ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ  ΛΥΚΕΙΟ ΓΕΡΑΚΙΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

IMG 1681

Από τις 30 Ιουνίου 2025 και ώρα 07:00 έως και τις 08 Ιουλίου 2025 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2025-2026.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Αναλυτικά η Εγκύκλιος:



Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημερωτική Εκδήλωση του Πολυτεχνείου Κρήτης

Διαδικτυακή Παρουσίαση του Πολυτεχνείου Κρήτης στους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025, ενόψει της συμπλήρωσης του Μηχανογραφικού Δελτίου 2025.

GEL EPAL TUC EPISTHMONIKA PEDIA07 07 2025 meettuc Post 1080x1080px

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ, ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025



Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητες και Δράσεις Διεύρυνσης Οριζόντων και Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Μαθητών

Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Μαθητές από μηχανής …Θεοί, ταξιδεύοντας με τα γρανάζια του χρόνου!»

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ: SpartiTechLab, Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σπάρτης (ΔΚΒΣ) -Αρχαιολογικός χώρος Μυστρά

«Αναζητώντας το άστρο της Βηθλεέμ»

Τριήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή: Λιβαδειά – Δελφοί (8-10 Απριλίου 2025)

Διαδικτυακή Επίσκεψη στο CERN

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας: ” Οι δρόμοι της Επιστήμης και η θέση της Γυναίκας σε αυτούς”



Λήψη αρχείου

Πρόγραμμα “Τοπική Ανάπτυξη”



Λήψη αρχείου

Μαθητική Εφημερίδα



Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράσεις ψυχικής ενδυνάμωσης

1. Παρουσίαση από τον εκπαιδευτικό του σχολείου μας, Ιωάννη Στύλιο, Βιολόγο, με θέμα : ” Διατροφή και Υγεία”

( ενδοσχολική επιμόρφωση, ΓΕΛ Γερακίου)



Λήψη αρχείου

2. Παρουσίαση από την εκπαιδευτικό του σχολείου μας, Κιάκου Αθανασία, Ιστορικό- Αρχαιολόγο, υλικού από επιμορφωτικό πρόγραμμα Erasmus+ που πραγματοποίησε το 2021 το σχολείο μας στη Βαρκελώνη, με θέμα εργαλεία  ψυχικής ενδυνάμωσης καθηγητών και μαθητών.



Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Μαθητές από μηχανής …Θεοί, ταξιδεύοντας με τα γρανάζια του χρόνου!»
CHoris titlo

Κατά το τρέχον σχολικό έτος 2024-25, υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο:«Μαθητές από μηχανής …Θεοί, ταξιδεύοντας με τα γρανάζια του χρόνου!». Συμμετείχαν 14 μαθητές/τριες της Α΄ τάξης και 16 της Β΄ τάξης του Γενικού Λυκείου Γερακίου υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη των καθηγητών του προγράμματος (Συντονίστρια: Κωνσταντίνου Δήμητρα (ΠΕ03-Μαθηματικός) και Συμμετέχοντες Καθ/τές: Κιάκου Αθανασία (ΠΕ02-Φιλόλογος) και Τσαμπάρης Παναγιώτης (ΠΕ04.01-Φυσικός)).

Η ολομέλεια της ομάδας των μαθητών/τριών ήρθε σε επαφή με την ελληνική λαογραφία, την πολιτιστική κληρονομιά, την ιστορία, τον πολιτισμό, τη μυθολογία, αλλά και τις επιστήμες. Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες, ενθαρρύνθηκαν να προσεγγίσουν τη σημασία της γενικότερης συμβολής των αρχαίων Ελλήνων ως προς την αξιοποίηση της επιστημονικής σκέψης και της υλοποίησης έργων αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας. Παράλληλα, οι μαθητές επιχειρήθηκε να έρθουν σε επαφή με ποικίλους μηχανισμούς που οι αρχαίοι Έλληνες κατασκεύασαν για διάφορους σκοπούς και να γίνουν κατανοητά τα κίνητρά τους, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο σκέπτονταν πάνω σε ζητήματα καθημερινής ζωής κι επίλυσης προβλημάτων.

Επιχειρήθηκε μέσα από το πρόγραμμα να αποκαλυφθεί η μαγεία της ανθρώπινης σκέψης και να αποκαλυφθεί η χρησιμότητα των μαθηματικών, της λογικομαθηματικής σκέψης και της φυσικής, μέσα από σχετικά βίντεο και μελέτη βιβλίων. Σημαντικό σημείο του προγράμματος ήταν να δοθεί η ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν πραγματικά τον τρόπο σκέψης των αρχαίων Ελλήνων και να κατανοήσουν πως ήταν οι πρωτοπόροι σε ζητήματα τεχνολογίας επηρεάζοντας σημαντικά τη ροή της ιστορίας τόσο μέσα από τις ενέργειές τους όσο και μέσα από τα εργαλεία που κατασκεύασαν.Μέσα από το πρόγραμμα οι μαθητές/τριες ανακάλυψαν ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν οι πρωτοπόροι “χάκερ” της ιστορίας, άνθρωποι που άλλαξαν τον κόσμο με τις εφευρέσεις τους, θέτοντας τις βάσεις για την εξέλιξη της τεχνολογίας. Από τη μέτρηση του χρόνου και την αστρονομία μέχρι τις τέχνες, τα θέατρα, τη μουσικήτον πόλεμοκαι τα παιχνίδια, η χρήση αυτών των μηχανισμών στην καθημερινή ζωή των αρχαίων Ελλήνων προσεγγίστηκε διεξοδικά. Ακόμη, οι μαθητές/τριες έκαναν σύνδεση των επαγγελμάτων του χθες με του σήμερα.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια του προγράμματος ήταν η κατασκευή 30 μοντέλων αρχαίων ελληνικών μηχανισμών που λειτουργούσαν πλήρως από τους/τις μαθητές/τριες, χρησιμοποιώντας απλά υλικά. Οι μαθητές αλληλεπίδρασαν σε κλίμα συνεργασίας και ομαδικότητας για την κατασκευή αρχαίων ελληνικών μηχανισμών και μέσα από τη διαδικασία αυτή ήρθαν σε επαφή με τη χαρά της δημιουργίας, αλλά και τη βαθιά κατανόηση των σχετικών μηχανισμών βήμα προς βήμα. Δημιούργησαν υδροστρόβιλους και ατμοστρόβιλους, κλεψύδρες και ξυπνητήρια, σιντριβάνια και κοχλίες, μυλόπετρες και αργαλειούς, φρυκτωρίες και κρυπτογραφικούς μηχανισμούς, καταπέλτες και κριούς, και διάφορα παιχνίδια της τότε εποχής, φέρνοντας στη ζωή αρχαίες εφευρέσεις.

Αυτές οι κατασκευές παρουσιάστηκαν τόσο στο χώρο του σχολείου στους συμμαθητές τους όσο και εκτός σχολείου σε δύο ειδικές εκδηλώσεις, προσφέροντας κάθε φορά μια βιωματική εμπειρία στους συμμετέχοντες και στο κοινό. Η πρώτηπραγματοποιήθηκε με πρόσκληση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας (Δ.Δ.Ε.) στο Διοικητήριο Λακωνίας στην αίθουσα Λακώνων Ποιητών «Νικηφόρος Βρεττάκος και Γιάννης Ρίτσος», και η δεύτερημε πρόσκληση του Δήμου Ευρώτα με το Αυτοτελές Τμήμα κοινωνικής προστασίας, δημόσιας υγείας και παιδείαςγια την Εκδήλωση Παρουσίασης Σχολικών Δραστηριοτήτωνστην Πλατεία Πηγών στη Σκάλα Λακωνίας.

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκε:

  1. Δημιουργία ppt με τους εφευρέτες, την περιγραφή, τη χρήση και τους μύθους των μηχανισμών καθώς και τη χρήση τους σε επαγγέλματα του χτες και του σήμερα.
  2. Επίσκεψη και ξενάγηση στο Μουσείο και τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών

(για μυκηναϊκό αργαλειό κ.α.).

  1. Διαδικτυακή εκδήλωση από το Αρσάκειο Λύκειο των Ιωαννίνων:

«Τα ονόματα των αστερισμών».

  1. Επίσκεψη στο Συνεδριακό Κέντρο Γερακίου, για παρακολούθηση της έκθεσης φωτογραφίας με τίτλο «Εκτός των τειχών» με καμβά ορθούς αργαλειούς του Γερακίου.
  2. Επιστημονική, εκπαιδευτική εκδήλωση με τίτλο «Αναζητώντας το άστρο της Βηθλεέμ», από αστρονόμο και φυσικό της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ).
  3. Επίσκεψη και υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος S.T.E.A.M. “3DPrinting” στο εργαστήριο SpartiTechLab στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σπάρτης (για σύνδεση του χτες με το σήμερα).
  4. Επίσκεψη στη «Δομή Υφαντικής Τέχνης Γερακίου»

(για τα μέρη και τη λειτουργία του ορθού αργαλειού Γερακίου)

  1. Τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη σε Λειβαδιά, Δελφούς, Άμφισσα, Αμφίκλεια, Ελάτεια, Γαλαξίδι και Ολυμπία, στο πλαίσιο όλων των προγραμμάτων που πραγματοποιήθηκαν φέτος στο σχολείο μας με:
  • Ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο των Δελφών

(μελέτη κατασκευής τοιχών – αρχαίου θεάτρου- μετακίνηση μεγάλων όγκων)

  • Επίσκεψη στο ΚΠΕ Άμφισσας

(Πρόγραμμα: «Κάστρα και Ακροπόλεις. Το Κάστρο της Άμφισσας»)

  • Επίσκεψη στο κτίριο την Αρχαιολογικής Συλλογής Ελάτειας

(μέρη του αρχαίου ελληνικού αργαλειού-αγνύθες)

  • Επίσκεψη και ξενάγηση στο Ναυτικό και Ιστορικό Μουσείο Γαλαξιδίου

(Ναυτικά όργανα ναυσιπλοΐας: Από τον αστρολάβο στον τετράντα και τον εξάντα)

  • Επίσκεψη και ξενάγηση στο Μουσείο Αρχιμήδη στη Ολυμπία

(επαφή με αρχαίες ελληνικές κατασκευές-αρχαία μουσικά όργανα)

  1. Κατασκευή 30 αρχαίων ελληνικών μηχανισμών που λειτουργούν, με απλά υλικά.
  2. Παρουσίαση εντός και εκτός του σχολείου των 30 αυτών κατασκευών.

Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν η εμπλοκή των μαθητών/τριών σε θεωρητικό, αλλά και πρακτικό επίπεδο ως προς τη σύλληψη της ιδέας και την υλοποίησή της, ώστε να δημιουργηθεί από τη θεωρία στην πράξη ένας χρήσιμος τεχνολογικός μηχανισμός. Έτσι, μέσα από αυτή τη βιωματική ενέργεια, οι μαθητές/τριες επιχειρήθηκε να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ θεωρίας και πράξης, που αρκετά συχνά βιώνουν.



Λήψη αρχείου

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΩΔΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ

Καλούνται όλοι οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025, να προσέλθουν στο σχολείο τους, από την Τετάρτη 18/06/2025 μέχρι την Δευτέρα 30/06/2025, ώστε να δημιουργήσουν κωδικό ασφαλείας για την υποβολή: α) του μηχανογραφικού τους για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, β) παράλληλου μηχανογραφικού για εισαγωγή στις Σ.Α.Ε.Κ. ( πρώην ΙΕΚ).

Επίσης καλούνται οι υποψήφιου/ απόφοιτοι των ετών 2023 και 2024, που επιθυμούν να υποβάλλουν μηχανογραφικό με το 10%, να προσέλθουν σε ένα λύκειο, με τον κωδικό υποψηφίου τους, ώστε να δημιουργήσουν κωδικό ασφαλείας.

Περισσότερες πληροφορίες, στο παρακάτω έγγραφο:



Λήψη αρχείου

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ

Πράξη 14/ Διευθύντριας του ΓΕ.Λ. Γερακίου

Σήμερα, ημέρα Παρασκευή 20/06/2025 και 12.00 μμ, στο γραφείο της Διευθύντριας του Γενικού Λυκείου Γερακίου, συγκροτήθηκε επιτροπή , όπως ορίζει  το άρθρο 14 της εγκυκλίου 20883/ΓΔ4/ ΦΕΚ 456 Β’, 03/02/2020, με σκοπό την αξιολόγηση των προσφορών τουριστικών γραφείων για την εκπαιδευτική επίσκεψη/ μετακίνηση του σχολείου στο Παρίσι στις 6-10/03/2026, όπως όριζε η προκήρυξη με αρ.πρωτ. 437/12-06-2025, που αναρτήθηκε στην ΔΔΕ Λακωνίας.

Η επιτροπή, αφού αξιολόγησε τις τρεις προσφορές των: 1) Μάνεσης 2)At Holidays, 3)  Travel Project, επέλεξε ομόφωνα την προσφορά του γραφείου At Holidays, ως οικονομικά πλέον συμφέρουσα, και καθώς πληροί όλες τις προϋποθέσεις της προκήρυξης, με κόστος συμμετοχής 885 ευρώ ανά άτομο.

Δεν έγιναν δεκτές προσφορές με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, όπως όριζε η προκήρυξη.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ



Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο Δράσης: «Ενδυναμώνω τους μαθητές μου, ενδυναμώνοντας τον εαυτό μου»

Σχέδιο Δράσης: «Ενδυναμώνω τους μαθητές μου, ενδυναμώνοντας τον εαυτό μου»
Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
Συντονιστής Δράσης: ΚΙΑΚΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ



Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο Δράσης: “Μετά το Λύκειο, τι; . Δράσεις Επαγγελματικού Προσανατολισμού”

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Σχέδιο Δράσης: “Μετά το Λύκειο, τι; . Δράσεις Επαγγελματικού Προσανατολισμού”
Άξονας: Σχολική διαρροή – φοίτηση
Συντονιστής Δράσης: ΣΑΡΑΝΤΗ ΑΝΘΗ



Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΜΕΡΕΣ….. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

LILA3 2

Για την δημιουργικότητα το σημερινό θέμα  έκθεσης ( στη Νεοελληνική Γλώσσα), των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων…..

Ας θυμηθούμε μια … ημέρα δημιουργικότητας στο σχολείο μας. Το έργο της μαθήτριας της Γ΄Λυκείου, Λίλας Αλεξανδρή για τον διαγωνισμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών. Ένα σχέδιο  ευρωπαϊκών αξιοθεάτων, που αν προσέξετε καλύτερα, έχει δημιουργηθεί από … γράμματα, λέξεις και κείμενο!

Μπράβο στη Λίλα για αυτή την ευφάνταστη δημιουργία!!

Η συμμετοχή στον διαγωνισμό πραγματοποιήθηκε στο μάθημα των Αγγλικών, με την εκπαιδευτικό Σοφία Γεωργιάδου.

LILA1

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο MΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

MΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ



Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σεμινάριο για Γονείς: “Τροφή για Δράση”, από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
pachysarkia

pachysarkia

Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου προσκαλεί τους ΓΟΝΕΙΣ μαθητών Πελοποννήσου (ΑΡΚΑΔΙΑΣ, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ, ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ, ΛΑΚΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ) σε δωρεάν διαδικτυακό ενημερωτικό εργαστήριο για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τροφή για Δράση» που υλοποιείται στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας την Τρίτη στις 20/5/2025, Ώρα: 17:00-20:00 και την Τετάρτη στις 04/06, Ώρα: 17:00-20:00.

Περισσότερες λεπτομέρειες και link υπάρχουν στο συνημμένο αρχείο. Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.



Λήψη αρχείου

Συνημμένα:

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονικά, μέσω Διαδικτύου, Μηχανογραφικό Δελτίο με τις προτιμήσεις Τμημάτων και Σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, από την Παρασκευή 16 Μαΐου  μέχρι και Δευτέρα 26 Μαΐου 2025.

Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου θα είναι προσβάσιμη από την Παρασκευή 16 Μαΐου και ώρα 14:00, έως τη Δευτέρα 26 Μαΐου, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα:

https://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr/

και οι υποψήφιοι θα μπορούν από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή με πρόσβαση στο Διαδίκτυο, να υποβάλουν το Μηχανογραφικό τους Δελτίο με τις προτιμήσεις των Σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν και να δηλώσουν όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την υποψηφιότητά τους.

Η εφαρμογή συνοδεύεται από οδηγίες, τις οποίες οι υποψήφιοι οφείλουν να μελετήσουν προσεκτικά και να ακολουθήσουν πιστά τα προτεινόμενα βήματα για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Οι υποψήφιοι πρέπει να γνωρίζουν ότι αμέσως μετά την ηλεκτρονική υποβολή:

Α. Εκτυπώνουν απευθείας από την εφαρμογή τα δύο αρχεία που εμφανίζονται:

  • ένα (1) αντίγραφο του Μηχανογραφικού Δελτίου, καθώς και
  • την προσυμπληρωμένη Υπεύθυνη Δήλωση.

Προτείνεται, ο υποψήφιος να κρατήσει φωτοαντίγραφο του υπογεγραμμένου Μηχανογραφικού του Δελτίου και της υπογεγραμμένης Υπεύθυνης Δήλωσης για το προσωπικό του αρχείο.

Β. Υπογράφουν τα δύο (2) ανωτέρω έγγραφα (το Μηχανογραφικό Δελτίο σε όλες τις σελίδες).

Γ. Αποστέλλουν (μέχρι και την Τρίτη 27 Μαΐου 2025 ημερομηνία ταχυδρομικής σήμανσης) τα δύο (2) ανωτέρω έγγραφα μαζί με:

  • ένα (1) φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μόνο για Απόφοιτους).
  • ένα (1) φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης, που έχει εκδοθεί από την αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου ή φωτοαντίγραφο Απόφασης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) (με ημερομηνία έκδοσης μετά τις 13 Νοεμβρίου 2017 σύμφωνα με την Φ.151/193255/Α5/9-11-2017). Σύμφωνα με την Υ.Α. Φ.153/147462/Α5/28-11-2022 (Β΄6069) δεν ισχύουν πλέον τα Πιστοποιητικά με κωδικούς 26, 39, 50 και 55, εφόσον αυτοί καταργήθηκαν και οι κάτοχοί τους κλήθηκαν να υποβάλουν εκ νέου σχετικό αίτημα σε Επταμελή Επιτροπή σύμφωνα με την Φ.152/ 151290/Α5/17-12-2024 εγκύκλιο, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό με νέο κωδικό.
  • ένα (1) φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου (εν ισχύ).
  • σε περίπτωση υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου, από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, συνυποβάλλεται και η πρωτότυπη εξουσιοδότηση.

Η αποστολή θα πρέπει να γίνει Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Α   ΚΑΙ   Μ Ο Ν Ο με ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ (COURIER) προς το:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ Β΄ γρ. 0090,
Α. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15122, Μαρούσι – Αθήνα, Ελλάδα

με την ένδειξη:

Για την Επιτροπή Συγκέντρωσης και Ελέγχου δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το έτος 2025

και καταληκτική ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης την  Τρίτη 27 Μαΐου 2025.

Μετά την παρέλευση της προθεσμίας υποβολής του ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού (Δευτέρα 26 Μαΐου 2025) δεν θα γίνονται δεκτά εκπρόθεσμα Μηχανογραφικά Δελτία, καθώς κλειδώνει το σύστημα.

Επισημαίνεται στους υποψήφιους να αποστέλλουν μόνο τα έγγραφα και δικαιολογητικά που αναφέρονται παραπάνω τα οποία και απαιτούνται και όχι άλλες γνωματεύσεις ή πιστοποιητικά αναπηρίας από ΚΕΠΑ.

Μετά τον έλεγχο των στοιχείων και την ταυτοποίηση με το ηλεκτρονικό αρχείο, οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν με νεότερη ανακοίνωση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας του ελέγχου και τα αποτελέσματα εισαγωγής, μόλις ανακοινωθούν, στην ιστοσελίδα του Υπουργείου (www.minedu.goν.gr).

Μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων, οι επιτυχόντες υποψήφιοι θα προχωρήσουν σε ηλεκτρονική εγγραφή στο Τμήμα επιτυχίας τους ζητώντας παράλληλα τη διαγραφή τους από προηγούμενο Τμήμα επιτυχίας σε περίπτωση που είναι ήδη φοιτητές. Στη συνέχεια καταθέτουν οι ίδιοι ή νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός τους ή αποστέλλουν ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής, στη γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος επιτυχίας, τα δικαιολογητικά που απαιτούνται προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους.

Επισημαίνεται ότι για τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου δεν απαιτείται η απόκτηση κωδικού αριθμού υποψηφίου και κωδικού ασφαλείας (password) από το Λύκειο. Ο κωδικός υποψηφίου αποδίδεται κατά την οριστικοποίηση της ηλεκτρονική υποβολή του Μηχανογραφικού Δελτίου.