… Η μελλούμενη πορεία…

Εν όψει της συνέχισης της εφαρμογής του προγράμματος ΕυΖηΝ και τη νέα σχολική χρονιά οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής  είχαν συνάντηση με την επιστημονική επιτροπή του προγράμματος και τη Δ/νση Φυσικής Αγωγής στο ΥΠΑΙΘ στις 30/09/2013.

Στη συνάντηση ζητήθηκαν οι προτάσεις των Σχολικών Συμβούλων πάνω στο επιστημονικό και το οργανωτικό τομέα του προγράμματος.

Οι προτάσεις τις οποίες θα βρείτε εδώ υπογράφονται από 27 Σχολικούς Συμβούλους Φυσικής Αγωγής, κατατέθηκαν στη Δ/νση Φυσικής Αγωγής στις 18/10/2013,  κοινοποιήθηκαν στα ΜΜΕ και αφορούν

  • στην ασφάλεια τόσο των μαθητών  που συμμετέχουν όσο και αυτών που δεν συμμετέχουν στις δοκιμασίες,
  • στην επιλογή των δοκιμασιών με παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια, την παροχή κατάλληλων οργάνων μέτρησης στις σχολικές μονάδες και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ώστε να διασφαλιστεί  η αξιοπιστία των δεδομένων,
  • δτην έγκαιρη ενημέρωση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών μέσω εγκυκλίων και οδηγιών για την ένταξη του προγράμματος ώστε να διασφαλίζεται ο ομαλός προγραμματισμός της ένταξής του στο Ωρολόγιο και το Αναλυτικό Πρόγραμμα του σχολείου,
  • στις δυνατότητες υλοποίησης του προγράμματος (με δεύτερο εκπαιδευτικό από όσους βρίσκονται στη διάθεση των Δ/νσεων, με ένταξή τους στα προγράμματα των σχολικών δραστηριοτήτων ή την πρόβλεψη επιπλέον ωρών στο ωρολόγιο πρόγραμμα για την υλοποίηση των μετρήσεων) χωρίς να υπάρχει απώλεια ωρών από το ήδη μειωμένο ωράριο της Φυσικής Αγωγής,
  • την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων για τον σχεδιασμό παρεμβατικών δράσεων ως προς τις διατροφικές συνήθειες και την προαγωγή της φυσικής δραστηριότητας στα παιδιά και τους εφήβους.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/meniek64/?p=279

1 σχόλιο

  1. ……………………………………………..
    Η μελλούμενη πορεία αξία εσχάτη είναι
    ή το ελάχιστο μέτρο να σε ψάχνω…..
    ……………………

    Κακναβάτος, Ε. Η κλίμακα του λίθου

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση