Από τον ΕΝΙΑΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ -ΤΜΗΜΑ Α΄ του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ μας διαβίβασαν το παρακάτω έγγραφο με αριθμό πρωτοκόλλου 32551/Γ1/19- 03 – 2010 που υπογράφει Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
1. Σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και στα σχολεία που λειτουργούν ολοήμερα τμήματα πραγματοποιούνται εκδηλώσεις σύμφωνα με όσα προβλέπονται στα Προεδρικά Διατάγματα 200/1998 και 201/1998.
2. Οι μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου και αποχωρούν με τους άλλους μαθητές.
3. Την Παραμονή της Εθνικής Εορτής λειτουργεί μόνο η Πρωινή Ζώνη του Ολοήμερου Προγράμματος.
4. Η χρονική διάρκεια και ο τρόπος εορτασμού των εκδηλώσεων καθορίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων.
5. Με ευθύνη του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων ειδοποιούνται οι γονείς και οι κηδεμόνες για την ώρα αποχώρησης των μαθητών από το σχολείο.
Μετά την επιτυχή διεξαγωγή του 3ου μαθητικού διαγωνισμού, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε) υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Σχετική Απόφαση Φ14/670 π.ε./2745/Γ1/ 12-01-2010 του ΥΠΕΠΘ), διοργανώνει τον 4ο μαθητικό διαγωνισμό στο πλαίσιο του περιοδικού «Ο μικρός Ευκλείδης» με θέμα : « Παιχνίδι και Μαθηματικά» για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 19 Μαρτίου 2010, ημέρα Παρασκευή, για τους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης κατά τις δύο τελευταίες διδακτικές ώρες (11.45 έως 13.15)
Βασικός σκοπός του διαγωνισμού είναι να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με κάποιες ασκήσεις -δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες:
• θα εκτιμήσουν τη χρήση των μαθηματικών σε πολλές εφαρμογές,
• θα αντιληφθούν ότι τα μαθηματικά κρύβουν ομορφιά και προσφέρουν πολλές δυνατότητες στη ζωή μας,
• θα χρησιμοποιήσουν τη μαθηματική τους σκέψη σε ευχάριστα και έξυπνα προβλήματα.
Ο διαγωνισμός δεν έχει χαρακτήρα ανταγωνισμού και επιλογής αλλά δημιουργικής συμμετοχής.
Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι προαιρετική και μπορούν να λάβουν μέρος σ’ αυτόν Δημοτικά Σχολεία από όλη τη χώρα.
Παρακαλούνται οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να συγκροτήσουν τις Τοπικές Επιτροπές (πρόεδρος και δύο μέλη, σε συνεργασία με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία) για να συντονίσουν τη διεξαγωγή του διαγωνισμού.Οι Διευθυντές (ή οι υπεύθυνοι διεξαγωγής του διαγωνισμού) των Διευθύνσεων και οι Σχολικοί Σύμβουλοι παρακαλούμε να ενημερώσουν όλα τα Γραφεία και τα σχολεία ευθύνης τους (το συντομότερο δυνατόν), ότι αυτά μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο διαγωνισμό, συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά τη σχετική αίτηση στην ιστοσελίδα (site) της EME (http://www.hms.gr) μέχρι 18-3-2010 ημέρα Πέμπτη και ώρα 12πμ, καθώς και στην τοπική επιτροπή, προκειμένου να λάβουν κατά την ημέρα διεξαγωγής του Διαγωνισμού Παρασκευή (19-3-2010) το φάκελο με: τις οδηγίες, τα θέματα του διαγωνισμού, τις βεβαιώσεις και τα πιστοποιητικά συμμετοχής μαθητών και εκπαιδευτικών.
Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων θα παραλάβουν τα θέματα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή με φαξ (από την ΕΜΕ) μέχρι το πρωί της Παρασκευής 19/03/2010. Στη συνέχεια, ο Διευθυντής του Σχολείου με τους δασκάλους των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄, θα μεριμνήσουν να αναπαραχθούν τα θέματα.
Ο δάσκαλος κάθε τμήματος θα μοιράσει τα θέματα με τα ερωτήματα-δραστηριότητες στους μαθητές της τάξης του. Παρακαλούμε τα γραπτά των μαθητών να βαθμολογηθούν από το δάσκαλο του τμήματος.
Οι λύσεις θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας http://www.hms.gr, μετά τη λήξη του διαγωνισμού.
Η βαθμολόγηση των γραπτών θα γίνει σε 100βάθμια κλίμακα. Τα θέματα είναι όλα ισότιμα και βαθμολογούνται με 10 μονάδες το καθένα(άριστα για το κάθε γραπτό οι 100 μονάδες). Σε όσα θέματα υπάρχουν επιμέρους ερωτήματα είναι και αυτά ισότιμα.
Ο δάσκαλος μπορεί να φωτοτυπήσει τα γραπτά των μαθητών και να τους τα δώσει (χωρίς βαθμό) με σκοπό να γίνει αυτοδιόρθωση των λαθών μέσα στην τάξη από τους μαθητές και να ολοκληρωθεί έτσι ο σκοπός της δραστηριότητας (ανατροφοδότηση).
Ο Διευθυντής του Σχολείου θα συγκεντρώσει μέσα σε φάκελο ανά τμήμα:
• ονομαστική κατάσταση μαθητών με την αντίστοιχη βαθμολογία
• τα πρωτότυπα γραπτά βαθμολογημένα
Παρακαλούμε στους φακέλους να σημειωθούν τα παρακάτω στοιχεία:
του αποστολέα
Ονομασία Σχολείου
Διεύθυνση Σχολείου
Ον/μο Διευθυντή
Τηλέφωνο και Email σχολείου
Αριθμός Γραπτών (ανά τμήμα και τάξη) του παραλήπτη
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία
Για το διαγωνισμό
«Παιχνίδι και Μαθηματικά»
του περιοδικού
«ο Μικρός Ευκλείδης»
Οι παραπάνω φάκελοι θα παραδοθούν στον Προϊστάμενο του Γραφείου που ανήκει κάθε σχολική μονάδα και στη συνέχεια στο Διευθυντή της Διεύθυνσης Π.Ε., μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (10 ημέρες), από τον οποίο θα τα παραλάβει ο Πρόεδρος του παραρτήματος της ΕΜΕ, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία (σύμφωνα με τον συνημμένο πίνακα).
Για τους Νομούς Αττικής, Δράμας, Ευρυτανίας, Ζακύνθου, Θεσπρωτίας, Κεφαλληνίας, Κυκλάδων, Λευκάδας, Ξάνθης, Πρέβεζας, Ρεθύμνου, Σάμου, Φλώρινας και Φωκίδας παρακαλούμε οι Διευθύνσεις Πρωτ. Εκπ/σης να αποστείλουν τα γραπτά στα γραφεία της ΕΜΕ στην Αθήνα. (Πανεπιστημίου (Ελευθερίου Βενιζέλου) 34, 106 79 ΑΘΗΝΑ)
Η Βεβαίωσης Συμμετοχής που θα υπάρχει στο φάκελο με τα θέματα, παρακαλούμε να αναπαραχθεί και να δοθεί σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν. Επίσης να δοθεί το Πιστοποιητικό Συμμετοχής στο Διευθυντή και στους εκπαιδευτικούς των τάξεων που συμμετείχαν στη δραστηριότητα.
Η Ε.Μ.Ε. θα σας ενημερώσει για τα αποτελέσματα και πιο συγκεκριμένα για το όνομα ή τα ονόματα σε περίπτωση ισοβαθμίας του μαθητή ή της μαθήτριας που είχε την καλύτερη επίδοση ανά τμήμα και τάξη χωρίς να αναφέρει τη βαθμολογία κανενός μαθητή.(τα ονόματα των βραβευομένων θα αναρτηθούν και στην ιστοσελίδα της ΕΜΕ, κατά σχολείο, τάξη και τμήμα).
Η Ε.Μ.Ε., μέσω των Παραρτημάτων της σε συνεργασία με το Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τους Προϊσταμένους Γραφείων και το Διευθυντή του κάθε σχολείου, θα οργανώσει εκδηλώσεις κατά τις οποίες θα απονείμει Βεβαίωση Διάκρισης στο μαθητή ή στους μαθητές ανά τάξη και τμήμα με την καλύτερη επίδοση.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την υποστήριξή σας και σε αυτή μας την προσπάθειά, η οποία αποτελεί μια σημαντική προσφορά στη νεολαία και αναδεικνύει στην κοινωνία το λειτούργημα του εκπαιδευτικού.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό
16 Μαρ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Σας ενημερώνουμε ότι ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας για το Π.Μ.Σ. “Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό” του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Την εκδήλωση πρόσκλησης ενδιαφέροντος καθώς και την αίτηση υποψηφιότητας θα τα βρείτε στον παρακάτω διαδικτυακό τόπο:http://www.rhodes.aegean.gr/tepaes/pms-pvpy/prokirixeis.htm
Νίκος Θεοχάρης
Γραμματεία Π.M.Σ. “Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό”
Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Δημοκρατίας 1, Ρόδος
Τ.Κ. 85100
Τηλ. & Fax: 2241099115
theocharis@rhodes.aegean.gr
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
15 Μαρ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Από το Γραφείο Φυσικής Αγωγής λάβαμε το παρακάτω έγγραφο με αριθμό πρωτοκόλου 151- 15 / 3 /2010 που υπογράφει ο προϊστάμενος ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ:
“Επειδή δημιουργήθηκαν ορισμένα ερωτηματικά σχετικά με τις μετακινήσεις των μαθητών σας επαναλαμβάνουμε τα κάτωθι:
- 1. Τα σχολεία έχουν την αποκλειστική ευθύνη του τρόπου και του μέσου που θα μετακινήσουν τις ομάδες τους στους αγωνιστικούς χώρους.
- 2. Αν η μετακίνηση γίνει με το ΚΤΕΛ με ΑΣΤΙΚΟ ή και με τα δύο αυτά μέσα θα δοθούν καταστάσεις των μετακινουμένων και το οικονομικό μέρος βαρύνει το Γ.Φ.Α
- 3. Αν η ΟΕΣΑ κρίνει ότι θα πρέπει κάποια σχολεία να τα μετακινήσει η ίδια με ναυλωμένα Πούλμαν θα το πληροφορηθείτε με το πρόγραμμα των αγώνων.
Στην περίπτωση αυτή ο έλεγχος του Πούλμαν είναι ευθύνη του Γ.Φ.Α το οποίο θα ενημερώσει εγγράφως τα αστυνομικά τμήματα της περιοχής. Ο τρόπος όμως που θα κάθονται οι μαθητές, η είσοδος και η έξοδος από το Πούλμαν είναι ευθύνη των συνοδών οι οποίοι βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία.
- 4. Το σχολείο μπορεί να μετακινήσει τους μαθητές του με οποιονδήποτε άλλον τρόπο αξιοποιώντας και την Σχολική επιτροπή.
- 5. Σε καμία περίπτωση να μην ζητηθούν χρήματα από τους μαθητές για μετακινήσεις σχετικά με τους αγώνες.
- 6. Τέλος σας υπενθυμίζουμε ότι οι καταστάσεις συμμετοχής θα πρέπει να έχουν φτάσει στο γραφείο μας το αργότερο μέχρι 24/3/2010. Ακόμη σας παρακαλούμε να επιβεβαιώνετε με ένα τηλεφώνημα στο ΓΦΑ ότι η κατάσταση του Σχολείου σας έχει φτάσει στο Γραφείο μας.”
Νέα παράταση καταχώρισης στοιχείων στο «survey».
15 Μαρ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Από το Υπουργείο Παδείας , Διαβίου Μάθησης και Θρησκευάτων λάβαμε το παρακάτω έγγραφο με αριθμό πρωτοκόλλου 29207 /Δ1 – 12-03-2010 που υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας , Κουλαϊδής Βασίλης : “Σε συνέχεια των παραπάνω σχετικών εγγράφων μας και λαμβάνοντας υπόψη τα ερωτήματα και τις προτάσεις σας για την εισαγωγή συμπληρωματικών/νέων πεδίων ή επιλογών στο σύστημα που καθιστούν αποτελεσματικότερη την εφαρμογή του συστήματος στην πράξη με την λεπτομερέστερη απεικόνιση των πραγματικών δεδομένων στο εν λόγω σύστημα, σας γνωρίζουμε ότι λόγω και των έκτακτων καιρικών συνθηκών και τελευταίων απεργιών, κρίνεται αναγκαία η παράταση της τελευταίας προθεσμίας καταχώρισης των στοιχείων από τις σχολικές μονάδες μέχρι και την Τρίτη 16 Μαρτίου 2010.
Εξυπακούεται ότι αντίστοιχα η παράταση για την τελική επεξεργασία των στοιχείων από τις Δ/νσεις και τις Περιφερειακές Δ/νσεις δίνεται μέχρι και την Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010 και την Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010, αντίστοιχα.
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τη συνολική προσπάθεια ανταπόκρισης στα χρονικά περιθώρια, τα οποία πράγματι ήταν περιορισμένα και για τη συνεργασία σας.”
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΣΤΟ SURVEY
10 Μαρ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Εύβοιας μας κοινοποίησαν το παρακάτω έγγραφο. “Λαμβάνοντας υπόψη τις αντικειμενικές δυσκολίες καταχώρισης των στοιχείων από τις σχολικές μονάδες λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που παρουσιάζονται σε πολλές περιοχές της χώρας και της επικείμενης πανελλαδικής απεργίας στις 11-3-2010 ημέρα Πέμπτη, δίνεται παράταση προθεσμίας για την καταχώριση των στοιχείων από τις σχολικές μονάδες έως και την Παρασκευή 12-3-2010.”
13ο Διεθνές Συνέδριο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μετανάστευση – Διαχείριση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική
9 Μαρ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης διοργανώνει το 13ο Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση –
Μετανάστευση – Διαχείριση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας», που αποτελεί συνέχεια των προηγούμενων
Συνεδρίων του Κέντρου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών.
Στόχοι του Συνεδρίου, μεταξύ άλλων, είναι:
1. να διερευνήσει και να διατυπώσει διαπολιτισμικές πολιτικές που μπορούν να επιδράσουν θετικά στους δημοκρατικούς
θεσμούς
2. να διερευνήσει και να παρουσιάσει δυνατότητες για την ανάπτυξη διαπολιτισμικών ικανοτήτων εκ μέρους των
εκπαιδευτικών και εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων και ιδεών από την πλευρά τους στην εκπαίδευση
3. να εξετάσει το ρόλο της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην αγωγή του πολίτη
4. να διερευνήσει το ρόλο της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην επίτευξη της κοινωνικής ενότητας μέσω της πολιτισμικής
ετερότητας
5. να προτείνει καινοτόμα προγράμματα για τη διδασκαλία των μητρικών γλωσσών των αλλοδαπών που διαβιούν στην Ελλάδα
στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
6. να διερευνήσει τις μεταναστευτικές πολιτικές της Ελλάδας και της Ευρώπης για κάθε είδους μετανάστευση
7. να διερευνήσει το επίπεδο και τις πρακτικές για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης στην Ελλάδα
8. να διαπιστώσει το ρόλο της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην εφαρμογή εκπαιδευτικών πολιτικών
9. να διερευνήσει το επίπεδο και τις πρακτικές για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης στο εξωτερικό.
Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην παρουσίαση ερευνητικών ανακοινώσεων (έρευνα δράσης – μελέτη περίπτωσης κ.λπ.) και
στην παρουσίαση καινοτόμων προτάσεων – προγραμμάτων.
Θεματικές Ενότητες
• Παγκοσμιοποίηση και Μετανάστευση – Μεταναστευτική πολιτική – Ιθαγένεια και Υπηκοότητα
• Διαχείριση συγκρούσεων, Παιδαγωγική της Δημοκρατίας και η συμμετοχή των μεταναστών
• Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα στην Ελλάδα
• Η ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα στο εξωτερικό
• Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών στην Ελλάδα
• Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Έρευνα
Το Συνέδριο απευθύνεται σε: Πανεπιστημιακούς, Διδάκτορες και υποψήφιους διδάκτορες, Ειδικούς επιστήμονες,
Μεταπτυχιακούς, Μεταπτυχιακούς και προπτυχιακούς φοιτητές, Στελέχη εκπαίδευσης Α’/θμιας και Β’/θμιας εκπαίδευσης από
την Ελλάδα και το εξωτερικό, Εκπαιδευτικούς Α’/θμιας και Β’/θμιας εκπαίδευσης από την Ελλάδα και το εξωτερικό, Ερευνητές,
Στελέχη τοπικής αυτοδιοίκησης, Συνδικαλιστικούς φορείς της εκπαίδευσης, Μέλη οργανώσεων αλλοδαπών, Πολιτικά κόμματα
και σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Γλώσσες του Συνεδρίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα: www.kedek.gr
Ενημέρωση survey
9 Μαρ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Παρακαλούμε τους διευθυντές και τις διευθύντριες των σχολικών μονάδων ( Δημοτικών και Νηπιαγωγείων) να φροντίσουν να καταχωρηθούν άμεσα τα στοιχεία για τα κενά και τα πλεονάσματα στο survey και να μας ενημερώσετε μέχρι στις 11 μμ με email για την πρόοδο της καταχώρισης των στοιχείων στο email : proist@1grpe.eyv.sch.grΥπενθυμίζουμε ότι η καταχώριση των στοιχείων , σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου , θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 10 Μαρτίου, προκειμένου να τηρηθούν απαρέγκλιτα οι προθεσμίες των μεταθέσεων.
Δίκτυο σχολικής καινοτομίας- ενημέρωση για την οργάνωση Σεμιναρίου και ενημερωτικής Εκδήλωσης στο Βόλο
25 Φεβ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Το Δίκτυο σχολικής καινοτομίας (ΔΣΚ) http://schoolnet.protovoulia.org αποτελεί την κεντρική δράση της μορφωτικής πρωτοβουλίας http://protovoulia.org οκτώ κοινωφελών ιδρυμάτων και απευθύνεται σε Δημοτικά και Γυμνάσια . Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων του Δικτύου έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αποτιμούν δραστηριότητες της επιλογής τους, οι οποίες εντάσσονται θεματικά σε κάποιον από τους τομείς της σχολικής ζωής. Η επιλογή της δραστηριότητας γίνεται από τους εκπαιδευτικούς σε συνεννόηση με το διευθυντή του σχολείου, ύστερα από προσέγγιση των αναγκών της σχολικής μονάδας. Το προγραμματισμένο για της 27 Φεβρουαρίου σεμινάριο είναι το δεύτερο μιας σειράς οκτώ περιφερειακών σεμιναρίων που θα πραγματοποιηθούν σε διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας και οργανώνονται συμπληρωματικά στο Εισαγωγικό Σεμινάριο του ΔΣΚ, το οποίο έχει ήδη πραγματοποιηθεί… Για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία η διευκρίνιση επικοινωνήστε με τα τηλέφωνα : 6974392695 ή 2103333924
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ
25 Φεβ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
(13/07/2010-18/07/2010 Αρμενιστής Ικαρίας)
Το Φεστιβάλ Ικαρίας, Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, έχει περιλάβει στους στόχους του τη μελέτη της ιστορίας του νησιού και τη διερεύνηση της λαϊκής του παράδοσης και τέχνης.
Φέτος αποφασίστηκε να οργανωθεί ένα πρώτο πειραματικό Σεμινάριο Μυθολογίας ακαδημαϊκού επιπέδου για Δασκάλους, Φιλολόγους Καθηγητές και Φοιτητές των Φιλοσοφικών Σχολών και Σχολών Θεάτρου.
Το Σεμινάριο, που θα πραγματοποιηθεί από την Τρίτη 13 ως και την Κυριακή 18 Ιουλίου, θα περιλαμβάνει είκοσι πέντε ώρες διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας από ιστορική, φιλολογική και αρχαιολογική άποψη, και μιαν ημερήσια εκδρομή στους τόπου του νησιού που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ιστορικό, αρχαιολογικό και λαογραφικό ενδιαφέρον. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούμε να καταθέσουν, ως τη Δευτέρα 17 Μαΐου, προκαταβολή 100 Ευρώ στο λογαριασμό αριθμ. 785.00.2101045890 της Alpha Bank με παράλληλη δήλωση των στοιχείων τους (όνομα, ιδιότητα, διεύθυνση και τηλέφωνο) στο φαξ αριθμ 210-7788698.