Εκπαιδευτικό Υλικό – Σταθμισμένα Εργαλεία Αξιολόγησης – Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης – Άτυπη Αξιολόγηση

ΤΠΕ

ΤΠΕ και Ειδική Αγωγή

 

Κατανοώντας την Εργαζόμενη Μνήμη



Λήψη αρχείου

 

Μετάβαση μαθητών με αναπηρία από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Πρόγραμμα μετάβασης: βήματα και δράσεις



Λήψη αρχείου

OIP 3

Άτυπη αξιολόγηση μαθητών με Λίστες Ελέγχου Βασικών Δεξιοτήτων



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

ΤΕΣΤ Α 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Εργαλείο 1ο: Ανίχνευση και διερεύνηση των αναγνωστικών δυσκολιών στο
Νηπιαγωγείο και στην Α’ & Β’ Δημοτικού (Πόρποδας, 2007)



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Οδηγός για τη Διαχείριση Περιστατικών Κακοποίησης και Παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό



Λήψη αρχείου

 

Οι εκπαιδευτικοί και οι σχέσεις τους με τους μαθητές και τους γονείς

 

Χρήσιμες οδηγίες Σύνταξης ΕΠΕ για ΣΜΕΑΕ



Λήψη αρχείου

 

Έντυπο ΕΠΕ για ΣΜΕΑΕ



Λήψη αρχείου

 

Φύλλο Συνοπτικής καταγραφής ΕΠΕ



Λήψη αρχείου

  Έντυπο ΕΠΕ για Τμήματα Ένταξης – Παράλληλη Στήριξη



Λήψη αρχείου

 

ΕΠΕ – Συνοπτικός Οδηγός



Λήψη αρχείου

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση