Γλώσσα Ε΄Δημοτικού

Οικογένειες λέξεων

Γράφω λέξεις που να ανήκουν στην ίδια οικογένεια λέξεων με τις παρακάτω.
δρόμος: ____________________________________________________
χρόνος: ____________________________________________________
λόγος: _____________________________________________________

Θα σας βοηθήσουν

το Λεξικό της κοινής νεοελληνικής και

το Αντίστροφο Λεξικό (ώστε να βρείτε λέξεις με δεύτερο συνθετικό τις παραπάνω λέξεις)

Παιχνίδια

Πατήστε εδώ και επιλέξτε τη διαδρομή: Περιβάλλον και τοπίο > ο κύριος Λάζαρος, για να βάλετε τις προτάσεις στη σωστή σειρά.

Αγγλικά Ε΄

Συμπληρώστε τα κενά με Simple Present.

  1. It often……………………………(snow) in winter.
  2. Olivia usually………………………..(watch) TV with her brother.
  3. Jim………………………..(play) computer games in the afternoon.
  4. They…………………………(listen) to their favourite music at tyhe weekend.
  5. We……………………………(swim) in teh sea every summer
  6. Nick ………………….. (go) to school on foot.
  7. Maria ………………….. (get) up at 7 o’clock in the morning.
  8. George and John ………………….. (play) every weekend.
  9. The baby ………………….. (cry) when he is hungry.
  10. A teacher ………………….. (work) in a school.
  11. A pupil ………………….. (study) in the afternoon.
  12. They ………………….. (watch) TV every evening.
  13. Tim ………………….. (brush) his teeth three times every day.
  14. Ann and Tom ………………….. (do) their homework after school.
  15. Billy ………………….. (wash) his car on Sundays.                                                                                                              

ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

Αγαπημένα  μου ζουζούνια,

ελπίζω να είστε καλά εσείς και οι οικογένειές σας. Είναι δύσκολες για όλους μας αυτές οι στιγμές που περνάμε. Επειδή όμως είστε ΟΛΟΙ πολύ δυνατοί θα τα καταφέρετε και με λίγη ακόμα υπομονή θα ξαναβρεθούμε σε λίγο καιρό. Θα πούμε τα νέα μας και κυρίως τα αστεία και τα ανέκδοτά μας. Μέχρι τότε ευκαιρία να κάνουμε επανάληψη και να θυμηθούμε τη γραμματική και το λεξιλόγιο που μάθαμε ως τη στιγμή που έκλεισαν τα σχολεία. Και θα ξεκινήσουμε….με τι άλλο? Με Simple Present φυσικά.

   

Complete the sentences. Use the Present Simple tense. 

  1. Nick ………………….. (go) to school on foot.
  2. Helen ………………….. (get) up at 7 o’clock in the morning.
  3. Peter and Jim ………………….. (play) every weekend.
  4. The baby ………………….. (cry) when he is hungry.
  5. A teacher ………………….. (work) in a school.
  6. A pupil ………………….. (study) in the afternoon.
  7. We ………………….. (watch) TV every evening.
  8. Tom ………………….. (brush) his teeth three times every day.
  9. Anna and Tim ………………….. (do) their homework after school.
  10. Ben ………………….. (wash) his car on Sundays.
  11. I…………………………………. (go) to school on foot every day.
  12. Mary and Jim…………………………………. (play) football at the weekend.
  13. I usually…………………………………. (watch) TV with my sister.
  14. Nick …………………………………. (swim) in the sea every summer.
  15. It often…………………………………. (rain) in autumn.

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ Γ’ ΚΑΙ ΤΗ Δ’ ΤΑΞΗ

Αγαπητοί γονείς, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι ξεκίνησαν να λειτουργούν σελίδες για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών μας. Κάθε μέρα θα ανεβαίνουν εργασίες και δραστηριότητες με αναλυτικές οδηγίες καθώς και κατασκευές, τραγούδια, παραμύθια, online βιβλία, οικογενειακά παιχνίδια. Καλή δύναμη και υπομονή σε όλους μας!

 

Σελίδα Γ’ και Δ’ τάξης: gdstamna.blogspot.com

 

Γλώσσα-Β΄ Δημοτικού (31/3/2020)

Θυμάμαι τα ουσιαστικά  

Τα ΚΥΡΙΑ ουσιαστικά

Για παράδειγμα: Νίκος, Σταμνά, Μεσολόγγι, Όλυμπος, Τριχωνίδα, Δευτέρα, Μάρτιος, Πάσχα, Παρθενώνας, Έλληνας

Τα ΚΟΙΝΑ ουσιαστικά είναι όλα τα υπόλοιπα και γράφονται με μικρό!

Για παράδειγμα: φεγγάρι, δρόμος, σχολείο, μαθητής, τριαντάφυλλο, γόμα

 

Στο παρακάτω φυλλάδιο εντόπισε και ξεχώρισε τα ουσιαστικά:

 

Μαθηματικά Ε΄Δημοτικού

Σύγκριση κλασμάτων

Ας ξαναθυμηθούμε τη σύγκριση κλασμάτων. Θα βρείτε σχετικές ασκήσεις σε αυτό το αρχείο:

Σύγκριση-Κλασμάτων

 

Σύγκριση κλασμάτων

Ο Χρήστος και ο Φοίβος είναι δίδυμα αδέλφια. Έχουν στο σάκο τους από μια σοκολάτα ίδιας ποσότητας αλλά διαφορετικού τύπου.

Στο πρώτο διάλειμμα ο Χρήστος έφαγε τα 4/12 της σοκολάτας του και ο Φοίβος το 1/3 της δικής του.

☛Ποιος έφαγε περισσότερο;

Πατήστε εδώ.

*Υπόδειξη: Τοποθετήστε τους δρομείς στις κατάλληλες θέσεις (ξεκινώντας από τον παρονομαστή) ώστε να δημιουργήσετε το κλάσμα της σοκολάτας που έφαγε καθένας από τα δυο αδέλφια

 

ΑΓΓΛΙΚΑ      7-4-2020

1. Write negative and interrogative sentences.
She sends e-mails her family every year.
……………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………..……?
They always listen to their favourite music.
………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………..……?

1. Use the Simple Present tense.
1. Mary ………………….. (ride) her bicycle to school.
2. Jim ………………….. (wake) up at 8 o’clock in the morning.
3. Tom and Jack………………….. (do) karate every weekend.
4. The baby usually ………………….. (sleep) at night.
5. A waiter ………………….. (work) in a restaurant.
6. A student ………………….. (do) his homework in the afternoon.
7. We ………………….. (play) computer games every evening.
8. Pantelis ………………….. (brush) his hair five times every day.
9. Zenia ………………….. (play) volleyball after school.
10. George ………………….. (cook) lunch on Sundays.
11. I usually…………………………………. (watch) TV with my sister.
12. Konstantinos sometimes…………………………………. (listen) to his favourite music.
13. It rarely…………………………………. (snow) in spring.
14. We usually………………………… (fly) a kite in March.
15. I always………………………. (enjoy) Easter holidays.

 

Αγγλικά ΣΤ΄

Αγαπημένα  μου ζουζούνια,

ελπίζω να είστε καλά εσείς και οι οικογένειές σας. Είναι δύσκολες για όλους μας αυτές οι στιγμές που περνάμε. Επειδή όμως είστε ΟΛΟΙ πολύ δυνατοί θα τα καταφέρετε και με λίγη ακόμα υπομονή θα ξαναβρεθούμε σε λίγο καιρό. Θα πούμε τα νέα μας και κυρίως τα αστεία και τα ανέκδοτά μας. Μέχρι τότε ευκαιρία να κάνουμε επανάληψη και να θυμηθούμε τη γραμματική και το λεξιλόγιο που μάθαμε ως τη στιγμή που έκλεισαν τα σχολεία. Και θα ξεκινήσουμε….με τι άλλο? Με Simple Present φυσικά.

   

Complete the sentences. Use the Present Simple tense. 

  1. Nick ………………….. (go) to school on foot.
  2. Helen ………………….. (get) up at 7 o’clock in the morning.
  3. Peter and Jim ………………….. (play) every weekend.
  4. The baby ………………….. (cry) when he is hungry.
  5. A teacher ………………….. (work) in a school.
  6. A pupil ………………….. (study) in the afternoon.
  7. We ………………….. (watch) TV every evening.
  8. Tom ………………….. (brush) his teeth three times every day.
  9. Anna and Tim ………………….. (do) their homework after school.
  10. Ben ………………….. (wash) his car on Sundays.
  11. I…………………………………. (go) to school on foot every day.
  12. Mary and Jim…………………………………. (play) football at the weekend.
  13. I usually…………………………………. (watch) TV with my sister.
  14. Nick …………………………………. (swim) in the sea every summer.
  15. It often…………………………………. (rain) in autumn.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ   6-4-2020

 

Λύστε  τις αριθμητικές παραστάσεις και ελέγξτε αν είναι σωστές.

Θυμηθείτε τη σειρά των πράξεων:

Πρώτα οι πράξεις μέσα στην παρένθεση, μετά οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις και στο τέλος οι προσθέσεις και οι αφαιρέσεις. Πάντα κάνω τις πράξεις από αριστερά προς τα δεξιά.

 

Πατήστε   ΕΔΩ

 

 

ΓΛΩΣΣΑ      6-4-2020

ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους και δοκιμάστε τις γνώσεις σας

  1. http://inschool.gr/G6/LANG/SXHMA-LOGOU-METAFORA-PRAC-G6-LANG-MYtriviaBO-1404170037-tzortzisk/index.html

 

2.   http://inschool.gr/G6/LANG/LOGOS-SXHMA-METAFORA-PRAC-G6-LANG-MYtriviaBO-1404172359-tzortzisk/index.html

 

3.  http://inschool.gr/G6/LANG/LOGOS-SXHMA-METAFORA-LEARN-G6-LANG-HPordBstBLWords-1412021811-tzortzisk/index.html

 

 

 

ΓΛΩΣΣΑ         5-4-2020

 

Καλημέρα σε όλους. Πιστεύω να έχετε όρεξη να παίξετε σήμερα στον υπολογιστή σας

 

Ας ξεκινήσουμε. Να προσέχετε κάθε φορά τις οδηγίες.

1.Πατήστε  ΕΔΩ

2.  Πατήστε  ΕΔΩ

3. Πατήστε ΕΔΩ

Τώρα  λίγο Ορθογραφία

  1. Πατήστε  ΕΔΩ 

2. Πατήστε  ΕΔΩ

3. Πατήστε  ΕΔΩ

Αν σας άρεσε .συνεχίστε με λίγα Μαθηματικά

  1. Πατήστε ΕΔΩ

2.Πατήστε  ΕΔΩ

3. Πατήστε   ΕΔΩ

 

Σημείωση

‘Οσοι από εσάς έχετε γίνει μέλη στην Ψηφιακή Τάξη e-me , μπορείτε να την επισκέπτεστε για να βλέπετε αν είναι αναρτημένες εργασίες.Όσοι έχετε κωδικούς από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, πρέπει να να γίνετε μέλη,ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:

  1. Πληκτρολογώ στον coogle:  e-me.edu.gr
  2. Επιλέγω την πρώτη διεύθυνση
  3. Κάνω κλικ στην λέξη : ΕΙΣΟΔΟΣ
  4. Γράφω με προσοχή τους κωδικούς μου:
  5. Όνομα Χρήστη : a………..      

        κωδικός Πρόσβασης:  ………………..  (το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και όλα στα αγγλικά)

     6.Επιλέγω : Είσοδος και μπαίνω  στην e-me

(Κάθε φορά θα κάνετε το ίδιο)

Aν χρειαστείτε βοήθεια επικοινωνήστε με το  6947802257. Αν θέλετε να γράψετε κάποιο μήνυμα για την εξ αποστάσεως διδασκαλία μέχρι τώρα , στείλτε email στο : xlamprou63@gmail.com

 

 

 

ΦΥΣΙΚΑ ΣΤ΄                             3-4-2020     

                                    

ΦΥΣΙΚΑ  (βιβλίο μαθητή-πράσινο)

Κεφάλαιο   1ο  – ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Είδη Ενέργειας- Πηγές Ενέργειας: Ρίξτε μια ματιά να θυμηθείτε…

Για να δείτε την επεξεργασία του πετρελαίου  πατήστε  ΕΔΩ

Για να δείτε πως λειτουργεί η κεντρική θέρμανση πατήστε  ΕΔΩ

 

Τώρα δοκιμάστε τις γνώσεις σας στα παρακάτω  QUIZ

 

ΠΡΩΤΟ: Πατήστε   ΕΔΩ

 

ΔΕΥΤΕΡΟ : Πατήστε  ΕΔΩ

 

ΚΑΛΗ   ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

 

 

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ   2-4-2020

       Κριτήρια Διαιρετότητας

Να λύσετε τις ασκήσεις στο τετράδιο Μαθηματικών

 

1.Να εξετάσεις ποιοι από τους αριθμούς (156, 81, ,918)

διαιρούνται  ταυτόχρονα ακριβώς με το 2, το 3 και το 9.

Λύση

 

 

2. Να βρεις έναν τετραψήφιο αριθμό που να διαιρείται ταυτόχρονα με το 3, το 5 και  το

Λύση

 

 

3. Να συμπληρώσεις τους παρακάτω τετραψήφιους αριθμούς, ώστε να γίνουν τετραψήφιοι και να διαιρούνται συγχρόνως με το 5 και το 9.

 

….13…                27… …             1…7…                …2…5

 

2…1…               …6 … 0               31 …  …              7…  … 0

 

 

 

 

 

 

ΓΛΩΣΣΑ                        2-4-2020 

Να μεταφέρετε  στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας και να απαντήσετε.

 

  1. Να συμπληρώσεις τα κενά των παρακάτω ρημάτων με ι, η, υ ή ει.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινων__στε μαζί μας στο τηλέφωνο 999-999999.

Συγκεντρωθ___τε όλοι στην αυλή και σχηματ__στε δυάδες.

Μπ___τε στην κλήρωση της εκπομπής και κερδ__στε πλούσια δώρα.

Αφ__στε κατά μέρος τις παρεξηγήσεις, λ__στε τις διαφορές σας και ζ__στε ξανά μαζί ευτυχισμένοι.

Εμφαν__στε το συνδυασμό σας και υπολογ__στε τη βαθμολογία.

 

2.Να συμπληρώσετε τα κενά των παρακάτω προτάσεων με τις κατάλληλες λέξεις και φράσεις που φανερώνουν τόπο:

 

Πάνω, κάτω, κοντά, παντού, πίσω, δεξιά, εδώ, μπροστά, στο τζάκι, στο δρόμο, από το φράχτη, απέναντι, μέσα, αριστερά, από το τραπέζι, πλάι, στη βαλίτσα, εκεί

Προτίμησε να καθίσει ________________  _________________________ για να ζεσταθεί.

Έψαχνε ________________ να βρει το φάκελο ________________ στον οποίο βρίσκονταν τα αποτελέσματα των εξετάσεων, αλλά αυτός είχε πέσει _________________________      __________________________   του σαλονιού.

Περπατούσανε __________________ βιαστικά , ο ένας __________ στον άλλον.

Προσπαθούσε να μαζέψει τα ρούχα του που ήταν πεταμένα _________________ κι __________________και να τα χώσει ______________

Μην περνάς _________________ αν δεν κοιτάξεις πρώτα _______________ κι ______________ να δεις αν έρχεται κάποιο αυτοκίνητο.

Έτσι όπως κοίταζε _______________ του δεν είδε την κολόνα που βρισκόταν ____________________   _______________________ και έπεσε με δύναμη _____________της.

 

  1. Συμπλήρωσε τις καταλήξεις των ρημάτων με ( –ετε  ή   –εται)

 

  • Ένα καλό φαγητό συνοδεύ______ από ένα καλό κρασί.
  •     Νομίζ______ πως είναι εύκολο να αγοράσ______ προϊόντα άριστης ποιότητας σε χαμηλές τιμές;
  • Δε χρειάζ______ να ρωτήσ______ περισσότερα. Ξέρ______ ήδη αρκετά.
  • Από πού ακούγ______ αυτός ο θόρυβος;
  • Γιατί δε θέλ______ να πιστέψ______ αυτό που σας λέω; Φαίν______ περίεργο, αλλά     είναι αληθινό.
  • Η σκηνή στηρίζ______ σε πασσάλους, ενώ το σπίτι θεμελιών______ πάνω σε κολόνες μπετόν.
  • Έρχ______ κακοκαιρία σε μερικές μέρες..
  • Μη βήχ______ έτσι. Θα μας κολλήσ______ όλους καμιά γρίπη.
  •  Η ταινία γυρίζ______ σ’ ένα μακρινό εξωτικό νησί.
  1. Συμπληρώστε με τα  αντώνυμα (αντίθετα) των επιθέτων στην παρένθεση.

Το φαγητό ήταν ……………………………… (ψημένο) και ……………………………… (νόστιμο).

Ήταν μια …………………………………….. (συνηθισμένη) μέρα.

Το δωμάτιο ήταν ……………………………… (στενόχωρο) και ……………………………… (σκοτεινό).

Φορούσε μια ………………..   (ολοκαίνουριος) ψάθα στο κεφάλι και ………………..………..  (άχρωμος) γυαλιά στη μύτη του.

Ο παππούς προτιμά τη σούπα του ……………………………(αλατισμένη).

Το ψάρι είναι  ………………………….. (υγιεινό).

Όλη   μέρα  ήταν  ……………………… (ήσυχος).

 

 

 

 

 

 

ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Αγαπημένα μου παιδιά. Μετά από τόσες μέρες που έχουμε να βρεθούμε από κοντά, ομολογώ ότι μου έχετε λείψει.Στις δύσκολες στιγμές που περνάει ολόκληρος ο κόσμος,πρέπει να έχουμε υπομονή και ελπίδα για το καλύτερο. Γίνονται συνεχώς ενέργειες για να βρούμε καινούριους τρόπους επικοινωνίας με το διαδίκτυο. Δυστυχώς πολλά παιδιά του σχολείου μας και όχι μόνο δεν έχουν πρόσβαση σ’ αυτό. Μέχρι να συμβεί αυτό , να έχετε υπομονή. Θέλω να επισκέπτεστε καθημερινά το blog του σχολείου μας, πληκτρολογώντας  https://blogs.sch.gr/distamn , για να ενημερώνεστε  για ανακοινώσεις και για επαναληπτικές εργασίες ώστε να μη χαλαρώσετε τελείως από τη σχολική πραγματικότητα.

Εύχομαι σ’ όλους σας  και στις οικογένειες σας υγεία και να βρεθούμε όσο γίνεται πιο νωρίς μαζί.

Ο Δάσκαλός σας:   Χρήστος Λάμπρου

 

ΦΥΛΛΟ  ΕΡΓΑΣΙΑΣ  ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ  ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ

Να μεταφέρετε  τις παρακάτω ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών της γλώσσας

 

  1. Να μεταφέρεις τις παρακάτω φράσεις στον άλλο αριθμό

 

Τον πονηρό άνθρωπο                   ____________________________

Τις σίγουρες λύσεις                       ____________________________

Της σκοτεινής αίθουσας              ____________________________

Του δίκαιου αποτελέσματος       ____________________________

Ο πικρός καφές                              ____________________________

Τις κεντρικές λεωφόρους            ____________________________

Το ακριβό κόσμημα                      ____________________________

Τις σπάνιες στιγμές                      ____________________________

Του άγριου λαού                            ____________________________

Τους άδειους δρόμους                  ____________________________

Της τυχαίας ημέρας                      ____________________________

Τα βόρεια μέρη                              ____________________________

Της πλούσιας κυρίας                     ____________________________

Τις συνεχείς προσπάθειες            ____________________________

Τον επιμελή μαθητή                     ____________________________

Οι ελώδεις περιοχές                        ____________________________

Τις πολυμελείς οικογένειες          ____________________________

 

 

  1. Να γράψεις τα παρακάτω επίθετα στο γένος, τον αριθμό και την πτώση που ταιριάζει
    • Το ____________________________(τραχύς) έδαφος
    • Οι ___________________________ (πλατύς) λεωφόροι
    • Η ____________________________(μακρύς) φούστα
    • Την _________________________(ελαφρύς) τσάντα
    • Τα __________________________(βαρύς) μπαούλα
    • Των ________________________(βαθύς) ποταμών
    • Της _________________________(παχύς) γυναίκας
    • Τους ________________________(ελαφρύς) εξοπλισμούς

 

  1. Να συμπληρώσεις τα κενά με το επίθετο πολύς, πολλή, πολύ και το επίρρημα πολύ

 

  • Χρειάζομαι __________ χρόνο για να λύσω την άσκηση γιατί είναι _______ δύσκολη
  • ___________άνθρωποι άργησαν να έρθουν γιατί είχε ___________κίνηση
  • Το παντελόνι μου είναι ___________ στενό και δεν νιώθω ________άνετα όταν το φοράω
  • ___________ερωτήσεις στο διαγώνισμα ήταν _________ δύσκολες και χρειάζονταν ________προσοχή
  • Χθες έριξε ________δυνατή βροχή και σήμερα έχει ________υγρασία

 

  1. Να συμπληρώσεις τα κενά με το κατάλληλο επίθετο στο σωστό τύπο:

 

  • Τα κατάφερε χάρη στις _______________(διαρκής) προσπάθειές του.
  • Είχε _________________(αξιοπρεπής) αντίδραση όταν τον κατηγόρησαν άδικα
  • Το έδαφος στην περιοχή αυτή είναι _________________(βραχώδης)
  • Η επιστήμη σημείωσε ________________(αλματώδης) προόδους τον 20ο αιώνα
  • Τα _________________(δηλητηριώδης) φίδια είναι επικίνδυνα
  1. Γράφω με λέξεις τα παρακάτω αριθμητικά :

 

Στις παρακάτω προτάσεις συμπληρώνω το αριθμητικό που πρέπει.

 

  • Έχω στη συλλογή μου 313 …………………………………………..γραμματόσημα με πουλιά.
  • Στον κατάλογο του κυρίου είμαι γραμμένος 19ος …………………… ………………………. .
  • Ο προπάππος μου γεννήθηκε το έτος 1919 ………………………….. ………………………………….. .
  • Η αδερφή μου γεννήθηκε το 1999 ……………………………………… ……………………………..και είναι 10 ……….. χρόνια μεγαλύτερή μου.
  • Η γιαγιά μου είναι 85 ………………………………………….χρονών κι ακόμη κάνει πολλές δουλειές.
  • Ο Αντρέας Νίκου, που είναι μαραθωνοδρόμος, τερμάτισε 99ος …………………………………………………….. .
  • Η οικογένειά μου είναι γραμμένη στα δημοτολόγια του Δήμου «Εμμανουήλ Παπά» στην 906η …………………………………………………. θέση .
  • Ο 1ος ……………… , ο 2ος …………………… και ο 3ος ……………… αθλητής παίρνουν μετάλλιο.
  • Είναι η 80η ……………………….. φορά που παίρνω άριστα στην ορθογραφία μου.

Πήγα στο θέατρο και κάθισα στην 44 η ………………………………………. θέση και 21η  ………………………………… σειρά.

  1. Να γράψεις δίπλα στους αριθμούς τα απόλυτα και τα τακτικά αριθμητικά:

 

Αριθμοί Απόλυτα αριθμητικά Τακτικά αριθμητικά
1             ένας       Πρώτος  (1ος)

 

3

 

      ………………………. ………………………………………………………..…
4

 

     ……………………… …………………………………………………………..
9

 

       ………………………. ……………………………………………………………
13

 

   ………………………… ……………………………………………………………
35

 

    ………………………… ………………………………………………………..…
90

 

    ………………………. ………………………………………………………..
900     ………………………. ……………………………………………………………

 

 

  1. Να συμπληρώσεις σωστά:

 

(4) …………………………….….φίλοι συζητούν.

– Εγώ, λέει ο (1) …………………..…..  μάζεψα από τα κάλαντα (12)……………………. ευρώ.

– Έρχεσαι (2) ………………………………….. του λέει ο άλλος.

Εγώ έχω πάνω από   (20)……………………….…. Τα πιο πολλά μου τα έδωσε (1) …………………….      θείος μου.

– Εγώ λέω να πάμε στο σπίτι (1) ………………………………. από εμάς και να τα μοιραστούμε, είπε ο      (3) ……………………………της παρέας

– Αυτό (1) …………………………..φορά δεν είναι σωστό, είπε ο (4)  ……………………….., καθώς μετρούσε τα (19) ………………………….….  ευρώ του.