Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων θέτει σε δημόσια διαβούλευση από σήμερα 9 Φεβρουαρίου μέχρι και τις 17 Φεβρουαρίου 2010 το πλαίσιο πολιτικών αρχών και στόχων που αφορούν στη Δια Βίου Μάθηση στην Ελλάδα.
Δημόσια διαβούλευση για τη δημιουργία ενός Εθνικού Δικτύου Δια Βίου Μάθησης
9 Φεβ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την τοποθέτηση σε θέση Προϊσταμένου Γραφείου στο 1ο Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομ. Βοιωτίας και στο 1ο Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομ. Δωδεκανήσου
5 Φεβ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) του άρθρου 5 του Ν. 1304/1982 ( ΦΕΚ 144 Α΄), όπως αντικαταστάθηκαν από τις διατάξεις του άρθρου 56 του Ν.1566/1985 ( ΦΕΚ 167 Α΄).
β) του άρθρου 5 Περ. Α΄ παρ. 2 και Περ.Β΄του Ν.3467/2006 ( ΦΕΚ 128 Α΄).
γ) του άρθρου 8 παρ. 5 του Ν.2817/2000 ( ΦΕΚ 78 Α΄).
2. Την υπ’ αριθμ. Φ.353.1/96/110203/Δ1/4-10-2007 Υ.Α. με την οποία επικυρώθηκαν οι αξιολογικοί πίνακες επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Γραφείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 759 Γ΄)
3. Το γεγονός ότι κανένας από τους υποψηφίους που δεν τοποθετήθηκαν σε θέση της προτίμησής τους δεν δήλωσε τα εν λόγω Γραφεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Καλούμε
Τους υποψηφίους Προϊσταμένους Γραφείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τους εγγεγραμμένους στους αξιολογικούς πίνακες επιλογής Προϊσταμένων Γραφείων Π.Ε. έτους 2007 της υπ’ αριθμ. Φ.353.1/96/ 110203/Δ1/4-10-2007 Υ.Α. (ΦΕΚ 759 Γ΄), που δεν τοποθετήθηκαν σε θέση της προτίμησής τους, ούτε διαγράφηκαν από τον αξιολογικό πίνακα (λόγω συνταξιοδότησης ή παραίτησής τους από θέση Διευθυντή Εκπαίδευσης – Προϊσταμένου Γραφείου), οι οποίοι επιθυμούν να τοποθετηθούν στη θέση του Προϊσταμένου του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Βοιωτίας με έδρα τη Θήβα, ή στη θέση του Προϊσταμένου του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δωδεκανήσου με έδρα τη Ρόδο να υποβάλουν δήλωση ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν στα ανωτέρω Γραφεία, στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπηρετούν, εντός πέντε (5) ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας σε αυτούς. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης παρακαλούνται για την συγκέντρωση των ανωτέρω δηλώσεων και την άμεση αποστολή τους στο ΥΠΕΠΘ ( Δ/νση Προσωπικού Π.Ε. – Τμήμα Ε΄).
Η τοποθέτηση γίνεται κατά τη σειρά των συνολικών αξιολογικών μονάδων των υποψηφίων.
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για την παρούσα πρόσκληση με ευθύνη των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της οργανικής τους θέσης.
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
8ο Σεμινάριο θεατρικής παιδείας
5 Φεβ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Από την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Πολιτιστικών θεμάτων μας ενημερώνουν ότι «οι Υπεύθυνοι Πολιτιστικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Π.Ε. και Δ.Ε. της Ανατολικής, Δυτικής Θεσσαλονίκης και Σερρών, το Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ., το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Πολιτιστικών Θεμάτων συνδιοργανώνουν, σε συνεργασία με το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, και το Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας Δ. Μ. Ε. Ε. Π. του Υπουργείου Πολιτισμού, το 8ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας την Παρασκευή 19 και το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010.
Ορισμός του προγράμματος και των κτηρίων στα οποία θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός για την επιλογή δασκάλων – νηπιαγωγών για μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία Αθήνας, Θεσ/νίκης, Ιωαννίνων, Πατρών, Ρεθύμνου, Ρόδου και Αλεξανδρούπολης στις 26, 27 και 28 Φεβρουαρίου 2010
4 Φεβ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Το πρόγραμμα των εξετάσεων που θα διενεργηθούν ταυτόχρονα στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στα Ιωάννινα, στην Πάτρα, στο Ρέθυμνο, στη Ρόδο και στην Αλεξανδρούπολη στις 26, 27 και 28 Φεβρουαρίου 2010 για την επιλογή δασκάλων και νηπιαγωγών για μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία Αθήνας, Θεσ/νίκης, Ιωαννίνων, Πατρών, Ρεθύμνου, Ρόδου και Αλεξανδρούπολης ως εξής:α) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010, ώρα προσέλευσης
υποψηφίων 17.00 μ.μ., ώρα έναρξης διαγωνισμού 18.00 μ.μ.
β) ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010, ώρα προσέλευσης
υποψηφίων 9.30 π.μ., ώρα έναρξης διαγωνισμού 10.00 π.μ..
γ) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ – ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010, ώρα προσέλευσης
υποψηφίων 9.30 π.μ., ώρα έναρξης διαγωνισμού 10.00 π.μ..
Η διάρκεια της εξέτασης είναι τρεις (3) ώρες.
2. Ο διαγωνισμός στην Αθήνα θα διεξαχθεί στο Εξεταστικό Κέντρο Αθήνας με έδρα τα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού
Αρσάκη 1, ΨΥΧΙΚΟ Τ.Κ. 15452
ΤΗΛ.: 210-6755107
Στους χώρους του Εξεταστικού Κέντρου Αθηνών θα προσέλθουν και θα διαγωνιστούν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης που έχουν προκριθεί και υπηρετούν οργανικά το διδακτικό έτος 2009-2010 σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία των Νομών Αττικής, Πειραιά και νησιών, Φθιώτιδας, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Βοιωτίας, Εύβοιας, Κυκλάδων, Σάμου, Χίου και Λέσβου, καθώς και όσοι έχουν έγκριση αλλαγής εξεταστικού κέντρου.
3. Ο διαγωνισμός στη Θεσσαλονίκη θα διεξαχθεί στο Εξεταστικό Κέντρο Θεσσαλονίκης με έδρα το συγκρότημα των 2ου, 4ου και 15ου Δημοτικών Σχολείων Καλαμαριάς.
Παπάγου και Καλλίδου, 551 31 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΛ.: 2310-411743 (2ο Δ.Σ.), 2310-411500 (4ο Δ.Σ.), 2310-418716 (15ο Δ.Σ.)
Στους χώρους του Εξεταστικού Κέντρου Θεσσαλονίκης θα προσέλθουν για να διαγωνιστούν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, που έχουν προκριθεί και υπηρετούν οργανικά το διδακτικό έτος 2009-2010 σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία των νομών Καρδίτσας, Μαγνησίας, Λάρισας, Πιερίας, Κοζάνης, Καστοριάς, Φλώρινας, Ημαθίας, Πέλλας, Κιλκίς, Σερρών, Χαλκιδικής και Θεσ/νίκης, καθώς και όσοι έχουν έγκριση αλλαγής εξεταστικού κέντρου.
4. Ο διαγωνισμός στα Ιωάννινα θα διεξαχθεί στο Εξεταστικό Κέντρο Ιωαννίνων με έδρα το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στα Αμφιθέατρα Α1 και Α2 του Π.Τ.Δ.Ε. της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ, 451 10 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΤΗΛ.: 26510-05790, 26510-05791
Στους χώρους του Εξεταστικού Κέντρου Ιωαννίνων θα προσέλθουν για να διαγωνιστούν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, που έχουν προκριθεί και υπηρετούν οργανικά το διδακτικό έτος 2009-2010, σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία των νομών Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας, Άρτας, Κέρκυρας, Λευκάδας, Τρικάλων, Γρεβενών και Αιτωλοακαρνανίας (πλην των εκπαιδευτικών της Διεύθυνσης Αιτωλοακαρνανίας, του 1ου Γραφείου Μεσολογγίου και του 5ου Γραφείου Ναυπάκτου), καθώς και όσοι έχουν έγκριση αλλαγής εξεταστικού κέντρου.
5. Ο διαγωνισμός στην Πάτρα θα διεξαχθεί στο Εξεταστικό Κέντρο Πατρών με έδρα το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών (Στρούμπειο)
Μαιζώνος 26 – ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ. 2610-274185
Στους χώρους του Εξεταστικού Κέντρου Πατρών θα προσέλθουν και θα διαγωνιστούν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, που έχουν προκριθεί και υπηρετούν οργανικά το διδακτικό έτος 2009-2010, σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία των νομών Αχαΐας, Ηλείας, Μεσσηνίας, Λακωνίας, Αρκαδίας, Αργολίδας, Κορινθίας, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, της Διεύθυνσης Αιτωλοακαρνανίας, του 1ου Γραφείου Π.Ε. Μεσολογγίου και 5ου Γραφείου Π.Ε. Ναυπάκτου καθώς και όσοι έχουν έγκριση αλλαγής εξεταστικού κέντρου.
6. Ο διαγωνισμός στο Ρέθυμνο θα διεξαχθεί στο Εξεταστικό Κέντρο Ρεθύμνου με έδρα το 5ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Δρακοντοπούλων 1, ΤΚ 74100, ΡΕΘΥΜΝΟ
ΤΗΛ. 28310-55877, Fax 28310-29296
Στους χώρους του Εξεταστικού Κέντρου Ρεθύμνου θα προσέλθουν και θα διαγωνιστούν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης που έχουν προκριθεί και υπηρετούν οργανικά το διδακτικό έτος 2009-2010, σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία των νομών Ηρακλείου, Ρεθύμνου, Λασιθίου και Χανίων, καθώς και όσοι έχουν έγκριση αλλαγής εξεταστικού κέντρου.
7. Ο διαγωνισμός στη Ρόδο θα διεξαχθεί στο Εξεταστικό Κέντρο Ρόδου με έδρα το κτήριο της Παλαιάς Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ρόδου στους χώρους του οποίου στεγάζονται οι αίθουσες των δύο διδασκαλείων Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. και Π.Τ.Δ.Ε. και στην αίθουσα της ΣΤ’ τάξης του 1ου Πειραματικού Σχολείου Ρόδου ακριβώς δίπλα. Οι αίθουσες των Διδασκαλείων βρίσκονται στο 2ο όροφο του κτηρίου, στο τέλος της αριστερής πτέρυγας.
ΠΛΑΤΕΙΑ Ι. ΖΙΓΔΗ, 85100 ΡΟΔΟΣ
ΤΗΛ. 22410-99290, Fax 22410-99291
Στους χώρους του Εξεταστικού Κέντρου Ρόδου θα προσέλθουν και θα διαγωνιστούν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης που έχουν προκριθεί και υπηρετούν οργανικά το διδακτικό έτος 2009-2010, σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία του Νομού Δωδεκανήσου, καθώς και όσοι έχουν έγκριση αλλαγής εξεταστικού κέντρου.
8. Ο διαγωνισμός στην Αλεξανδρούπολη θα διεξαχθεί στο Εξεταστικό Κέντρο Αλεξανδρούπολης με έδρα το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, στο Αμφιθέατρο, στο Αμφιθέατρο ΠΡΟΚΑΤ και στο Αμφιθέατρο ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του ΔΠΘ.
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΝΕΑ ΧΙΛΗ, 68 100 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
ΤΗΛ.: 25510 – 30023, 25510 – 30024, 25510 – 30028
Στους χώρους του Εξεταστικού Κέντρου Αλεξανδρούπολης θα προσέλθουν και θα διαγωνιστούν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης που έχουν προκριθεί και υπηρετούν οργανικά το διδακτικό έτος 2009-2010, σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία των Νομών Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου, καθώς και όσοι έχουν έγκριση αλλαγής εξεταστικού κέντρου.
9. Οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων και Γραφείων Π.Ε. στους οποίους κοινοποιείται η Απόφασή μας αυτή, παρακαλούνται για την άμεση ενημέρωση των υποψήφιων εκπαιδευτικών της περιφέρειάς τους.
10. Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πρέπει να γνωρίζουν ότι:
α) Οφείλουν να προσέρχονται έγκαιρα στο χώρο των εξετάσεων.
β) Οφείλουν να έχουν μαζί τους το δελτίο της αστυνομικής τους ταυτότητας και δύο στυλό διαρκείας, χρώματος μπλε.
γ) Οφείλουν να συμπεριφέρονται με ευπρέπεια στους επιτηρητές και στα μέλη της Επιτροπής του Εξεταστικού Κέντρου.
δ) Δεν επιτρέπεται, από την ώρα που θα εισέλθουν στις αίθουσες:
i) Η χρήση κινητών τηλεφώνων.
ii) Να φέρουν μαζί τους βιβλία, τετράδια, σημειώματα ή άλλα αντικείμενα, εκτός από αυτά που ορίζει η Επιτροπή Εξετάσεων και η Επιτροπή του Εξεταστικού Κέντρου.
Νέα βιβλία Μουσικής Α΄ και Β΄ Δημοτικού
4 Φεβ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
O Δημήτριος Φλώρος Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 16 Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας μας πληροφορεί με το 90/3-2-2010 έγγραφό του “ότι στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, http://pi–schools.att.sch.gr/dimotiko/ μπορείτε να βρείτε τα νέα βιβλία της Α΄ και Β΄ τάξης Δημοτικού. Σας γνωρίζω ότι θα βρείτε: α)Το βιβλίο του μαθητή και το τετράδιο εργασιών για την Α΄ τάξη Δημοτικού και β) το βιβλίο του μαθητή, το τετράδιο εργασιών και το βιβλίο του δασκάλου για την Β΄ τάξη Δημοτικού. Το βιβλίο του δασκάλου της Α΄ τάξης θα είναι στη διάθεσή σας, όταν θα είναι έτοιμο.
Ενημέρωση του Survey
3 Φεβ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Από την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ μας επισημαίνεται με έγγραφό της ( αρ.πρ. ΔΥ/2-2-2010 ) ότι «κάθε σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία που την αφορούν στο σύστημα καταγραφής Survey. Η ενημέρωση των στοιχείων του συστήματος θα πρέπει να γίνεται με οποιαδήποτε μεταβολή συμβαίνει στο εκπαιδευτικό προσωπικό ή στο μαθητικό δυναμικό της σχολικής μονάδας.»
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΜΥΝΑ, ΣΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Π.Ε. Ν. ΕΥΒΟΙΑΣ
2 Φεβ 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Στα πλαίσια των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας και σχετικών εγκυκλίων, διοργανώνουμε, με τη συνεργασία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Ν. Εύβοιας, ημερίδα η οποία απευθύνεται στους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων του Νομού μας και η οποία μετά την επιτυχή πρώτη αντίστοιχη για τη αντισεισμική άμυνα (που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκίδα στις 6/11/2009) ολοκληρώνει την επιμόρφωση των Διευθυντών στα θέματα αυτά.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στη Χαλκίδα στις 26 Φεβρουαρίου 2010 ημέρα Παρασκευή από τις 9.00 – 14.00 στο χώρο του Δημοτικού θεάτρου Παπαδημητρίου και θα έχει ως θέμα την «Οργάνωση της Πολιτικής Άμυνας των Σχολικών Μονάδων».
Θα γίνουν εισηγήσεις για την :
• «Πυρασφάλεια των εκπαιδευτικών μονάδων» από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ν. Εύβοιας, με εισηγητές τους Αλωνιάτη Γεώργ., Υποπυραγό και Λιάσκο Κ., Ανθυποπυραγό.
• «Πρόληψη ατυχημάτων στα σχολεία» από τον Αναπληρωτή Καθηγητή της Ιατρικής Σχολής Αθηνών κ. Ι. Στ. Παπαδόπουλο.
• «Σύγχρονη αντίληψη για τη διαχείριση κινδύνων και κρίσεων » από τον Βερνίκο Στ. δημιουργό του προγράμματος «Προστατεύω τον εαυτό μου και τους άλλους» και Καθηγητή της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.
• «Εκπαίδευση στις βασικές πρώτες βοήθειες» από την Χονδρογιάννη Σ. πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια και καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής.
Την ημερίδα θα παρακολουθήσουν οι Διευθυντές / ντριες των Δημοτικών σχολείων της Χαλκίδας και της ευρύτερης κοντινής περιοχής (σχολεία 1ου γραφείου), υποχρεωτικά από 3/θέσια και πάνω. Σε περίπτωση προσωπικής αντικειμενικής δυσκολίας μπορεί να συμμετέχει ένας/μία εκπαιδευτικός αντί του Διευθυντή /της Διευθύντριας. Οι Διευθυντές / ντριες των δημοτικών σχολείων των υπολοίπων περιοχών της Εύβοιας από 3/θέσια και πάνω προαιρετικά, με προσωπική δαπάνη μετακίνησης.
Παρακαλούμε να δηλώσετε τηλεφωνικά (2221073410) το όνομα αυτού που θα παρακολουθήσει την ημερίδα (Διευθυντή /ντριας ή αντικαταστάτη /τριας) ως την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010 ώστε να παραλάβετε το υλικό για τα σχολεία σας, κατά τη διάρκεια της ημερίδας.
Σχετικά με την εξέλιξη της διαδικασίας που στοχεύει στην ένταξη των εκπαιδευτικών του 1ου Γραφείου Π.Ε. ν. Ευβοίας στο σύστημα πληρωμής μονίμων εκπ/κών και διοικητικών υπαλλήλων στο σύστημα: “ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΕΠΘ ΜΕΣΩ ΔΙΑΣ” Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:
- Έχει γίνει η αποδελτίωση των μισθοδοτικών στοιχείων από τις μισθοδοτικές καταστάσεις που αφορούν τη μισθοδοσία μηνός Ιανουαρίου 2010 από τον Θωμά Θεοδωρόπουλο.( τον εκπαιδευτικό που διαχειρίζεται τη σχετική λειτουργία στο γραφείο της Διεύθυνσης)
Στη συνέχεια κωδικοποιήθηκαν αυτά τα στοιχεία και πέρασαν σε βάση δεδομένων σύμφωνα με την γραμμογράφηση του “ΔΙΑΣ” . - Αυτή η βάση αποστάλθηκε στο σύστημα “ΔΙΑΣ” την Πέμπτη 28/1/2010 προκειμένου να μπουν τα στοιχεία στην εφαρμογή του.
- Αφού ολοκληρωθεί η ενημέρωση της βάσης από την πλευρά του συστήματος ΔΙΑΣ θα προχωρήσουμε σε έκδοση δοκιμαστικής μισθοδοσίας ώστε να εντοπίσουμε πιθανά προβλήματα. Φυσικά για όλα τα στάδια της διαδικασίας θα ενημερώνουμε τους εκπαιδευτικούς η γνώμη των οποίων είναι καθοριστική για την οποιαδήποτε εξέλιξη…
Συνάντηση της Άννας Διαμαντοπούλου με δύο εκπαιδευτικούς από τη Θεσσαλονίκη που χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο στην εκπαιδευτική διαδικασία
29 Ιαν 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μας στάλθηκε το παρακάτω Δελτίο Τύπου το οποίο θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό εκτός των άλλων και για την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών που προωθούν καινοτόμες πρακτικές και συχνά συναντάνε ακατανόητες επιφυλάξεις και εμπόδια:
Η κυρία Προκοπίου και ο κύριος Κολτσάκης είναι δύο από τους εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα, που αποτελούν πρότυπα καινοτομίας, δουλειάς και δημιουργικής παραγωγής. Στην ελληνική εκπαίδευση, στο δημόσιο σχολείο έχουμε ανάγκη από την ανάδειξη τέτοιων θετικών προτύπων.
Και οι δύο, όπως και πολλοί άλλοι, έχουν κάνει πολύ σπουδαία δουλειά, έχουν δώσει το χρόνο, την εμπειρία, την ευφυΐα τους για να δημιουργήσουν νέα πράγματα για το σχολείο.
Σήμερα το διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να ανοίξει νέους ορίζοντες στους μαθητές, να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να επικοινωνούν και να ανταλλάσσουν ιδέες μεταξύ τους, να κάνει πιο ευέλικτο και ανοιχτό το σχολείο και να δημιουργήσει καινοτομία και πρότυπα.
Αυτός είναι ο στόχος του υπουργείου και πολύ γρήγορα θα ανακοινωθεί η πρώτη δράση που θα αφορά το σύνολο των σχολείων και των εκπαιδευτικών που θα λειτουργήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Για να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε την καθημερινή βοήθεια και συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς που έχουν εμπειρίες και βιώνουν αυτή την προσπάθεια στην τάξη.
Η επιλογή των δύο εκπαιδευτικών από τη Θεσσαλονίκη, μιας φιλολόγου και ενός φυσικού, αναδεικνύει τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται και στην Περιφέρεια για να συγκεντρωθούν όλες οι δυνάμεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Η πρόσκληση έχει ένα συμβολικό χαρακτήρα: Την ανάδειξη θετικών προτύπων στην εκπαίδευση. Είναι πάρα πολλοί οι εκπαιδευτικοί που παλεύουν καθημερινά για ένα καλό και δημιουργικό σχολείο. Στόχος μας είναι σε εύλογο χρονικό διάστημα η χώρα μας από 25η που είναι σήμερα στην Ε.Ε. στο χώρο της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της χρήσης νέων μέσων, να ανέβει στις πρώτες θέσεις.
Μπορούμε να το πετύχουμε;
Μπορούμε, γιατί κάθε φορά που βάζουμε στόχους ως έθνος, ως πολιτεία μπορούμε να τους πετύχουμε.
Με μια προϋπόθεση: Τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών με την καρδιά και την ψυχή τους.
Και σήμερα είμαι πολύ αισιόδοξη ότι αυτές οι δυνάμεις υπάρχουν.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – α) ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 19, 20 / 2 / 2010 – β) ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 21 / 2 / 2010
28 Ιαν 2010 από ΓΚΑΡΤΖΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Α) ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ – 19, 20 / 2 / 2010Α) ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ – 19, 20 / 2 / 2010
Στα πλαίσια των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας διοργανώνουμε, με τη συνεργασία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Ν. Εύβοιας, σεμινάριο για «Την υγιεινή και την ασφάλεια στην καθημερινότητα» και για τη βιωματική εκπαίδευση στο αντίστοιχο εκπαιδευτικό υλικό.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στη Χαλκίδα στις 19 και 20 Φεβρουαρίου 2010 ημέρα Παρασκευή από τις 17.00 – 21.00 και το Σάββατο από τις 9.00 – 18.00 στο χώρο του 15ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας (Λεωφόρος Θηβών 6, Χαλκίδα).
Εισηγήτριες και εμψυχώτριες του βιωματικού μέρους θα είναι οι :
• Παπαδημητρίου Κυριακή, Επιστημονικά Υπεύθυνη του προγράμματος, κτηνίατρος, Προϊσταμένη τμήματος υγιεινής και ασφάλειας 4ης Δ.Υ.Πε. Μακεδονίας Θράκης.
• Χατζηνικολάου Σοφία, Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Δ/νσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης, εκπαιδευτικός.
‘Όλοι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα λάβουν το υλικό του προγράμματος. Οι εκπαιδευτικοί που ήδη υλοποιούν το συγκεκριμένο πρόγραμμα και διαμένουν σε απόσταση που δεν τους επιτρέπει την επιστροφή τους το βράδυ, θα φιλοξενηθούν σε ξενοδοχείο. Όσοι εκπαιδευτικοί (όλων των ειδικοτήτων) ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την δήλωση που ακολουθεί και να την αποστείλουν με fax στο 2221077012, ή στο 2221073410 είτε με e-mail στο drastiriotites@dipe.eyv.sch.gr μέχρι και την Τρίτη 16/2/2010. Οι θέσεις είναι 60 και οι αιτούντες που θα συμμετέχουν θα ενημερωθούν τηλεφωνικά την Πέμπτη 18/2/10. Σε περίπτωση μεγαλύτερου αριθμού αιτήσεων, θα προηγηθούν αυτές όσων υλοποιούν πρόγραμμα Αγωγής Υγείας. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.
Β) ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΝΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ : «ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» 21 / 2 / 2010
Στα πλαίσια των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας διοργανώνουμε, με τη συνεργασία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Ν. Εύβοιας, σεμινάριο για την διαχείριση του πένθους και της απώλειας από τη σχολική κοινότητα, στο οποίο θα πραγματοποιηθεί και πρακτική εκπαίδευση σε εκπαιδευτικό υλικό. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στη Χαλκίδα στις 21 Φεβρουαρίου 2010 την Κυριακή από τις 9.00 – 17.00 στο χώρο του 15ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας (Λεωφόρος Θηβών 6, Χαλκίδα).
Στο θεωρητικό μέρος θα αναλυθούν τα θεματικά πεδία:
-Τα στάδια του πένθους
-Κατανόηση της έννοιας του θανάτου από τα παιδιά
-Τρόποι αντιμετώπισης του θρήνου
-Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας.
Θα ακολουθήσει πρακτικό εργαστήριο στο οποίο θα παρουσιαστεί το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό και αξιολόγηση της υλοποίησής του από τάξεις σχολείων και στη συνέχεια θα αναλυθούν πραγματικά περιστατικά.
Το σεμινάριο θα ολοκληρωθεί με «Αναστοχαστική διεργασία – δραματοθεραπεία» από τη Θεατρική Oμάδα «Playback Ψ».
Εισηγήσεις και εμψύχωση εργαστηρίου από
• την Χατζηνικολάου Σοφία, Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Δ/νσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης, εκπαιδευτικό, συγγραφέα και
• τον Γιώτη Λάμπρο Ψυχίατρο – Δραματοθεραπευτή και την ομάδα των ηθοποιών του.
‘Όλοι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα λάβουν το υλικό του προγράμματος. Όσοι εκπαιδευτικοί (όλων των ειδικοτήτων) ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την δήλωση που ακολουθεί και να την αποστείλουν με fax στο 2221077012, ή στο 2221073410 είτε με e-mail στο drastiriotites@dipe.eyv.sch.gr μέχρι και την Τρίτη 16/2/2010. Όλοι οι αιτούντες θα συμμετέχουν και θα ενημερωθούν τηλεφωνικά (για υπενθύμιση) την Πέμπτη 18/2/10. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση συμμετοχής