10η και 11η συνάντηση – δια ζώσης

Τι ωραία που μπορούμε και βρισκόμαστε όλοι μαζί στο σχολείο!

  • Στο πρώτο μέρος της συνάντησής μας περιγράψαμε με πολύ απλές προτασούλες (μην ξεχνάτε είμαστε μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης) τις κατασκευές μας.

Δείτε εδώ το βιντεάκι μας:

  • Στο δεύτερο μέρος
    • έγινε μια πρώτη γνωριμία με τα χρώματα στα Γερμανικά.

Θέλετε να μάθετε και εσείς τα χρώματα; Παρακολουθείστε το βίντεο που ακολουθεί:

https://www.youtube.com/watch?v=3ehbv6aA8Tg

  • Έπειτα παίξαμε το παιχνίδι «Farbensalat» και
  • Τέλος στολίσαμε το μπισκοτόσπιτο της μάγισσας- das Lebkuchenhaus der Hexe με λιχουδιές, τις οποίες βάψαμε στο αντίστοιχο χρώμα.

 

 

8η και 9η συνάντηση ομίλου – δια ζώσης

Ιανουάριος 2021: Η νέα χρονιά μάς βρίσκει επιτέλους στον φυσικό μας χώρο, το σχολείο.

Ξεκινήσαμε την συνάντησή μας συζητώντας για τα χαρακτηριστικά στοιχεία του παραμυθιού «Hänsel und Gretel» και συνεχίσαμε με όμορφα ομαδικά παιχνίδια και δραστηριότητες.

 

DAS FLIEGENKLATSCHENSPIEL – Το παιχνίδι με τις μυγοσκοτώστρες

Σκοπός του παιχνιδιού: Οι μαθητές πρέπει να πετύχουν με την μυγοσκοτώστρα τη σωστή λέξη.

Διαδικασία παιχνιδιού:

Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των δύο ή τριών ατόμων. Σε ένα θρανίο κάθονται/ στέκονται κάθε φορά δύο αντίπαλες ομάδες.

Πάνω στο θρανίο τοποθετούνται εικονογραφημένες κάρτες σχετικά με το παραμύθι μας.

Με τις μυγοσκοτώστρες ανά χείρας το παιχνίδι μπορεί να ξεκινήσει.

Ο δάσκαλος φωνάζει μια από τις λέξεις και οι μαθητές προσπαθούν να «τσακώσουν» με την μυγοσκοτώστρα την αντίστοιχη εικόνα. Η ομάδα που πετυχαίνει πρώτη τη λέξη κρατάει την κάρτα.

Κερδίζει η ομάδα που στο τέλος έχει μαζέψει τις περισσότερες κάρτες.

Μετά το παιχνιδάκι οι μαθητές χωρίστηκαν και πάλι σε μικρές ομάδες. Έβαψαν και έκοψαν τα στοιχεία για  το διόραμά τους και στη συνέχεια τα κόλλησαν σε ένα χαρτόκουτο.

Τι όμορφα που έγιναν! Δεν συμφωνείτε;

 

 

 

 

 

Unsere Hobbys

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης γράφουν και ζωγραφίζουν τι τους αρέσει να κάνουν στον ελεύθερο χρόνο τους χρησιμοποιώντας τις λέξεις

❤ gern 

 ❤❤ lieber  

❤ ❤❤ am liebsten 

Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε τις δημιουργίες των μαθητών.

7η συνάντηση ομίλου – διαδικτυακά

 17 Δεκεμβρίου, τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και εμείς είμαστε ακόμη εδώ… κλεισμένοι στα σπίτια μας και την webex ως μοναδικό δίαυλο επικοινωνίας.

Υπό διαφορετικές συνθήκες θα είμασταν στο σχολείο και θα φτιάχναμε όμορφα μπισκοτόσπιτα – Lebkuchenhäuser. Φέτος όμως κάτι τέτοιο δυστυχώς δεν είναι εφικτό.

Παρ’ όλ’ αυτά προσπαθήσαμε να κάνουμε ένα εικονικό ταξίδι στην Γερμανία και να γνωρίσουμε τα χριστουγεννιάτικα ήθη και έθιμα.

Φτιάξαμε ένα διαδικτυακό παζλ και μάθαμε πως ευχόμαστε ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ – FROHE WEIHNACHTEN στα Γερμανικά.

Αν σας αρέσουν τα παζλ μπορείτε να φτιάξετε τα παρακάτω. Καλή διασκέδαση! Viel Spaß!

Puzzle 1

Puzzle 2

Puzzle 3

6η συνάντηση ομίλου – διαδικτυακά

Σήμερα είδαμε κάποιες φράσεις που είναι χαρακτηριστικές στο παραμύθι μας και προσπαθήσαμε να παίξουμε και ζωγραφομαχίες στην webex.

Κάντε κλικ εδώ για να ακούσετε τις φράσεις του παραμυθιού και να απαντήσετε στις ερωτήσεις.

Challenge!!!!

Θέλετε να θυμηθείτε όλα όσα έχουμε δει μέχρι τώρα στις συναντήσεις μας;

Αν ναι σας έχω μια μικρή πρόκληση.

  • Πατήστε εδώ για να πάτε στο μονοπάτι του Χενσελ και της Γκρέτελ.
  • Ξεκινήστε από το Start και προχωρήστε στον επόμενο σταθμό.
  • Στο τέλος των δραστηριοτήτων εμφανίζονται κάποια γράμματα που συνθέτουν την κρυφή μας λέξη.
  • Μπορείτε να την βρείτε;

Weihnachten: ein Spiel

Ας μάθουμε λέξεις που έχουν σχέση με το θέμα ‘Weihnachten» – Χριστούγεννα με διασκεδαστικό, παιγνιώδη τρόπο. Το μόνο που έχετε να κάνετε για να φτάσετε στο τέρμα είναι να ολοκληρώσετε τις δραστηριότητες της κάθε στάσης.

Για να ξεκινήσετε κάντε κλικ πάνω στην εικόνα!

Viel Spaß und Frohe Weihnachten!

 

5η συνάντηση ομίλου – διαδικτυακά

5η συνάντηση σήμερα και συνεχίζουμε με την εφαρμογή webex.  😕

Για αρχή είπαμε να θυμηθούμε τα ουσιαστικά της προηγούμενής μας συνάντησης κάνοτας δυο διαδικτυακές δραστηριότητες.

Δραστηριότητα 1, Δραστηριότητα 2

Έπειτα μάθαμε κάποια σημαντικά ρήματα που συναντήσαμε στο παραμύθι μας Hänsel und Gretel και παίξαμε τον τροχό της τύχης. Πλάκα είχε! Δεν νομίζετε;

Verben_HänselundGretel.pptx

4η συνάντηση ομίλου – διαδικτυακά

Στην τέταρτη μας συνάντηση επικεντρωθήκαμε στα βασικά ουσιαστικά του παραμυθιού μας (βλ. εικόνα παρακάτω) και για την εμπέδωσή τους ακολούθησαν παζλ και άλλα online παιχνίδια τα οποία παίξαμε με μεγάλο ενθουσιασμό.

Μπορείτε και εσείς να κάνετε τα παιχνίδια πατώντας πάνω στην λέξη «δραστηριότητα».

Δραστηριότητα 1 (παζλ),

Δραστηριότατα 2 (παζλ),

Δραστηριότητα 3 (παιχνίδι λέξεων)

Δραστηριότητα 4 (παιχνίδι λέξεων)

Δραστηριότητα 5 (παιχνίδι λέξεων)

3η συνάντηση ομίλου – διαδικτυακά

Η σημερινή μας συνάντηση μας βρήκε στα σπίτια μας και μπροστά σε μία οθόνη. Μια κατάσταση περίεργη και δύσκολη για να υλοποιηθεί ένας όμιλος που αφορά τα παραμύθια και έχει πολλές δραστηριότητες. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή webex και την εικονική τάξη e-me εμείς τα καταφέραμε και κάναμε την πρώτη μας επαφή με το παραμύθι Hänsel und Gretel.

Μάθαμε ποιοι έγραψαν το παραμύθι και παίξαμε ένα διαδικτυακό παιχνίδι για να μάθουμε βασικά πράγματα για τους αδερφούς Γκριμ.

Πατήστε εδώ για να παίξετε το παιχνίδι.

Στη συνέχεια είδαμε το παραμύθι σε απλοποιημένη μορφή (πατήστε εδώ για το βίντεο) και ακολούθησε δραστηριότητα, στην οποία έπρεπε να βάλουμε τις εικόνες στη σωστή σειρά (δείτε εδώ την δραστηριότητα).

Wir machen ein Interview

κάντε κλικ πάνω στις εικόνες για να δείτε την συνέντευξη

Ο καλύτερος τρόπος να εμπεδώσει κανείς τη νέα γνώση είναι να την χρησιμοποιήσει στην πράξη. Και αυτό ακριβώς κάναμε.

Στην ενότητα 1 του διδακτικού μας βιβλίου Luftballons 2 οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης έμαθαν πως σχηματίζεται και χρησιμοποιείται ο πληθυντικός ευγενείας.

Εκμεταλλευμένη το γεγονός ότι στο σχολείο μας μιλάνε αρκετοί συνάδελφοι Γερμανικά ρώτησα τους μαθητές μου πως θα τους φαινόταν να πάρουν μια μίνι συνέντευξη από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και να εφαρμόσουν το νέο μας γραμματικό φαινόμενο.

Χωρίς δεύτερη σκέψη οι μικροί μας μαθητές ανέλαβαν τον ρόλο του ρεπόρτερ  και έφεραν εις πέρας την αποστολή τους.

Ευχαριστώ πολύ τους συναδέλφους μου που με χαρά δέχτηκαν να μας παραχωρήσουν την μίνι συνέντευξη!

 

Wir machen ein Interview