Feed
Άρθρα
Σχόλια

Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Η αλλαγή στην εκπαίδευση γίνεται και με το…ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: Ξενοδοχείο IMPERIAL Αχιλλέως & Μ.Αλεξάνδρου, πλατεία Καραϊσκάκη ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 17:00 έως 22:00
Υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Ένωση Ελλήνων Φυσικών
Γριβαίων 6, 106 80, Αθήνα
τηλ.: 210-3635701
fax: 210-3610690

Το Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη (ΙΜΚ) σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο της Διεθνούς Ένωσης Κουκλοθέατρου (UNIMA), φιλοξενεί «Βραδιές Κουκλοθέατρου» Κάθε Πέμπτη στις 22.00, από τις 18 Φεβρουαρίου έως τις 25 Μαρτίου 2010, στην αίθουσα Black Box, με στόχο τη δημιουργία ενός χώρου συνάντησης όλων όσων ενδιαφέρονται για το κουκλοθέατρο. Οι εναλλασσόμενες παραστάσεις που θα παρουσιαστούν, από διαφορετικό θίασο κάθε φορά, δίνουν τη δυνατότητα στο ενήλικο κοινό, να έλθει σε στενή επαφή με τη μοναδική αυτή μορφή τέχνης της εμψύχωσης και του ονείρου.
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 117 78
τηλ. 210 3418 550, φαξ. 210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr
Ιστοσελίδα: www.mcf.gr

Σας υπενθυμίζουμε ότι η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών για  την αποζημίωση υπερωριακής απασχόλησης εκπ/κων ολιγοθεσίων και πολυθεσίων Δημοτικών Σχολείων, Φροντιστηριακών Τμημάτων, Συμπλήρωσης Υποχρεωτικού Ωραρίου,  Οδοιπορικών Εξόδων και κατ’ Οίκον Διδασκαλίας για το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2010 λήγει την Παρασκευή 05-03-2010.

Έχουμε παραλάβει τα βιβλία των Μαθηματικών (τεύχος 2) για την Β΄ τάξη και της Γλώσσας (τεύχος 3) για την Δ΄ τάξη. Σας παρακαλούμε σήμερα  Πέμπτη 25-02-2010 να προσέλθετε στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας (διεύθυνση: Πάροδος Ορέστη Μακρή, τηλέφωνο: 2221023655) για να παραλάβετε τα βιβλία για το σχολείο σας.

Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων επιθυμώντας να αναδείξει το  σημαντικό και πολυδιάστατο ρόλο του εκπαιδευτικού στην ποιότητα της εκπαίδευσης, καθιερώνει την  ετήσια  δράση «ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ».  Η δράση αυτή συνδέεται με το όραμα του νέου σχολείου της ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής που ενεργοποιεί την κριτική σκέψη και δημιουργικότητα των μαθητών και ενδυναμώνει το ρόλο του εκπαιδευτικού, αναγνωρίζοντας το σημαντικό του έργο. Από το σχολικό έτος 2010-11 στόχος του Υπουργείου  είναι  να αναδείξει  και να παρουσιάσει τα πλέον καινοτόμα σχέδια και δραστηριότητες που εφαρμόζουν στην τάξη οι εκπαιδευτικοί και τη γενικότερη αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.Για το 2010 οι εκπαιδευτικοί που έχουν λάβει διάκριση από διεθνή ή ελληνικό οργανισμό την τελευταία πενταετία, στους τομείς της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών, του περιβάλλοντος και του πολιτισμού, θα προσκληθούν να παρουσιάσουν το έργο  για το οποίο διακρίθηκαν, σε ειδική εκδήλωση η οποία θα γίνει στις αρχές Μαρτίου 2010 .Οι εκπαιδευτικοί, δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων (άτομα ή ομάδες) που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για συμμετοχή στην εκδήλωση Αριστείας, μπορούν να  βρουν τις σχετικές πληροφορίες και τη φόρμα συμμετοχής στην ιστοσελίδα http://excellence.sch.gr . Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή συμμετοχής στην εκδήλωση των διακριθέντων εκπαιδευτικών,  είναι η Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010.

Παρακαλούνται οι διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων ( νεοδιόριστους, αναπληρωτές και ωρομισθίους) οι οποίοι δεν έχουν καταθέσει στο Π.Μ το Πιστοποιητικό Υγείας από Α/ θμια Υγειονομική Επιτροπή ή Δημόσιο Νοσοκομείο ή Κέντρο Υγείας να το προσκομίσουν, οι μεν νεοδιόριστοι και αναπληρωτές στο γραφείο Εκπαίδευσης που τοποθετήθηκαν αρχικά με την πρόσληψή τους από το ΠΥΣΠΕ Ν. Εύβοιας, οι δε ωρομίσθιοι στη Δ/νση Π. Ε. Εύβοιας στην υπεύθυνη ωρομισθίων .
Το πιστοποιητικό Υγείας έχει ισχύ τριών (3) ετών και επαναπροσλαμβανόμενοι μπορούν να καταθέσουν επικυρωμένο αντίγραφο του πιστοποιητικού αυτού στη Δ/νση πρόσληψής τους.

Το 1ο Γραφείο Πρωτοβάθμιας Ν. Εύβοιας και το 10ο Δημ. Σχολείο Χαλκίδας σας προσκαλούν στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του 10ου Δημ. Σχολείου (Θεσπρωτίας 32, Καμάρες,) την Τετάρτη 3 Μαρτίου και ώρα 18.00 με θέμα «Το ταξίδι του Δαρβίνου στην εξέλιξη και η βιοποικιλότητα» και ομιλήτρια τη σχολική σύμβουλο Α΄ Αθήνας Δρ. Λαοκρατία Λάκκα.

Tο Έτος Δαρβίνου (2009) μπορεί να αποτελεί ήδη παρελθόν, όμως η σκέψη του πατέρα της εξελικτικής θεωρίας συνεχίζει να προκαλεί ενδιαφέρον και να εμπνέει την επιστημονική κοινότητα και επομένως τους εκπαιδευτικούς. Η θεωρία του σύμφωνα με την οποία οι μορφές ζωής τροποποιούνται με βραδύ ρυθμό για να παραγάγουν καινούργιες μορφές ενώ άλλες πάλι μορφές εξαφανίζονται, συγκλόνισε τον επιστημονικό κόσμο, μετά τη δημοσίευσή της το 1859 και αποτέλεσε τη βάση της σύγχρονης Βιολογίας. Η θεωρία του προσφέρει μια κατανοητή εναλλακτική θεώρηση της προέλευσης του ανθρώπου και του κόσμου σε σχέση με τα διάφορα συστήματα πίστης.

Το 2010 είναι το έτος αφιερωμένο στη βιοποικιλότητα. Bιοποικιλότητα, ορίζουμε κυρίως το σύνολο των γονιδίων, των βιολογικών ειδών, των οικοσυστημάτων και των πολιτισμών μιας περιοχής. Ο μεγάλος αριθμός και η ποικιλομορφία των σύγχρονων μορφών ζωής στη Γη είναι το αποτέλεσμα εκατοντάδων εκατομμυρίων χρόνων εξελικτικής ιστορίας.
 

Ο Προϊστάμενος  Του 1ου Γραφείου Π.Ε. Ν.Εύβοιας Γκάρτζιος Γιώργος     

Η Δ/ντρια του 10ου Δημ.Σχολ. Χαλκίδας  Φραντζεσκίδου Αγγελική                                                                          

Τα Αρχεία Νομού Ευβοίας προσφέρουν εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές και είναι προσαρμοσμένα στην ηλικία και τις δεξιότητες τους. Περιλαμβάνουν διάφορες θεματικές ενότητες (γνωριμία με την πόλη // χωριό // γειτονιά, γνωριμία με το αρχειακό υλικό, καθημερινή ζωή, κοινωνικά προβλήματα στην ιστορική τους διάσταση, σημαντικά γεγονότα της γενικής και της τοπικής ιστορίας κ.λπ.), δραστηριότητες, εργαστήρια, εκδόσεις και συνοδεύονται από μικρές εκθέσεις αρχειακού υλικού, με σύντομα επεξηγηματικά κείμενα, συχνά περιοδεύουσες, καθώς και από εφαρμογές πολυμέσων και υπερμέσων, μέσα από τις οποίες μάλιστα οι μαθητές δημιουργούν νέο περιεχόμενο. Στο πλαίσιο μιας ενότητας προγραμμάτων που απευθύνεται σε μεγαλύτερες τάξεις, οι ίδιοι οι μαθητές σχεδιάζουν και υλοποιούν μια εφαρμογή υπερμέσων, γίνονται δηλαδή από απλοί χρήστες παραγωγοί.
Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικούς τίτλους των προγραμμάτων
1. Γνωριμία με το αρχειακό υλικό
2. Γνωριμία με την πόλη
2.1. Αναζητώντας τη χαμένη πόλη
2.2. Το κυνήγι της χαμένης ιστορίας
2.3. Καλοκαίρι στον Εύριπο
2.4. Διαδρομές 2.4. Διαδρομές – Η πόλη και οι δρόμοι της
2.5. Παζλ
3. Παράθυρο στο παρελθόν
4. Φτιάχνω τη δική μου ιστορία
5. Στης Αποκριάς τις μέρες
6. Μετανάστες, πρόσφυγες και κοινωνικός αποκλεισμός
7. Η Χαλκίδα στον πόλεμο του ’40
8. Τα χρόνια της πείνας και τα παιδικά συσσίτια στη Χαλκίδα
9. Το ραδιόφωνο και οι Χαλκιδέοι
10. Εγγραφούληδες
11. Φίδι χρόνε
12. Πρόγραμμα Χριστουγέννων κ.λ.π.Περισσότερες πληροφορίες περιλαμβάνονται στην
ιστοσελίδα των ΓΑΚ http://gak.eyv.sch.gr/
Όσες εκπαιδευτικές μονάδες ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν κάποιο από τα εκπαιδευτικά προγράμματα μπορούν να επικοινωνήσουν με την κ. Αλεξάνδρα στο τηλέφωνο 2221082373 στο γραφείο ώστε να δηλώσουν τη συμμετοχή τους και να ορίσουμε ημερομηνία για την εκπαιδευτική επίσκεψη σε συνεργασία με τα ΓΑΚ.

α) ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 19, 20 / 2 / 2010

β) ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 21 / 2 / 2010»

 Α) ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ – 19, 20 / 2 / 2010
Παρασκευή 19/2/2010 (15ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας)
17.00 -18.00 Παραλαβή φακέλων, χαιρετισμοί
18.00 -18.30 Παρουσίαση του Προγράμματος
18.30 -19.00 Η εμπειρία από την εφαρμογή του προγράμματος- Γραφείου Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Π. Ε. Αν. Θεσσαλονίκης
19.00 – 19.15 Χρήση Εκπαιδευτικού υλικού ( Cd-rom). – Διάλειμμα για καφέ
19.30 – 21.00 Γνωριμία ομάδας, Bασικό παιχνίδι προγράμματος«υλοποίηση μικροοργανισμών με δακτυλομπογιές»
Σάββατο 20/2/2010 (15ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας)
10.00 – 11.30 : Εισαγωγική Δραστηριότητα : «Οι φίλοι μου και οι γονείς μου, δεν πλένουν τα χέρια τους» Θεατρικό σενάριο: «Τα μικρόβια δεν κάνουν διακρίσεις» 11.30 – 11.45 : Διάλειμμα
11.45 – 12.30 : «Δε φοβάμαι, ξέρω πώς να προστατευθώ» Προβολή DVD και διενέργεια παντομίμας πάνω στο θέμα: «το πλύσιμο των χεριών- σωτήριο μέτρο».
12.30 – 14.00 : «Δε φοβάμαι ξέρω πώς να προστατευθώ» Παραμύθι αγωγής υγείας αναφορικά με την υπερβολή στην καθαριότητα.
14.00 – 14.30 : Διάλειμμα για ελαφρύ γεύμα
14.30 – 16.00 : «Δεν επηρεάζομαι από τους άλλους» Θεατρικό παιχνίδι : «Ο γάιδαρος ο Γκαρής, ο Ορφέας και ο Μεγακλής»
16.00 – 17.30 : «Επιλέγω Επιχειρήματα» Δημιουργία ομαδικής χειροτεχνίας: αφίσας ή αναπαράστασης του μικροβιόκοσμου.
17.30 – 18.00 : Συζήτηση, αξιολόγηση, παραλαβή βεβαιώσεων
Όσοι εκπαιδευτικοί (όλων των ειδικοτήτων) ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την δήλωση που υπάρχει στην εγκύκλιο 374/27-1-2010 και να την αποστείλουν με fax στο 2221077012, ή στο 2221073410.

Β) ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΝΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ : «ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ΚΥΡΙΑΚΗ 21 / 2 / 2010 (15ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας, Λεωφόρος Θηβών 6, Χαλκίδα).

9.00 : Εγγραφή – Παραλαβή φακέλου, Έναρξη – χαιρετισμοί
9. 10 : Θεωρητικό μέρος
– Τα στάδια του πένθους
– Κατανόηση της έννοιας του θανάτου από τα παιδιά
– Τρόποι αντιμετώπισης του θρήνου
– Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας.
Εισήγηση από την Σοφία Χατζηνικολάου, Εκπαιδευτικό, Συγγραφέα, Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Α/βάθμιας Εκπ/σης Ανατ. Θεσσαλονίκης
10.35 : Διάλειμμα
11.00 : Πρακτικό μέρος
– Παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού
– Αξιολόγηση της υλοποίησής του από σχολεία
– Ανάλυση πραγματικών περιστατικών
– Συζήτηση
Εμψύχωση – συντονισμός από την Σοφία Χατζηνικολάου, Εκπαιδευτικό, Συγγραφέα, Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Α/βάθμιας Εκπ/σης Ανατ. Θεσσαλονίκης
13.30 : Διάλειμμα – Ελαφρύ Γεύμα
14.00 : «Αναστοχαστική διεργασία» από τη Θεατρική Oμάδα «Playback Ψ», με συντονιστή τον Γιώτη Λάμπρο Ψυχίατρο – Δραματοθεραπευτή και την ομάδα των ηθοποιών του.
16.00 : Αξιολόγηση, παραλαβή βεβαιώσεων, κλείσιμο.

Όσοι εκπαιδευτικοί (όλων των ειδικοτήτων) ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την δήλωση που υπάρχει στην εγκύκλιο 374/27-1-2010 και να την αποστείλουν με fax στο 2221077012, ή στο 2221073410.

Α) ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ – 19, 20 / 2 / 2010
Παρασκευή 19/2/2010 (15ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας)
17.00 -18.00 Παραλαβή φακέλων, χαιρετισμοί
18.00 -18.30 Παρουσίαση του Προγράμματος
18.30 -19.00 Η εμπειρία από την εφαρμογή του προγράμματος- Γραφείου Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Π. Ε. Αν. Θεσσαλονίκης
19.00 – 19.15 Χρήση Εκπαιδευτικού υλικού ( Cd-rom). – Διάλειμμα για καφέ
19.30 – 21.00 Γνωριμία ομάδας, Bασικό παιχνίδι προγράμματος«υλοποίηση μικροοργανισμών με δακτυλομπογιές»
Σάββατο 20/2/2010 (15ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας)
10.00 – 11.30 : Εισαγωγική Δραστηριότητα : «Οι φίλοι μου και οι γονείς μου, δεν πλένουν τα χέρια τους» Θεατρικό σενάριο: «Τα μικρόβια δεν κάνουν διακρίσεις» 11.30 – 11.45 : Διάλειμμα
11.45 – 12.30 : «Δε φοβάμαι, ξέρω πώς να προστατευθώ» Προβολή DVD και διενέργεια παντομίμας πάνω στο θέμα: «το πλύσιμο των χεριών- σωτήριο μέτρο».
12.30 – 14.00 : «Δε φοβάμαι ξέρω πώς να προστατευθώ» Παραμύθι αγωγής υγείας αναφορικά με την υπερβολή στην καθαριότητα.
14.00 – 14.30 : Διάλειμμα για ελαφρύ γεύμα
14.30 – 16.00 : «Δεν επηρεάζομαι από τους άλλους» Θεατρικό παιχνίδι : «Ο γάιδαρος ο Γκαρής, ο Ορφέας και ο Μεγακλής»
16.00 – 17.30 : «Επιλέγω Επιχειρήματα» Δημιουργία ομαδικής χειροτεχνίας: αφίσας ή αναπαράστασης του μικροβιόκοσμου.
17.30 – 18.00 : Συζήτηση, αξιολόγηση, παραλαβή βεβαιώσεων
Όσοι εκπαιδευτικοί (όλων των ειδικοτήτων) ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την δήλωση που υπάρχει στην εγκύκλιο 374/27-1-2010 και να την αποστείλουν με fax στο 2221077012, ή στο 2221073410.
Β) ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΝΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ : «ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ΚΥΡΙΑΚΗ 21 / 2 / 2010 (15ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας, Λεωφόρος Θηβών 6, Χαλκίδα).

9.00 : Εγγραφή – Παραλαβή φακέλου, Έναρξη – χαιρετισμοί
9. 10 : Θεωρητικό μέρος
– Τα στάδια του πένθους
– Κατανόηση της έννοιας του θανάτου από τα παιδιά
– Τρόποι αντιμετώπισης του θρήνου
– Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας.
Εισήγηση από την Σοφία Χατζηνικολάου, Εκπαιδευτικό, Συγγραφέα, Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Α/βάθμιας Εκπ/σης Ανατ. Θεσσαλονίκης
10.35 : Διάλειμμα
11.00 : Πρακτικό μέρος
– Παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού
– Αξιολόγηση της υλοποίησής του από σχολεία
– Ανάλυση πραγματικών περιστατικών
– Συζήτηση
Εμψύχωση – συντονισμός από την Σοφία Χατζηνικολάου, Εκπαιδευτικό, Συγγραφέα, Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Α/βάθμιας Εκπ/σης Ανατ. Θεσσαλονίκης
13.30 : Διάλειμμα – Ελαφρύ Γεύμα
14.00 : «Αναστοχαστική διεργασία» από τη Θεατρική Oμάδα «Playback Ψ», με συντονιστή τον Γιώτη Λάμπρο Ψυχίατρο – Δραματοθεραπευτή και την ομάδα των ηθοποιών του.
16.00 : Αξιολόγηση, παραλαβή βεβαιώσεων, κλείσιμο.

Όσοι εκπαιδευτικοί (όλων των ειδικοτήτων) ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την δήλωση που υπάρχει στην εγκύκλιο 374/27-1-2010 και να την αποστείλουν με fax στο 2221077012, ή στο 2221073410.

• Το διαδίκτυο είναι, και από εκπαιδευτικής πλευράς, μια από τις μεγαλύτερες εφευρέσεις του προηγούμενου αιώνα, είναι ένας τεράστιος εικονικός κόσμος γεμάτος γνώση, αλλά και κινδύνους. Τα παιδιά θα είναι πάντα παιδιά, θα έχουν άγνοια κινδύνου, περιέργεια και αυθορμητισμό. Το διαδίκτυο θα είναι πάντα άναρχο, αχανές και θα μεταβάλλεται συνεχώς. Για αυτό είναι αναγκαία συνθήκη η εφαρμογή κανόνων, αλλά δεν είναι ικανή. Το πραγματικό στοίχημα είναι να δώσουμε στα παιδιά τη γνώση για να προστατεύουν τους εαυτούς τους .
• Για αυτό η ασφάλεια του παιδιού στο διαδίκτυο είναι ένα τεράστιο, πολύπλευρο θέμα στο οποίο η εκπαίδευση πρέπει να έχει αποφασιστικό ρόλο. Δεν επιδιώκουμε να κάνουμε το διαδίκτυο λιγότερο ελεύθερο, αλλά τον νέο καλύτερα εκπαιδευμένο στη χρήση του.
• Το Υπουργείο Παιδείας με τη νέα του δομή, που περιλαμβάνει και τη δια βίου Μάθηση, μπορεί και πρέπει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο θέμα της ασφάλειας του παιδιού στο διαδίκτυο. Τόσο με την εξειδικευμένη εκπαίδευση, την διαρκή επιμόρφωση και την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, όσο και με τις σημαντικές τεχνολογικές υποδομές που διαθέτει όπως λ.χ. το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας.
• Το Υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει ένα συνολικό σχέδιο για την ψηφιακή σύγκλιση και τη χρήση του διαδικτύου στα σχολεία το οποίο προβλέπει μεταξύ άλλων :
I. συνεργασία των γονέων με τους εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη των παιδιών στις δραστηριότητες που βασίζονται ή αξιοποιούν εργαλεία της πληροφορικής.
II. ενημέρωση των γονέων, ώστε να είναι σε θέση να υποστηρίζουν τα παιδιά τους σε ζητήματα ηλεκτρονικής ασφάλειας, αλλά και να μαθαίνουν από αυτά. Τα παιδιά φέρνουν τώρα και αυτά τη γνώση στο σπίτι και «εκπαιδεύουν» τους γονείς τους.
III. ηλεκτρονική επικοινωνία γονέων με τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο.
• Μέσα από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο το Υπουργείο Παιδείας διαθέτει σήμερα το μεγαλύτερο αριθμό χρηστών δίκτυο στη χώρα. Μέσω αυτού παρέχει σε περισσότερα από 14.800 σχολεία υπηρεσίες διαδικτύου, όπως ασφαλή πρόσβαση των μαθητών στο διαδίκτυο , υπηρεσίες επικοινωνίας, διάθεσης και ανάκτησης ψηφιακού περιεχομένου , υπηρεσίες πολυμέσων τηλεδιάσκεψης δικτυακής πύλης και άλλες.
• Στον γοητευτικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο του διαδικτύου πρέπει να καταλάβουμε ότι κανένα τείχος προστασίας δεν θα μπορεί να προστατεύει τα παιδιά μας παντού και πάντα. Ο τοίχος προστασίας, αλλά και το παράθυρο προς τον κόσμο είναι η γνώση.

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων