Στα πλαίσια συνεδρίου που διοργάνωσε ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας με θέμα “Οι εκπαιδευτικοί στα χρόνια της κρίσης:
στρες, κούραση, ικανοποίηση από τον χώρο εργασίας τους” παρουσιάστηκε η εργασία μου με τίτλο “Εργασιακό στρες και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: η περίπτωση του ΠΔ 152/2013“.
Στην εργασία αναλύονται τα χαρακτηριστικά του ΠΔ152/2013 σε σχέση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα διαχείρισης του εργασιακού στρες.
Δείτε την εργασία σε μορφή PDF.
-
Αρχείο άρθρων
- Τηλεκπαίδευση: 5 χρόνια μετά, 5 ερωτήματα για τη ΔΟΕ 30 Μαρτίου 2025
- Ενδοσχολικοί Συντονιστές: διαπιστώσεις και προτάσεις 25 Σεπτεμβρίου 2023
- Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις: Τέσσερις πολιτικές που οδηγούν σε βέβαιη αποτυχία 19 Αυγούστου 2023
- «Ψηφιακό Υπουργείο» τώρα ή πρώτα οργανωτική αναδιάρθρωση; 6 Ιουλίου 2023
- Γιατί δεν παραμένω Διευθυντής 29 Απριλίου 2023
- Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης: μήπως είναι στραβός ο γιαλός; 24 Δεκεμβρίου 2022
- Πολιτικές vs Διαδικασίες 12 Νοεμβρίου 2022
- “Το λέει στο ΦΕΚ” 22 Οκτωβρίου 2022
- Περί ενδοσχολικών συντονιστών 1 Οκτωβρίου 2022
- Διαχείριση αναφορών και καταγγελιών συναδέλφων από τον Σύλλογο 5 Φεβρουαρίου 2022
- Don’t look πάνω! 16 Ιανουαρίου 2022
- Περί ΔΟΕ 11 Οκτωβρίου 2021
- Και τι προτείνεις; 7 Οκτωβρίου 2021
- “Τα παιδιά της αξιολόγησης” 4 Οκτωβρίου 2021
- Απλά (;) μαθήματα οικονομίας 20 Ιουνίου 2021
- Σχολικές Βιβλιοθήκες: λειτουργικό δίκτυο ή δίχτυ εγκλωβισμού; 1 Οκτωβρίου 2018
- Η τσάντα στο σχολείο; 25 Ιανουαρίου 2018
- Εργασιακό στρες εκπαιδευτικών και το ΠΔ 152/2013 12 Νοεμβρίου 2016
- “Η μετάβαση… των σχολείων στη σύγχρονη πραγματικότητα” 22 Ιουνίου 2015
- Στη ρότα για το «χαρούμενο λιμάνι»: Εκλογή Διευθυντών & ο M. Apple 10 Απριλίου 2015