Αρχική » ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ » Χαρακτηρισμός Μαθημάτων, Κλάδοι και Τρόπος εξέτασης-ΦΕΚ 2881/5-7-19

Κατηγορίες

Σκακιστική άσκηση

2021

2021

2020

2020

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

2016-2020 Βάση Τμήματος

θεματογραφία

θεματογραφία

eclass

eclass

δδε πέλλας

δδε πέλλας

Ανακοινώσεις
Δ.Δ.Ε Πέλλας

Χαρακτηρισμός Μαθημάτων, Κλάδοι και Τρόπος εξέτασης-ΦΕΚ 2881/5-7-19

Νέα τροποποιητική απόφαση,

  • για τον χαρακτηρισμό  διδασκομένων μαθημάτων,
  • τους κλάδους   μαθημάτων
  • και  τον  τρόπο  εξέτασης των διδασκομένων μαθημάτων,

υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Το ΝΕΟ Φ.Ε.Κ 2881/5-7-19

Συγκεκριμένα για το μάθημα των Μαθηματικών το νέο είναι η εξέταση του μαθήματος της Γ΄ Λυκείου (19-20).

ΣΤ. Μαθηματικά

Η εξέταση στην Άλγεβρα και τη Γεωμετρία στις Α΄και Β΄ τάξεις Ημερησίου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου και στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β΄ τάξης Ημερησίου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου γίνεται ως εξής:

Στους μαθητές δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, με τα οποία ελέγχεται

  • η γνώση εννοιών και ορολογίας,
  • η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων,
  • η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων,
    η ικανότητα του μαθητή να αναλύει, να συνθέτει
  • και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό,
  • καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης
    μεθόδου.

Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους μαθητές
διαρθρώνονται ως εξής:

α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη.

Το πρώτο μέρος περιέχει πέντε (05) ερωτήσεις αντικειμενικού
τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού-Λάθους, αντιστοίχισης) με τις οποίες ελέγχεται η γνώση και η κατανόηση των βασικών εννοιών και των σπουδαιότερων συμπερασμάτων της θεωρίας σε όσο το δυνατόν ευρύτερη
έκταση της εξεταστέας ύλης.

Στο δεύτερο μέρος ζητείται η απόδειξη μίας απλής πρότασης (ιδιότητας, λήμματος, θεωρήματος ή πορίσματος), που είναι αποδεδειγμένη
στο σχολικό εγχειρίδιο.

β. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που
είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων).

γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον μαθητή ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης
εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών.

δ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα
πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του.

Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον μαθητή στη λύση.

Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα. Ειδικότερα, στο πρώτο θέμα το πρώτο μέρος βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες, ενώ το δεύτερο μέρος βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες.

Στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα η κατανομή της βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το
βαθμό δυσκολίας τους και καθορίζεται στη διατύπωση
των θεμάτων.

Για την εξέταση στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στη Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ και Δ΄τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ισχύουν τα εξής:

Στους μαθητές δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, τα οποία μπορούν να αναλύονται σε υποερωτήματα, με τα οποία ελέγχεται,

  • η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων,
  • η γνώση εννοιών και ορολογίας και η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων,
  • η ικανότητα του μαθητή να αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.

Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους μαθητές διαρθρώνονται ως εξής:

α) Το πρώτο θέμα αποτελείται από ερωτήματα θεωρίας που αφορούν έννοιες, ορισμούς, λήμματα, προτάσεις, θεωρήματα και πορίσματα.

Με το θέμα αυτό ελέγχεται η κατανόηση των βασικών εννοιών, των σπουδαιότερων συμπερασμάτων, καθώς και η σημασία τους στην οργάνωση μιας λογικής δομής.

β) Το δεύτερο και το τρίτο θέμα αποτελείται το καθένα
από μία άσκηση που απαιτεί από το μαθητή ικανότητα
συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών.Η κάθε άσκηση μπορεί να αναλύεται σε επιμέρους
ερωτήματα.

γ) Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από το μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης προηγούμενων γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών στη διαδικασία επίλυσης του. Το θέμα αυτό μπορεί να αναλύεται σε επιμέρους ερωτήματα, τα οποία βοηθούν το μαθητή στη λύση.

Η βαθμολογία κατανέμεται ανά είκοσι πέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα θέματα.


Σχολιάστε

Translate

Αρχείο

Ώρα Ελλάδος

Αύγουστος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιούλ    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σαν σήμερα

19/8/1858: Με διάταγμα αναβιώνουν στην Ελλάδα οι «Ολύμπιοι» (Ολυμπιακοί) Αγώνες.

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Τι είναι το Άπειρο ;

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου !

Πρόβλημα Γενεθλίων!

Σύνδεση στη Webex (Εκπαιδευτικοί)

Διανυσματικές Ακτίνες!

Σύνθεση Συναρτήσεων!

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Εσωτερικό Γινόμενο

Όριο καθώς το x τείνει στο Άπειρο!

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση