Οκτ 09
16

Μιλώντας για …αξιολόγηση!

Το παρακάτω δημοσίευμα του Βήματος, με έβαλε σε πολύ μεγάλη ανησυχία και πάλι, σχετικά με όλα όσα τεκταίνονται στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά μας “Ιδρύματα” !  Φύσει αισιόδοξως άνθρωπος, αναρωτιέμαι: ανάμεσα στους Πανεπιστημιακούς δασκάλους σίγουρα θα υπάρχουν και πνεύματα λαμπρά.  Αξιοπρεπείς, αν μη τι άλλο, με πνεύμα ανοιχτό, ιδέες και όραμα για το μέλλον της ελληνικής εκπαίδευσης και των νέων μας.  Πώς τα ανέχονται όλα αυτά;  Σκέφτεστε να παραιτείτο σύσσωμο το σώμα των Καθηγητών της Σχολής;  Αλλά αυτά είναι άλλου καιρού χαβιόλια!  Τότε που για το “φιλότιμο” και την “αξιοπρέπεια” …”έκλειναν σπίτια”!  Να τολμήσω να ρωτήσω;  Πόσο συνδεδεμένες είναι οι εκλογές Προέδρων Τμημάτων με τις πολιτικές νεολαίες;

metar.gifΣτα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια τα κρούσματα βίας συνεχίστηκαν και την προηγούμενη εβδομάδα. Ομάδες φοιτητών της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς εξακολουθούν να κάνουν αυτό ακριβώς που προκάλεσε την έκπληξη των εξωτερικών αξιολογητών οι οποίοι ήρθαν από μεγάλα πανεπιστήμια του κόσμου για να βοηθήσουν στην αξιολόγηση των πανεπιστημίων μας: να εμποδίζουν τα όργανα των ΑΕΙ να λειτουργήσουν και τους καθηγητές τους να ολοκληρώσουν το έργο τους. Ομάδα φοιτητών προσπάθησε να εμποδίσει την προηγούμενη εβδομάδα τη συνεδρίαση επιτροπής καθηγητών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία συζητούσε τις λεπτομέρειες της αξιολόγησης τμήματός της.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι φοιτητές εμφανίστηκαν αιφνιδιαστικά στη διάρκεια της συνεδρίασης, κλείδωσαν τους καθηγητές τους στα γραφεία τους και δεν τους άφησαν να βγουν επί αρκετές ώρες. Αίτημά τους ήταν να μην προχωρήσουν στη διαδικασία αξιολόγησης του τμήματός τους, καθώς τη θεωρούσαν λάθος. Τελικά, και αφού έγινε σαφές ότι η απόφαση των υπευθύνων του τμήματος δεν θα αλλάξει, οι φοιτητές υποχώρησαν και η διαδικασία ολοκληρώθηκε.

Αντίστοιχα περιστατικά- ευτυχώς σε μικρότερο βαθμό από την περυσινή χρονιά- σημειώθηκαν και σε άλλα πανεπιστήμια της χώρας, όπου ολοκληρώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες οι εκλογές για τους προέδρους των τμημάτων τους.

 



Αφήστε μια απάντηση