…Δύσκολα ακούγεται….

Με το τέλος των κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών, και την ουσιαστική έναρξη της σχολικής χρονιάς, απεστάλη στα σχολεία της Αχαΐας ο ακόλουθος χαιρετισμός της Σχολικής Συμβούλου Φ.Α.

Συνάδελφοι,

Οι τελευταίες νομοθετικές παρεμβάσεις του ΥΠΑΙΘ με στόχο την αναδιάρθρωση των εκπαιδευτικών δομών, δημιούργησε σοβαρές ανακατατάξεις στο παιδαγωγικό και διδακτικό τοπίο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατά τις οποίες, δυστυχώς και παρά τις κινητοποιήσεις Σχολικών Συμβούλων, επιστημονικών φορέων και συλλόγων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής ανά την Ελλάδα, η Φυσική Αγωγή υπέστη σοβαρές μειώσεις στο ωράριό της. Αυτές οι αντίξοες  συνθήκες μας αναγκάζουν να επικεντρωθούμε στον επανασχεδιασμό του περιεχομένου και των στόχων της εργασίας μας, ώστε με τα μέσα που μας παρέχονται να λειτουργήσουμε όσο το δυνατόν θετικότερα για τους μαθητές μας.

Για άλλη μια φορά εμείς οι εκπαιδευτικοί καλούμαστε να υπερβούμε τις αδυναμίες και τους προσωπικούς μας προβληματισμούς και να λειτουργήσουμε ως αντίβαρο στην οικονομική δυσπραγία και την κοινωνική κρίση. Ειδικότερα ως εκπαιδευτικοί ΠΕ11 καλούμαστε να ανταποκριθούμε στις γνωστικές και παιδαγωγικές  απαιτήσεις των μαθητών μας, μεριμνώντας ώστε ο χρονικός περιορισμός του μαθήματός μας να μην έχει ως αποτέλεσμα την αλλοίωση των βασικών αρχών και περιεχομένων του.

Το φετινό πολύ δύσκολο καθήκον μας μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσα από την καλή οργάνωση, την εκμετάλλευση όλων των δυνατοτήτων που μας δίνουν οι καινοτόμες δράσεις και τα διαθεματικά αντικείμενα που εισήχθησαν στο πρόγραμμα καθώς και με τη συστηματική χρήση διδακτικών εργαλείων που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες. Ως Σχολικός Σύμβουλος θα καταβάλω κι εφέτος κάθε προσπάθεια, ώστε με την επιμονή και το συντονισμό όλων μας, να κατακτηθούν οι παιδαγωγικοί και γνωστικοί στόχοι της Φυσικής Αγωγής.           

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συνεργασία και για τις προσπάθειες που καταβάλλετε. Εύχομαι υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στο έργο μας.

Είναι γεγονός ότι το τοπίο στη Φυσική Αγωγή, όσον αφορά τόσο τη θέση του γνωστικού αντικειμένου στους σχεδιασμούς των εκπαιδευτικών πολιτικών  όσο και τη θέση των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής στη σχολική κοινότητα,  παραμένει ρευστή. Τη διαχείριση αυτής της ρευστότητας θα συζητήσουμε στις παιδαγωγικές συναντήσεις που θα διοργανωθούν το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Ελπίζω και εύχομαι μια καλή, κατά το δυνατόν σχολική χρονιά με δημιουργικές συνεργασίες από όλους μας.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/meniek64/?p=265

1 σχόλιο

  1. ,,,,,,,,,,,,,,,,
    Κι ἂν ὁ λόγος μου
    γίνονταν Λόγος, θὰ μέναμε ὄρθιοι
    τότε κ᾿ οἱ δυὸ σὰν πέτρες
    παράλληλες. Ὅμως μέσα
    στὸ ἀνάστατο δάσος τοῦ κόσμου
    σήμερα ὁ Λόγος δύσκολα
    ἀκούγεται.
    …………………………………
    Βρεττάκος, Ν. Τρία ποιήματα για το βουννό

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση