Osterspiele

 

2025 04 08 233106


Δείτε στο LearningApps.org

 

Thema Tiere

Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου μαθαίνουν για τα ζώα και τις ιδιότητές τους.

https://digipad.app/p/1171985/22669bead6ae2

suno

https://suno.com/song/8606ed90-b78f-4a06-b920-275a3c22b84f?sh=xIVqlbU65rCdLd1w

 

Karneval – Fasching

Ποιες λέξεις σου έρχονται στο μυαλό όταν σκέφτεσαι τη λέξη ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ;
Με τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης μαζέψαμε τις λέξεις στα Γερμανικά και δημιουργήσαμε όμορφα συννεφόλεξα με την εφαρμογή wordart.
Απολαύστε εδώ τις δημιουργίες μας:

karneval

Das ist meine Familie

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 1ου Πειραματικού Δ.Σ. Αλεξανδρούπολης περιγράφουν την οικογένειά τους με δημιουργικό τρόπο.
https://digipad.app/p/1127807/123f99722272d

Ich habe eine kleinen Papagei – Lied

https://de.islcollective.com/deutsch-daf-video-lektionen/embed/544624

Coco der kleine Papagei
Video quiz by: IvanaPausic

Grün Goethe: Συννεφόλεξα με θέμα “Φρούτα και Λαχανικά”

Οι μαθητές/μαθήτριες της Β’ Τάξης του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Grün Goethe μαθαίνουν για την βιώσιμη διατροφή και δημιουργούν με την εφαρμογή wordart συννεφόλεξα με θέμα “Φρούτα και Λαχανικά”

https://digipad.app/p/1103267/17b0d11e5897f

Γράφουμε για τα χόμπι μας

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας παρουσιάζουν τον εαυτό τους και τα χόμπι τους με την χρήση του εργαλείου web 2.0 toonytool

Επιλέγουν το background και τον χαρακτήρα (charakter) που επιθυμούν και γράφουν ένα σύντομο κείμενο. 

hobbys

Ανακαλύπτοντας τα Γερμανικά: Ψηφιακές Εξερευνήσεις vs Επιτραπέζιες Περιπέτειες – Ενότητα 1 

Οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης ολοκλήρωσαν την ενότητα 1 του διδακτικού βιβλίου Deutsch ein Hit 1 και δημιούργησαν ψηφιακό υλικό το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές/τριες άλλων σχολείων τόσο για την εκμάθηση όσο και για την επανάληψη του διδακτικού υλικού της.

Με τις δραστηριότητες αυτές οι μαθητές/τριες είχαν τη δυνατότητα να επαναλάβουν με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο το νέο λεξιλόγιο, ενώ παράλληλα εξασκήθηκαν τόσο στον γραπτό, όσο και προφορικό λόγο.

Συγκεκριμένα

– ετοίμασαν με την εφαρμογή quizlet.com flashcards καρτέλες εκμάθησης για την σχετική ενότητα και quiz για την εξάσκηση τους.

– ετοίμασαν ένα βίντεο για την εκμάθηση των αριθμών από το 0 έως το 20. Ζωγράφισαν τους αριθμούς και με το εργαλείο web. 2 vocaroo.com ηχογραφήσαμε τους αριθμούς για την πλαισίωση του βίντεο.

– έγραψαν τους στίχους του δικού τους τραγουδιού και με τη χρήση της υπηρεσίας suno.com, οι στίχοι τους απλά και γρήγορα πήραν τη μορφή τραγουδιού.

https://suno.com/song/b107000c-91b2-464d-ae39-5a01a84ff9ea

https://suno.com/song/b107000c-91b2-464d-ae39-5a01a84ff9ea

https://suno.com/song/b107000c-91b2-464d-ae39-5a01a84ff9ea

– χρησιμοποιήσαν την εφαρμογή learningapps.org και δημιούργησαν ψηφιακά παιχνίδια αντιστοίχισης, ¨βρες τη λέξη” και “Γίνε εκατομυριούχος”

https://learningapps.org/watch?v=p9tq3r6dj24

– έφεραν επιτραπέζιο παιχνίδι Bingo και το προσάρμοσαν στο διδακτικό υλικό της ενότητας

– δημιούργησαν τα δικά τους επιτραπέζια παιχνίδια

Η άποψή σας μετράει! 

Μπορείτε να απαντήσετε εδώ στο σχετικό ερωτηματολόγιο για να μας πείτε την άποψή σας.

 

 

 Brettspiel1 Brettspiel2 spielen

 zahlen

Bingo

Καινοτομία στο μάθημα των Γερμανικών

Μαθητές/τριες της Α’ Γυμνασίου του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης συμμετέχουν φέτος στην καινοτομία Ανακαλύπτοντας τα Γερμανικά: Ψηφιακές Εξερευνήσεις vs Επιτραπέζιες Περιπέτειες. 

Οι μαθητές/τριες κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας  χρησιμοποιούν ταμπλέτες και ψηφιακά εργαλεία για την πρόσληψη νέων πληροφοριών, εξοικείωση με το νέο λεξιλόγιο, εξάσκηση και εφαρμογή του γλωσσικού και δομικού υλικού.

Ολοκληρώνοντας μια θεματική ενότητα δημιουργούν ψηφιακές δραστηριότητες και επιτραπέζια παιχνίδια. Τα παιχνίδια σε ψηφιακή μορφή θα αναρτώνται στο παρόν blog και στο blog του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης,  ενώ τα επιτραπέζια παιχνίδια θα παίζονται πρώτα στην τάξη τους και θα παρουσιαστούν στο τέλος της σχολικής χρονιάς σε σχετική εκδήλωση.

Τα παιχνίδια (ψηφιακά και επιτραπέζια) θα μελετώνται, θα παίζονται και θα αξιολογούνται από τους μαθητές/τριες, οι οποίοι στη συνέχεια θα απαντούν σε σχετικό ερωτηματολόγια ώστε να διαπιστωθεί ποιες μεθοδολογίες διδασκαλίας και ποια παιχνίδια είναι πιο ελκυστικά και αποτελεσματικά για τους μαθητές/τριες για την εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας.

 

 

 

Der Hase und der Igel – ένα παραμύθι των Αδερφών Γκριμ

Οι τελευταίες συναντήσεις του Ομίλου Γερμανικών ήταν αφιερωμένες στο παραμύθι των Αδερφών Γκριμ με τίτλο «Ο Λαγός και ο Σκαντζόχοιρος – Der Hase und der Igel»

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι το συγκρίναμε με το παραμύθι «Ο Λαγός και η Χελώνα» του Αισώπου και συζητήσαμε για τις διαφορές και ομοιότητες.

Ακολούθησε παιχνίδι στην αυλή και συνεχίσαμε με τη δημιουργία του δικού μας βιβλίου.

Ενώ ολοκληρώσαμε την θεματική μας με μια γλυκιά δημιουργία και φτιάξαμε έναν κορμό σε σχήμα σκαντζόχοιρου.

20240517 134706  20240517 145452  

20240517 142905

 20240524 145506  20240524 145918 20240524 145921