Το Σάββατο 28/1/23 πραγματοποιήθηκε στο ΓΕΛ Αριδαίας (9:00-12:00), προσομοίωση Πανελλαδικών εξετάσεων.
Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν. Η συμμετόχη σας,παιδιά, ήταν έκπληξη για μένα, πέρα από κάθε προσδοκία ! Σας ευχαριστώ θερμά.
Η ύλη του διαγωνίσματος ήταν μέχρι και την παράγραφο 2.4 (Ρυθμός μεταβολής).
Τα θέματα, προσπάθησα να είναι κοντά στο πνεύμα των εξετάσεων χωρίς ακρότητες,εντυπωσιασμούς, ούτε να αποθαρρύνουν αλλά όσο το δυνατόν να τονώσουν τους μαθητές/μαθήτριες που θα συμμετέχουν και να συνεχίσουν με ακόμη μεγαλύτερο ζήλο το μαραθώνο τους.
Τα θέματα είναι εδώ μαζί με ενδεικτικές λύσεις και μοριοδοτηση.
Στατιστικά της προσομοίωσης:
- δύσκολα ερωτήματα ήταν τελικά τα Β4,Δ3 και Δ4. Το πιο δύσκολο απ όλα ήταν το Δ3. (10 υποψήφιοι δεν έλαβαν καμία μονάδα σε αυτό!)
- 12 απ τους 17 υποψήφιους έγραψαν ολόσωστη την απόδειξη (Α1 ερώτημα) και 5 στους 17 είχαν ολόσωστα τα Σ-Λ. Στο Α3 πρέπει να αναφερθεί οτι η σχέση ισχύει κοντά στο xo αλλιώς χάνετε μια μονάδα!
- Μεγάλο πρόβλημα στη συνέχεια συνάρτησης (της οποίας δίνεται η γραφική της παράσταση-Β1). Η συνέχεια προφανώς και σχετίζεται με το πεδίο ορισμού. Αν δεν ορίζεται στο -1 ,η συνάρτηση,δεν έχει νόημα να μιλάμε για συνέχεια εκεί. Η συνάρτηση τελικά είναι συνεχής στο πεδίο ορισμού της.
- Το εύρος των βαθμών ήταν R=74 και ο μέσος όρος και διάμεσος είναι 57/100.
Καλή συνέχεια σε όλους και όλες.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.
Μπράβο και σε εσάς για την οργάνωση και το ενδιαφέρον που δείχνετε! 🙂
Να σαι καλά Μαρία μου, σε ευχαριστώ θερμά,για το σχόλιο σου, τα καλά σου λόγια και την υπέροχη επικοινωνία και συνεργασία που έχουμε.
Καλή συνέχεια σε όλους μας.
Συγχαρητήρια κύριε!! Τα θέματα της προσομοίωσης ήταν πολύ βατά … για κάποιον μαθητή που είχε διαβάσει ????!! Είστε πάντα δίπλα μας!! Σας αξίζουν πολλά μπράβο????????????????
Να σαι καλά Ευαγγελία,σε ευχαριστώ.
ΜΠΡΑΒΟ για τη συμμετοχή.