία είκοσι χρόνια – σύγχρονες θεραπευτικές παρεμβάσεις (Ιπποθεραπεία, Εικονική Πραγματικότητα, Aquatic Therapy και Adeli Suit Therapy) στον κορμό και τη βελτίωση της στάσης σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ : Final ARTICLE_CP (23)
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/11/17/therapeutic-interventions-for-trunk-and-improvement-of-posture-in-children-with-cerebral-palsy-a-review-of-the-literature/
Η αναπηρία έχει αναγνωριστεί ως σημαντικό πολιτικό ζήτημα, ιδίως σε σχέση με τη διασφάλιση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Παρά τις νομοθετικές ρυθμίσεις και τις διατυπωμένες πολιτικές, δεν είναι λίγοι οι συνάνθρωποί μας που στερούνται ίσων δυνατοτήτων και ευκαιριών στην κοινωνική ζωή, εξαιτίας αδυναμιών στο σύστημα διοίκησης, παγιωμένων στάσεων και αντιλήψεων και κατεστημένων πρακτικών που διαιωνίζουν τις κοινωνικές ανισότητες.
Μια σημαντική και ιδιαίτερα χρήσιμη ακαδημαϊκή μελέτη υλοποιήθηκε πρόσφατα με αντικείμενο την ηλεκτρονική πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρία (ΑµεΑ) στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αλεξανδρούπολης (Δήμος Αλεξανδρούπολης και Περιφερειακή Ενότητα Έβρου). Είναι η 1η μελέτη που διεξάγεται την τελευταία δεκαετία στους ΟΤΑ Αλεξανδρούπολης, με στόχο την αξιολόγηση της ηλεκτρονικής πρόσβασης ΑµεΑ. Η μελέτη αυτή έδωσε βήμα στα ίδια τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) να αξιολογήσουν τις υφιστάμενες υπηρεσίες ηλεκτρονικής προσβασιμότητας των ΟΤΑ Αλεξανδρούπολης, να περιγράψουν τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν και να παρουσιάσουν τις ανάγκες τους. Υπηρεσιακοί παράγοντες και στελέχη των ΟΤΑ Αλεξανδρούπολης κλήθηκαν να αξιολογήσουν την υφιστάμενη κατάσταση ηλεκτρονικής προσβασιμότητας σε υπηρεσίες και φορείς που συμμετέχουν και να διατυπώσουν τις απόψεις και αντιλήψεις τους περί θεμάτων αναπηρίας. Διερευνήθηκε ο βαθμός κοινωνικής υποστήριξης που λαμβάνουν τα άτομα με αναπηρία (ΑµεΑ), ώστε να προταθούν µέτρα που θα έχουν σκοπό τη διαµόρφωση ενός κλίματος πρόσφορου για την ανάδειξη και σταδιακή υλοποίηση της ηλεκτρονικής ενσωμάτωσης στους ΟΤΑ. Στο πλαίσιο της μελέτης αυτής διεξήχθη Τεχνική Έκθεση Προσβασιμότητας ιστού στους ΟΤΑ Αλεξανδρούπολης, από τη Δομή Συμβουλευτικής και Προσβασιμότητας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Δ.Π.Θ.). Αναφορικά με την υφιστάμενη κατάσταση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής προσβασιμότητας των ΟΤΑ Αλεξανδρούπολης, παρά τα θετικά βήματα σε επίπεδο θεσμικών παρεμβάσεων και πολιτικών, αυτή χρήζει περαιτέρω βελτιώσεων με τελικό στόχο την εμπέδωση των αρχών του «Σχεδιασμού για όλους». Σύμφωνα με τον Στεφανίδη (2004), η προσπάθεια για την εξασφάλιση καθολικών υπηρεσιών δεν εξαντλείται σε επενδύσεις και υποδομές και πρέπει να συμπορεύεται µε τα μετεξελικτικά στάδια της Κοινωνίας της Πληροφορίας τα οποία περιλαμβάνουν (Cornford et al., 1996) διαρκή προσαρμογή του επενδυτικού στόχου. Ειδικότερα, μέσω των επενδύσεων σε κατάλληλες υποδομές/υπηρεσίες και εφαρμογές, επιδιώκεται η υιοθέτηση και αποτελεσματική χρήση των υπηρεσιών αυτών από όλους τους πολίτες/χρήστες και η δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος.
Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/11/15/ilektroniki-prosvasimotita-stoys-ota-kai-anapiria/
Η σελίδα μας έχει τη χαρά και την ιδιαίτερη τιμή να ξεκινάει απο σήμερα τη συνεργασία σε επίπεδο δημοσιεύσεων με μια εξαίρετη επιστήμονα, την κ.Μαρία Πυργελή, Φυσίατρος MSc, PhD, SFEBPRM.
Πρόεδρος Τμήματος Μελέτης Παιδιατρικής Αποκατάστασης ΕΕΦΙΑΠ. Εθνικός Συντονιστής EACD. Επιστημονική Διευθύντρια ΕΛΕΠΑΠ.
Την ευχαριστούμε !!!
1η Δημοσίευση: ΕΝΤΟΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΠΤΩΣΕΙΣ
Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/11/14/entopisi-toy-asthenoys-me-ayximeno-kindyno-gia-ptoseis/
Ο καθιστικός τρόπος ζωής, η ανεπαρκής φυσική δραστηριότητα και η υπερκατανάλωση τροφής αποτελούν χαρακτηριστικά του σύγχρονου τρόπου ζωής σε όλο τον αναπτυγμένο κόσμο με σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία και στην ποιότητα ζωής. Οι νέοι της Κύπρου δεναποτελούν εξαίρεση και παρουσιάζουν από τα υψηλότερα ποσοστά αυξημένου σωματικού βάρους και φυσικής αδράνειας στην Ευρώπη. Φορείς από οκτώ διαφορετικές χώρες συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο «Supporting Gamified Physical Activities in & out ofSchools» (SUGAPAS) που στοχεύει να βοηθήσει τους εφήβους να υιοθετήσουν ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Το πρόγραμμα SUGAPAS χρησιμοποιεί την τεχνολογία μέσω εφαρμογών ‘σοβαρών παιχνιδιών στο κινητό τηλέφωνο, σε μια προσπάθεια να παρακινήσει τους νέους να καταγράψουν και να αξιολογήσουν την φυσική δραστηριότητα και τη διατροφή τους, ενώ παράλληλα τους βοηθά να αποκτήσουν γνώσεις σε θέματα που σχετίζονται με την υγεία.
Το εξαιρετικό αυτό πρόγραμμα είναι στη διάθεση μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων και του ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ.
Στην ψηφιακή βιβλιοθήκη ΕΥΖΗΝ του ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΕΞ-ΠΟΛΗς το πρόγραμμα SUGAPAS για να εξασκηθούν ευχάριστα και διαδραστικά μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς, στις εξαιρετικά ωφέλιμες εφαρμογές του για την υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/11/12/programma-erasmus-me-titlo-supporting-gamified-physical-activities-in-amp-amp-out-of-schools-gia-mathites-ekpaideytikoys-kai-goneis-toy-moysikoy-scholeioy-alexpolis/
| Το Ελληνικό Ίδρυμα Καρδιολογίας σας προσκαλεί να διαβάσετε το 3o τεύχος του 2022 του περιοδικού “Στους Ρυθμούς της Καρδιάς” .
Εδώ το τεύχος :
_Rythmoi_3o_2022_JULY-SEPTEMBER (1)

 
|
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/11/08/pagkosmia-imera-kardias-_-elliniko-idryma-kardiologias/
Για δεύτερη σχολική χρονιά, σχ. έτος 2022- 2023, θα λειτουργήσει στο Μουσικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης ψηφιακή βιβλιοθήκη ΕΥΖΗΝ, στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Η βιβλιοθήκη θα εμπλουτίζεται συνεχώς με πληροφορίες σχετικές με την υγεία (σωματική και ψυχο- συναισθηματική) των μαθητών και μαθητριών του σχολείου με την υποστήριξη έγκριτων επιστημονικών φορέων (Δ.Π.Θ., ΕΚΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Ελληνικό ίδρυμα Καρδιολογίας, Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας Π,Έ. Έβρου κ.ά.). Στόχος του Μουσικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης είναι να υπάρξουν όλες εκείνες οι προϋποθέσεις ώστε μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς να ενημερωθούν σωστά και υπεύθυνα και να ευαισθητοποιηθούν για θέματα Πρόληψης και Υγείας.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/10/30/psifiaki-vivliothiki-eyzin-sto-moysiko-scholeio-alex-polis/
Στην σύγχρονη καθημερινότητα που επέβαλε η νόσος Covid-19 η χρήση κανόνων ατομικής υγιεινής και προστασίας κρίνεται αναγκαία για την προφύλαξη μετάδοσης της ασθένειας.
Ιδιαίτερα στις ευαίσθητες ηλικίες του σχολείου η γνώση και σωστή εφαρμογή κανόνων, ατομικής υγιεινής και προστασίας έχει ως στόχο την πρόληψη ασθενειών, τη διατήρηση της υγείας και την καλλιέργεια της αισθητικής .
Στους μαθητές της Α τάξης του Μουσικού Σχολείου Αλεξπολης έγινε εκπαιδευτική ενημέρωση και επίδειξη των κανόνων, ατομικής υγιεινής και προστασίας COVID-19, απο το Παρ. Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αλεξπολης.
Η πρόληψη καλύτερη της θεραπείας!!!
.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/10/10/atomiki-kai-prolipsi-covid-19-sto-moysiko-scholeio-alexandroypolis/
Στις μέρες μας, όποιος διαθέτει σύνδεση στο internet μπορεί εύκολα να εντοπίσει έναν τεράστιο όγκο υλικού το οποίο δεν υπόκειται σε περιορισμούς πνευματικών δικαιωμάτων. Το υλικό αυτό είναι ψηφιοποιημένα βιβλία, παρτιτούρες, ηχογραφήσεις, ταινίες, κ.ο.κ. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλοί δημιουργοί διαθέτουν οι ίδιοι την δουλειά τους δωρεάν, αλλά και επειδή όταν περάσουν εβδομήντα (70) χρόνια από τον θάνατο του δημιουργού, σύμφωνα με την νομοθεσία (σε γενικές γραμμές), για το έργο του δεν υπάρχουν περιορισμοί πνευματικών δικαιωμάτων. Με την άνθηση της τεχνολογίας έχει γίνει αρκετά εύκολη η ψηφιοποίηση του υλικού. Έτσι, μέσα από το διαδίκτυο και με την βοήθεια της τεχνολογίας είναι εύκολο π.χ. να θαυμάσουμε πίνακες ζωγραφικής, να διαβάσουμε λογοτεχνικά έργα, να ακούσουμε ηχογραφήσεις, κ.ο.κ.

Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/10/04/veltiosi-eikonas-se-psifiopoiimenes-partitoyres/
Είναι ο «κινητήρας» του ανθρώπινου σώματος και ο πιο δυνατός μυς του. Για να λειτουργεί όμως σωστά πρέπει να τον προσέχουμε και να τον διατηρούμε υγιή. Ο λόγος για την καρδιά, που αυτές τις ημέρες έρχεται στο προσκήνιο, με τον εορτασμό της 29ης Σεπτεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρας Καρδιάς.
Η Υγεία της Καρδιάς στην Παιδική Ηλικία _Μια ξεχωριστή συνέντευξη
Με τον Καθηγητή Καρδιολογίας ΕΚΠΑ κ. Τούτουζα Κωνσταντίνο .
Ευχαριστούμε τον εξαίρετο καθηγητή καρδιολογίας ΕΚΠΑ κ. Τούτουζα Κων/νο που ανταποκρίθηκε στην συνέντευξη αυτή για θέματα υγείας του μαθητικού πληθυσμού.
Οι ερωτήσεις απο τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής (ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ). 
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/09/29/29-septemvrioy-_-pagkosmia-imera-kardias-_-synenteyxi-ton-mathiton-toy-moysikoy-scholeioy-alex-polis/
Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, 30.09.2022 , Μουσικό Σχολείο Αλεξ/πολης
Ψυχοσωματική εκτόνωση, χαρά , διασκέδαση και ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής για τους μαθητές / τρίες μας.
Βραβεύσεις μαθητών / αθλητών, βιωματικές δράσεις, ατομικά και ομαδικά παιχνίδια , πολεμικές τέχνες, Α’ Βοήθειες, περπάτημα , μουσική κτλ
Βραβεύθηκαν για τις Πανελλήνιες Αθλητικές τους διακρίσεις: Θεολογίδης Ιωάννης (ΑΜΕΑ Κολύμβηση, Χρυσό) , Μπλίτσα Άρτεμις (Σκάκι, Χάλκινο), Κατσαντούρα Σοφία (ΤΑΕΚΟBNTO, Χάλκινο) , Τερζάκης Γεώργιος (ΤΑΕΚΟBNTO, 5η Θέση).
Συνάντηση Τέχνης, Μουσικής και Γυμναστικής !!!
Ευχαριστήρια:
- Στον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού και Πολιτισμού Αλεξ/πολης κ.Βουρδόλη Θεόδωρο
- Στον Μάκη Δημητριάδη και Γιώργο Γραμματόπουλο, δύο ανθρώπους με τεράστια προσφορά στον Αθλητισμό
- Στο Τμήμα Σκάκι του ΜΓΣ ΕΘΝΙΚΌΣ ΑΛΕΞΠΟΛΗΣ και στον έφορου αυτού κ. Χασάπη Κων/νο
4. Στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό , Παρ. Αλεξ/πολης
Η ΑΦΙΣΑ :Η ΑΦΙΣΑ _ ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ :ημερα αθλητισμου το μηνυμα
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ:








Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/09/29/panellinia-imera-scholikoy-athlitismoy-sto-moysiko-scholeio-alex-polis/
Η Παγκόσμια Ημέρα Πρώτων Βοηθειών προωθεί την προσβασιμότητα στη γνώση των πρώτων βοηθειών και ευαισθητοποιεί σχετικά με τη σημασία των πρώτων βοηθειών.
Το φετινό μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Πρώτων Βοηθειών, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Κέντρο Αναφοράς για την Εκπαίδευση Πρώτων Βοηθειών (GFARC) της IFRC, είναι αφιερωμένο στη Δια βίου μάθηση Α’ Βοηθειών και περιλαμβάνει όλες τις ηλικιακές ομάδες.
Σήμερα Παρασκευή 23.09.2022, οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης γιόρτασαν την ημέρα αυτή με σωστή ενημέρωση, βιωματικά παιχνίδια και εξάσκηση στην ΚΑΡΠΑ.
Η εκπαίδευση μέσω της βιωματικής εμπειρίας αποτελεί πολύτιμη γνώση για τους μαθητές μας..
Ευχαριστήρια στο Παρ. Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αλεξανδρούπολης.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/09/23/pagkosmia-imera-proton-voitheion-sto-moysiko-scholeio-alexandroypolis/
Η Lisa προερχόμενη από το Αφγανιστάν και το Ιράν φιλοξενείται σε δομή στην Αλεξανδρούπολη και φοιτά στο Μουσικό Σχολείο.
Σήμερα με πολύ χαρά, δέχθηκε να παρουσιάσει στους συμμαθητές της τάξης της , ένα παραδοσιακό παιχνίδι άσκησης και ψυχαγωγίας από το Αφγανιστάν. Οι συμμαθητές της αποδέχθηκαν με ενθουσιασμό τη νέα τους ” δασκάλα” και το μάθημα της γυμναστικής μετατράπηκε σε μία εξαιρετική διαδικασία βιωματικής προσέγγισης αυτού του ωραίου παιχνιδιού, όπου άπαντες ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό, διάθεση και χαρά.
Με τη λήξη του παιχνιδιού όλοι μια αγκαλιά με τη Lisa.
Η συγκίνηση της Lisa,η αγάπη και ο ενθουσιασμός των συμμαθητών της μετέτρεψε την εκπαιδευτική διαδικασία σε ένα εργαστήρι πανανθρώπινων αξιών.
Αλληλεγγύη, σεβασμός στη διαφορετικότητα, ειρήνη, πολιτισμός
Mε τα παιδιά υπάρχει ελπίδα!
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/09/21/moysiko-scholeio-alexandroypolis-me-ta-paidia-yparchei-elpida/
Εξίσου αισιόδοξα είναι τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα Ενταξιακά Σχολεία Αθλητισμού της Ελλάδας, που εφάρμοσαν το Πρόγραμμα «Παίζουμε Μαζί. Μαθαίνουμε Μαζί.», καθώς τουλάχιστον 9 στους 10 μαθητές με νοητική αναπηρία ένιωσαν αποδοχή από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες κατά τις δράσεις των Special Olympics Hellas στα Σχολεία Ενταξιακού Αθλητισμού. Από την πλευρά τους, οι μαθητές χωρίς νοητική αναπηρία ανέφεραν ότι το Πρόγραμμα και τα Σχολεία Ενταξιακού Αθλητισμού προάγουν τη θετική στάση, τη γνώση, την ενσυναίσθηση, τη φιλία και την αγωγή, και ότι τα Σχολεία Ενταξιακού Αθλητισμού είχαν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπλοκή της κοινωνίας.
«Όλοι μαζί παίζουμε και διδασκόμαστε αξίες» τόνισε μαθητής από το Μουσικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, ενώ μαθήτρια από το 5ο ΓΕΛ Κορυδαλλού ανέφερε για το Πρόγραμμα «Παίζουμε Μαζί. Μαθαίνουμε Μαζί.», ότι: «Η αγάπη για το παιχνίδι αφήνει στην άκρη τις διαφορές, διατηρώντας όμως την μοναδικότητα του κάθε ατόμου, δημιουργώντας έτσι μια ομάδα που ενώνει τους κρίκους των ξεχωριστών ατομικών στοιχείων σε μια τέλεια αλυσίδα»..
Διαβάστε Εφημερίδα ΕΘΝΟΣ Special Olympics Hellas: Θεαματικά τα αποτελέσματα από το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Παίζουμε Μαζί. Μαθαίνουμε Μαζί» | Έθνος (ethnos.gr)

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/08/25/om-special-olympics-hellas-theamatika-ta-apotelesmata-apo-to-ekpaideytiko-programma-paizoyme-mazi-mathainoyme-mazi-_-sta-scholeia-entaxiakoy-athlitismoy-to-moysiko-alex-polis/
Πολλοί φίλοι μου με ρωτάνε, που βρίσκω την διάθεση και κυρίως την ενέργεια για να διεκπεραιώνω το καθημερινό μου πρόγραμμα και φυσικά το σημαντικότερο, πως είναι δυνατόν να κάνεις την καθημερινή σου ρουτίνα άσκησης πιο διασκεδαστική και συνάμα αποτελεσματική, χωρίς να χρειαστεί να είσαι αθλητής.
Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/08/02/mikra-mystika-_megala-apotelesmata/
Παραλάβαμε το Τεύχος Απριλίου -Ιουνίου 2022 ΄΄ Στους Ρυθμούς της Καρδιάς΄΄ απο το Ελληνικό Ίδρυμα Καρδιολογίας, το οποίο κατά το προηγούμενο σχ. έτος 2021-2022 στήριξε πολλαπλά στον τομέα της ΠΡΟΛΗΨΗΣ & ΥΓΕΙΑΣ το ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΕΞ-ΠΟΛΗΣ.
Ενδιαφέρον το άρθρο : Η Καρδιά μας μετά τον Covid-19 (σελ. 21)
Ανδρέας Συνετός
Καρδιολόγος, Α’ Πανεπιστημιακή Καρδιολογική Κλινική,
“Ιπποκράτειο” Γ.Ν.Α.
Εδώ το τεύχος : Rythmoi_2022_2o_APRIL-JUNE

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/07/29/i-kardia-mas-meta-ton-covid-19-apo-to-elliniko-idryma-kardiologias/
Με ιδιαίτερη συγκίνηση ,στην τελετή ορκωμοσίας της Νομικής σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (6.07.2022), στην οποία παραβρέθηκα, άκουσα την ομιλία του κ. Θεοχάρη Δαλακούρα, τακτικού καθηγητή Ποινικού Δικονομικού Δικαίου του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης , τον οποίο είχα την τιμή να έχω καθηγητή στο ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ, στο μάθημα του Αθλητικού Δίκαιου, να αναφέρεται στη Νομική Σχολή και τα μεγάλη επιτεύγματα από το 1974 έως και σήμερα .Η Νομική Σχόλη Κομοτηνής θεωρείται από τις πιο αναβαθμισμένες στον χώρο της νομικής επιστήμης. Από το 2004 κατέχει την πρώτη θέση σε επιτυχίες στην Εθνική Σχολή Δικαστικών λειτουργών. Το ήμισυ τον επιτυχόντων στην Εθνική Σχολή προέρχεται από τους αποφοίτους της Νομικής Σχολής Θράκης. Η μοναδική Νομική Σχόλη στην Ελλάδα που κάθε χρόνο συμμετέχει στην εικονική δική διεθνούς δικαίου στην Χάγη. Είναι η πρώτη Νομική στην Ελλάδα, η οποία μιμήθηκε τη Νομική Θεσσαλονίκης και διοργάνωσε κι αυτή στα πλαίσια του διδακτικού της έργου, εικονικές ποινικές δίκες.
Τα προαναφερόμενα είναι ενδεικτικά του υψηλού νομικού κύρους της Νομικής ΔΠΘ.
Συγχαρητήρια στην Νομική μας σχολή και ευρύτερα στο ΔΠΘ, που πέρα του παρεχόμενου ακαδημαϊκού του έργου, συμβάλλει καθοριστικά στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη και ευημερία, μιας ευαίσθητης εθνικά περιοχής.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/07/09/eyge-stin-nomiki-scholi-kai-to-dpth/
Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Η πανδημία δε μπόρεσε να σταματήσει τη δια ζώσης λειτουργία των σχολείων μας. Το υγειονομικό πρωτόκολλο και το υψηλό αίσθημα ατομικής και κοινωνικής ευθύνης της εκπαιδευτικής κοινότητας, ήταν τα στοιχεία που βοήθησαν να μείνουν τα σχολεία μας ανοικτά, υποστηρίζοντας παιδαγωγικά και κοινωνικά τα παιδιά μας.
Το Μουσικό σχολείο Αλεξ/πολης είχε τη δυνατότητα να παρουσιάσει, παράλληλα με την εκπαιδευτική διαδικασία και την εξαιρετική μουσική παιδεία και κουλτούρα που παρέχει στους μαθητές/τριες του, μέσα απο σειρά δράσεων με κοινωνικούς εταίρους και διασχολικές συνεργασίες.
Παράλληλα, αναπτύχθηκαν σειρά δράσεων και καινοτόμων πρωτοβουλιών με στόχο την προαγωγή και πρόληψη της υγείας (σωματικής και ψυχο- συναισθηματικής), ανάπτυξης του εθελοντισμού, κοινωνικών αξιών και δεξιοτήτων ζωής για τους μαθητές/τριες μας.
Θερμά ευχαριστήρια σε όλους εκείνους του φορείς και τα φυσικά πρόσωπα που στήριξαν την προσπάθεια αυτή, ειδικότερα:
- Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (παρ. Αλεξ/πολης).
- ΕΚΑΒ – ΘΡΑΚΗΣ.
- Ελληνικό Ίδρυμα Καρδιολογίας.
- Special Olympic (πρόγραμμα Παίζουμε Μαζί. Μαθαίνουμε Μαζί. Play Unified. Learn Unified).
- Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε Έβρου.
- Παιδιατρικό τμήμα του Πανεπιστημιακού Νοσοκ. Αλεξ/πολης και ιδιαίτερα τον ομ. καθηγητή κ. Χατζημιχαήλ Αθανάσιο.
- Τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Δήμου Αλεξ/πολης κ. Βουρδόλη Θεόδωρο.
- Τον Σύλλογο Κριτών Στίβου Θράκης , το τμήμα Σκάκι, Πινγκ – Πονγκ και Αντιπτέρισης του ΜΓΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ και τους αθλητικούς συλλόγους Στίβου της πόλης μας (ΔΡΟΜΕΑΣ – ΕΘΝΙΚΟΣ – ΠΡΩΤΕΑΣ).
- Στα τοπικά ΜΜΕ που κάλυψαν τις εκδηλώσεις.
Η συνδρομή όλων των παραπάνω με τα εξαιρετικά τους στελέχη ανέδειξε την προοπτική του Σύγχρονου Κοινωνικού Σχολείου.
Με τα παιδιά υπάρχει ελπίδα !
Ακούστε τα τραγούδια:
Facebook Live | Facebook
Καλό καλοκαίρι, με υγεία και αισιοδοξία!!!
Παπαπαντελής Νικήτας
Καθηγητής ΦΑ, Μουσικό Σχολείο Αλεξ/πολης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/06/30/eycharistirio-stin-syndromi-gia-to-koinoniko-scholeio/
Η κατάρτιση του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος είναι μία από τις δυσκολότερες εργασίες που πρέπει να διεκπεραιωθούν και μάλιστα έγκαιρα, προκειμένου το σχολείο να λειτουργήσει ομαλά και αποτελεσματικά. Για την κατάρτιση του ωρολογίου προγράμματος υπάρχουν αρκετές εξειδικευμένες εφαρμογές. Σήμερα, θα παρουσιάσουμε μία από αυτές τις εφαρμογές και συγκεκριμένα το FET.
Το FET είναι μία εφαρμογή αυτοματοποιημένης κατάρτισης ωρολογίων προγραμμάτων. Δημιουργοί της εφαρμογής είναι οι προγραμματιστές Liviu Lalescu και Volker Dirr. Το FET είναι ελεύθερο λογισμικό και μάλιστα ανοιχτού κώδικα. Υποστηρίζει πληθώρα περιορισμών για εκπαιδευτικούς, τμήματα, αίθουσες, κτίρια και διδασκαλίες (τελείως ενδεικτικά κάποιοι περιορισμοί για εκπαιδευτικούς: ελάχιστος/μέγιστος αριθμός ωρών ανά ημέρα, ελάχιστος/μέγιστος αριθμός ημερών ανά εβδομάδα, μέγιστος αριθμός συνεχόμενων ωρών, μέγιστο εύρος διδακτικού ωραρίου, κ.ο.κ.). Μετά την εισαγωγή των δεδομένων και των περιορισμών, το FET ξεκινά την διαδικασία της αυτοματοποιημένης κατάρτισης (επίλυσης) του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος. Για σχετικά εύκολα ωρολόγια προγράμματα, η κατάρτιση ολοκληρώνεται σε μερικά λεπτά, ενώ για δυσκολότερα μπορεί να ξεπεράσει και τα δεκαπέντε (15) λεπτά. Το FET έχει την δυνατότητα να καταρτίσει πολλαπλά (διαφορετικά) ωρολόγια προγράμματα, έτσι ώστε ο χρήστης να επιλέξει αυτό που κρίνει καλύτερο. Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα εξάγεται από το FET σε μορφή html καθώς και σε μορφή pdf. Η μορφή html είναι πολύ χρήσιμη για την ανάρτηση του ωρολογίου προγράμματος σε ιστοσελίδες και η μορφή pdf για εκτύπωση.
Σημαντική είναι η παρουσία του συναδέλφου Βαγγέλη Καραφυλλίδη από το Μουσικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης στην συγκεκριμένη εφαρμογή. Ο εν λόγω συνάδελφος αν και εργάζεται με την ιδιότητα του καθηγητή Πιάνου στο Μουσικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, είναι ταυτόχρονα και πτυχιούχος του τμήματος Φυσικής του ΑΠΘ με διπλωματική εργασία στα τεχνητά νευρωνικά δίκτυα. Ο επιστημονικός τόπος σκέψης που έχει αποκτήσει από τις σπουδές του, καθώς και η εμπειρία του στην κατάρτιση ωρολογίων προγραμμάτων αποτελούν την βάση πάνω στην οποία έχει θεμελιωθεί η στενή συνεργασία του με τον δημιουργό της εφαρμογής Liviu Lalescu. Ο Βαγγέλης Καραφυλλίδης με τις προτάσεις του έχει συνεισφέρει σημαντικά στην βελτίωση της εφαρμογής FET. Επίσης, ο εν λόγω συνάδελφος είναι και ο επίσημος μεταφραστής της εφαρμογής στα ελληνικά. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι κάποιες από τις βελτιώσεις που έχει προτείνει αφορούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά σχολεία.
Ανάμεσα στις βελτιώσεις αυτές ήταν και αυτές που σχετίζονται με την αυτοματοποιημένη τροποποίηση ωρολογίων προγραμμάτων τα οποία έχουν καταρτιστεί με το FET. Εδώ και μερικούς μήνες, με το FET είναι πολύ εύκολο ο χρήστης να ελέγχει σε ποιο βαθμό θα επιτρέψει την τροποποίηση του ωρολογίου προγράμματος. Αυτή η δυνατότητα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τα ελληνικά σχολεία, αφού η ανάγκη τροποποίησης του ωρολογίου προγράμματος είναι εμφανέστατη πολλές φορές ακόμη και μέχρι τα μέσα της σχολικής χρονιάς. Πλέον, ο χρήστης μπορεί να επιλέγει ποιες δραστηριότητες (διδασκαλίες) θα παραμείνουν στην ίδια ημέρα στο τροποποιημένο πρόγραμμα. Κατά συνέπεια, ως προς την τροποποίηση του ωρολογίου προγράμματος ο χρήστης μπορεί πλέον να επιλέξει π.χ. ποιες δραστηριότητες (διδασκαλίες) α) δεν θα αλλάξουν καθόλου ούτε την ημέρα, ούτε την ώρα διεξαγωγής τους, β) δεν θα αλλάξουν ημέρα, αλλά θα αλλάξουν ενδεχομένως την ώρα διεξαγωγής τους και γ) θα αλλάξουν ενδεχομένως τόσο την ημέρα, όσο και την ώρα διεξαγωγής τους.
Το FET «τρέχει» σε περιβάλλοντα Windows, Mac OS X, και Linux. Μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εφαρμογής στην διεύθυνση
https://lalescu.ro/liviu/fet/.
ΥΓ : Συγχαρητήρια στον εκλεκτό συνάδελφο!
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/06/28/ston-dromo-gia-to-psifiako-scholeio-_-moysiko-scholeio-alexandroypolis/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2022/06/27/ellinikos-erythros-stayros-_-metra-prolipsis-gia-ton-kaysona/