ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤ΄ 20-11-2020

ΓΛΩΣΣΑ   20-11-2020

Μεταφέρω τις εργασίες στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας και των Μαθηματικών αντίστοιχα

  1. Ενώστε τις προτάσεις που ακολουθούν ώστε η μία να είναι αιτιολογική. Κάντε όλες τις απαραίτητες αλλαγές. Χρησιμοποιώ (επειδή, γιατί, αφού)

 

  • Αγαπώ τα ζώα. Αγόρασα ένα σκυλάκι.

………………………………………………………………………………………

  • Αποταμιεύω χρήματα. Θέλω να αγοράσω ένα πατίνι.

………………………………………………………………………………………

  • Αλλάζω σχολείο. Η μαμά μου διορίστηκε στην Κύπρο.

………………………………………………………………………………………

2.Συμπληρώστε τα κενά με τα ρήματα των παρενθέσεων στο σωστό χρόνο και τύπο.

 

Το περασμένο Σάββατο ………………. (πηγαίνω) στο θέατρο. ……………………… (παρακολουθώ) ένα έργο με πολλά κοινωνικά μηνύματα. Μου ……………. (αρέσω) πάρα πολύ και ……………….. (θέλω) πολύ να το ξαναδώ! Μόλις ………………. (τελειώνω) το έργο, …………….. (πίνω) μία ζεστή σοκολάτα στο κοντινό καφέ, πάνω στην πλατεία. Για ώρες ………………………… (συζητώ) με τις φίλες μου για το έργο που μόλις πριν από λίγη ώρα ……………………………. (παρακολουθώ). Πραγματικά, δεν …………………………… (βλέπω) ξανά ποτέ μου θεατρικό έργο με τόσο βαθυστόχαστο νόημα και κοινωνικές προεκτάσεις! Το ……………… (συνιστώ) ανεπιφύλακτα σε όλους να το …………… (βλέπω).

 

3.Βρείτε τα αντώνυμα των παρακάτω τοπικών προσδιορισμών:

 

  • σε μεγάλη απόσταση – …………………………………….
  • στο δεξί σου χέρι – ……………………………………………
  • στην πίσω αυλή – ……………………………………………..
  • στην αρχή της λεωφόρου – …………………………………
  • κατά μήκος – …………………………………………………..

 

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ   20-11-2020

 

  1. Γράφω με μορφή δύναμης τους παρακάτω αριθμούς.

25 = 5 . 5 = 52               49 = ……………………….        16= …………………

36 = …………………         81 = ……………………….        64= ……………………

9 = ………………….           100 = …………………….         121= ………………….

 

  1. Αναλύω τους αριθμούς σε γινόμενο πρώτων παραγόντων και ύστερα τους γράφω με μορφή γινομένου δυνάμεων:

64                                                       81                                               625

 

 

 

 

 

64=……………………                81=………………..………….          625=………………..