Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025 ήταν η “Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού”. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες τους, φορώντας τα αθλητικά τους ρούχα και παπούτσια κι έχοντας απίστευτη όρεξη και διάθεση επιδόθηκαν σε προπόνηση και αγώνα μπάσκετ, υπό την επίβλεψη και τις οδηγίες έμπειρου προπονητή.

Με το πέρας της προπόνησης, οι μαθητές μας συγκεντρώθηκαν στην “Αίθουσα Εκδηλώσεων” και παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, τα ολυμπιακά και τα χειμερινά αθλήματα!

0d6a2da6 80c2 45cd a17c 6c61a69995b6 0e03c83f 712f 4a8d 8be6 675433846bce 9a0dd815 9f1f 4d63 9c1b 7c1f6e42b1d5 14acaf6b 7504 415a 913b 93586432ba6a dfd11606 15fa 4894 8c66 984fea2d98a4

Τελετή λήξης – Καλοκαιρινή Γιορτή 2026

KALOKAIRINH GIORTH

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 το σχολείο μας πραγματοποίησε την καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή για τη λήξη του σχολικού έτους 2025 – 2026. Κύριο θέμα της γιορτής μας αυτής ήταν οι αξέχαστες ελληνικές ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου (Φίνος Φιλμ).

Ο “Μπακαλόγατος – Ζήκος“, οι “Θαλασσιές οι χάντρες“, οι “Γοργόνες και Μάγκες“, “Μια Ιταλίδα απ’ την Κυψέλη“, τα “Κίτρινα Γάντια“, η “Δεσποινίς Διευθυντής“, το “Ξύλο βγήκε απ’ τον Παράδεισο” και η “Νεράιδα και το Παλικάρι” ζωντάνεψαν ξανά στο παρόν μέσα από τις φωνές και τις υπέροχες ερμηνείες των μαθητών και των μαθητριών μας, σκορπώντας στο κοινό που τις παρακολούθησε άφθονο γέλιο αλλά και … νοσταλγία.

3c4a5323 e956 4fc6 9236 26e53b750757 4ca19698 2f40 46a8 b9b0 3d47f517d954 7f88f514 5146 48e3 9d49 3f3ff015b83e 64e03631 31b6 4ef6 aefd ae029906fe60 69d5c2e5 92a1 4cab 8005 ac21a189b3fd 78aa32c6 c51a 47bf 8240 e2eb7c409eaa 313e01da 7fd9 40de b689 4ae0bbf24f29 908b5da9 dca4 4527 884f 864f5a299689 dba89ffc 9fb2 4b4d b324 728cc0711152 dc5f373d d08e 4d57 b552 2c4366776419 e03316d9 cc8a 4fbd 8252 5113824e94a4

Σε αυτήν την αξιόλογη προσπάθεια των μαθητών μας συνέβαλαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, οι οποίοι με αγάπη και μεράκι δημιούργησαν μια μοναδική γιορτή , με την σκηνική επιμέλεια της κυρίας Ραφαέλας Κωνσταντίνου που για μια ακόμα φορά έντυσε τη γιορτή μας με τα μοναδικά της σκηνικά.

4add74fb 1300 4418 ab15 ae5f4c7f374a a7f01c62 ea41 477b aa80 7d58ea271388

Στο τέλος της γιορτής αποχαιρετήσαμε τους μαθητές της ΣΤ’ Τάξης οι οποίοι ανοίγουν πλέον τα φτερά τους για το Γυμνάσιο. Η άκρως αυτή συγκινητική στιγμή ενισχύθηκε με την προβολή ενός αναμνηστικού βίντεο με φωτογραφίες που δημιούργησε η δασκάλα τους, κυρία Κατερίνα Πιέρρου και που απαθανάτιζε όλες τις όμορφες σχολικές τους στιγμές. Εν συνεχεία, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων τους έδωσε αναμνηστικά δωράκια και μπλουζάκια.

30a00b88 6fd4 4d70 9150 d53597d389b1 b23bda5e baf5 4948 845d 47fdf40e2a49 ea70a027 677d 4645 8374 b04da2f8fc8e

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εκπαιδευτικούς που συνέδραμαν στη δημιουργία αυτής της όμορφης γιορτής και όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους!!!

Τέλος, ευχαριστούμε και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τα αναμνηστικά δωράκια και τα κεράσματα που πρόσφεραν στους μαθητές μας!!!

Ευχόμαστε στους μαθητές της ΣΤ’ Τάξης καλή σταδιοδρομία και καλή  πρόοδο!!!!

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δ.Σ. Σταμνάς

σας εύχεται

Καλό Καλοκαίρι!!!

 

3fd10750 03ce 4b71 b7c3 239646b3c227

Παράσταση “Πέρσες” του Αισχύλου – Αμφιθέατρο Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

571ec719 81e9 4b4e bfbf e012db01e379

Την Παρασκευή 29 Μαϊου 2026 το απόγευμα, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, μαζί με τους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της Γουριάς, της Πενταλόφου, του Λεσινίου και του Κεφαλόβρυσου, παρουσίασαν στο ευρύ κοινό την παράσταση “Πέρσες” του Αισχύλου,στο Αμφιθέατρο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο Μεσολόγγι, υπό την σκηνοθετική επιμέλεια και δραματουργική επεξεργασία του θεατρολόγου μας, κυρίου Δημήτρη Ζαπάντη. Την εκδήλωση προλόγισαν η δασκάλα της Ε’-ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, κυρία Κατερίνα Πιέρρου και ο κύριος Δημήτρης Ζαπάντης. Τα σκηνικά της παράστασης και τα κοστούμια των μαθητών μας   επιμελήθηκε η δασκάλα του τμήματος ΖΕΠ του σχολείου μας, κυρία Ραφαέλα Κωνσταντίνου.

Όλοι οι μαθητές απέσπασαν το πιο θερμό χειροκρότημα για την μοναδική ερμηνεία τους και την άψογη συνεργασία τους  και στο τέλος της εκδήλωσης τους δόθηκε αναμνηστικός έπαινος  για τη συμμετοχή τους σε όλα τα φεστιβάλ που παρουσίασαν την παράσταση αυτή.

Η εκδήλωση αυτή ήταν ο καλύτερος επίλογος σε μια αξιέπαινη προσπάθεια μαθητών και δασκάλων!!!

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς όλων των σχολείων που συμμετείχαν και συνέδραμαν στην όμορφη αυτή προσπάθεια και δράση!!!

Ευχαριστούμε θερμά την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για τη στήριξη και τη βοήθεια  που παρείχε στην προσπάθειά μας αυτή!!!

0e11316f 0e4f 4b95 8124 132ea01e2cdb 2d6f1a89 7a78 4f14 b8ac a3397687bc9d 6b4b2b2b 1a11 43c0 93ae 625298ce2cfc 7b9399d7 70bd 431f 92e4 59e152214777 40380931 d9fc 4bff a53f 4713a1ed06ee de1d0f12 853c 493e 8dd4 565b92abab33 eb960e36 7dc0 4b75 bd03 c56f779cd267

8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος “Αχαρνές 2026”- Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Δελφών

683653071 26714464654875357 8494453269594912569 n52bb2e82 872d 48b7 abcf c710961a9128

 

Το σχολείο μας και συγκεκριμένα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Τάξης, με εμπνευστή τον θεατρολόγο του σχολείου μας, κύριο Δημήτρη Ζαπάντη, συμμετείχαν σε δύο μαθητικά φεστιβάλ αρχαίου δράματος με την παράσταση “Πέρσες” του Αισχύλου μαζί με μαθητές από Δημοτικά Σχολεία της ευρύτερης περιοχής του Μεσολογγίου και συγκεκριμένα της Πενταλόφου, της Γουριάς, του Λεσινίου και του Κεφαλόβρυσου.

Στις 24 Απριλίου 2026 οι μαθητές  συμμετείχαν στο 8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος του Δήμου Αχαρνών και στις 5 Μαίου 2026 στο Πανελλήνιο Μαθητικό  Συνέδριο των Δελφών, παρουσιάζοντας με άρτια ερμηνεία και παραστατικότητα τους “Πέρσες” του Αισχύλου, υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του κυρίου Δημήτριου Ζαπάντη, αποσπώντας το πιο θερμό χειροκρότημα και τις πιο θριαμβευτικές κριτικές!!!

Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν και τον υπαίθριο αρχαιολογικό χώρο των Δελφών.

Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο εμπνευστή για τη συμμετοχή στις ανωτέρω δράσεις, τον κύριο Δημήτριο Ζαπάντη, την δασκάλα του τμήματος ΖΕΠ του σχολείου μας, κυρία Ραφαέλα Κωνσταντίνου για τα υπέροχα σκηνικά και κοστούμια της παράστασης, τη διευθύντρια του σχολείου μας, κυρία Έρση Λιόκαυτου και την δασκάλα της Ε’-ΣΤ’ Τάξης, την κυρία Κατερίνα Πιέρρου για τη συμβολή τους στην οργάνωση και εκτέλεση των ανωτέρω ενεργειών και τέλος όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς των σχολείων που προαναφέρθηκαν και συνέδραμαν στην πραγματοποίηση των δράσεων αυτών.

Ο κύριο Δημήτρης Ζαπάντης, αναφέρει σχετικά για τις εμπειρίες και τα συναισθήματα που αποκόμισε από τα δύο αυτά μαθητικά φεστιβάλ:

Η φετινή μας επιστροφή στα θεατρικά δρώμενα ιδιαίτερα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το Δ.Σ. Σταμνάς δεν ήταν απλώς μια συνέχεια, αλλά μια υπέρβαση. Μετά την περσινή μας επιτυχημένη κάθοδο με τις Τρωάδες του Ευριπίδη στο Μαθητικό Φεστιβάλ του Δήμου Αχαρνών το όραμά μας απέκτησε νέα πρόκληση και ευρύτερο ορίζοντα. Και αυτή τη χρονιά, πέντε δημοτικά σχολεία (Λεσινίου, Γουριάς, Σταμνάς, Πενταλόφου και Κεφαλόβρυσου) έγιναν ένας ενιαίος θίασος, μια συν-κίνηση μαθητών που αναμέτρησε το ανάστημά της με τον Αισχύλειο λόγο. Μέσα από τους Πέρσες και τον Προμηθέα Πυρκαέα, τα παιδιά έγιναν φορείς του αρχαίου δράματος, ταξιδεύοντας από τη σκηνή των Αχαρνών μέχρι τον ιερό χώρο των Δελφών. Επίσης, η συμμετοχή μας στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο “Φέρε στην Πυθία τον δικό σου χρησμό” αποτέλεσε την κορύφωση αυτής της διαδρομής. Εκεί, κάτω από την «αύρα του Παρνασσού», οι μικροί μας μαθητές μετέτρεψαν τον μύθο σε σύγχρονη δημιουργία.

Για μένα προσωπικά, ως θεατρολόγο, αυτή η εμπειρία υπήρξε ένα σπάνιο δώρο. Το να βλέπεις τη θέληση στα μάτια των παιδιών καθώς ανακαλύπτουν τη δύναμη της συλλογικότητας σε συγκερασμό με την μαγεία του Αισχύλου, είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση. Όλοι οι εκπαιδευτικοί που πήραμε μέρος νιώθουμε  μια κρυφή συγκίνηση που γίναμε μάρτυρες της υποκριτικής των μαθητών μας πάνω στη σκηνή προάγοντας τον γόνιμο συναγωνισμό!”

3cf150eb 4f5f 4ebf a8fd 615ba1b897aa 119ccba7 8a42 4d70 ac58 2a3c72832ec7 327d268f b077 4d96 a0c8 0953fd5b51db 6474499e 9d47 4fc2 9190 c8029246ee73 a2856948 a927 4301 b4ba a75cd280f302 b23c417d a86f 4fd7 a98a 437c88cdd16d eb09833b 1911 4990 a165 a4b3b8bee8c8

Πρωτομαγιά – Μαγιάτικο Στεφάνι

48fdb28a 221a 4180 99b8 df56e8408567

Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ Τάξης μαζί με τις δασκάλες τους , κυρία Μαρία Ξάνθου και κυρία Ελένη Πολίτη και τη δασκάλα του τμήματος ΖΕΠ, την κυρία Ραφαέλα Κωνσταντίνου, έφτιαξαν το καθιερωμένο Μαγιάτικο Στεφάνι του σχολείου μας, με λουλούδια από τους κήπους τον μαθητών μας! Υποδεχόμαστε όλοι μαζί την άνοιξη με το πιο γλυκό μας χαμόγελο!!!

Και του χρόνου!!!

7cea9140 41ea 43f8 99bd 97f269583059 7fca6dda 0f18 4dca 8d83 6b585d9ba4bb 640048e4 49ab 4b9b 997c 4c7767d3c68e a43632d2 2d65 4e61 bc09 df18e306f500 eec9f1d5 67f8 4365 982a a89f8aeacb41

Πασχαλινές δημιουργίες!!!

00d55b0c2fe85e2e09b4725277ed19ee

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας επιδόθηκαν στην κατασκευή υπέροχων πασχαλινών  δημιουργιών με τη βοήθεια των δασκάλων τους!!! Με κέφι και χαρά, σε ένα άκρως εορταστικό και δημιουργικό κλίμα, οι μαθητές μας έφτιαξαν τις δικές τους πασχαλινές λαμπάδες καθώς και πρωτότυπες πασχαλινές δημιουργίες!!!

Ευχόμαστε σε όλους Καλή Ανάσταση!!!

3dd53000 6c2f 4566 8f23 fd7d1efa17c2 1 9e8b3fdc 8a68 4dfc 9f0b 694799bdd986 2 011a9a9e 74c3 4a14 b1d6 21366f12c17b 48f51f20 b9bf 40f8 adcf 33ebb578f298 0302cfc1 8e04 4336 9724 b7900901362c 3336ab43 faaa 4b99 91ec 5e703a0b5403 36166e16 e5a2 422b a5c1 e21051ae974e 36606ff1 ddb4 465c ae74 a2f303c6eec4 a4a7ec64 7af1 4742 8c13 f1434723e471 a482189b 914a 456a a7a3 8c8b116f773a b1c95b44 b826 4415 b9a1 03087fbac08d caffc4d6 8286 4fa9 8ad4 7da69c1b8c7f db0e0313 860f 4457 9ea1 40b88b395535

 

 

 

Εκδηλώσεις για την επέτειο 200 χρόνων της Εξόδου του Μεσολογγίου και την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821

Κυριακή 22 Μαρτίου 2026

Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στην μαθητική – στρατιωτική παρέλαση στο Μεσολόγγι με αφορμή τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου του 1826.

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2026

Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στις τοπικές εκδηλώσεις για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Αφού παρακολούθησαν με λαμπρότητα τη δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Σταμνάς, οι μαθητές μας κατέθεσαν στεφάνια στο μνημείο του χωριού, απήγγειλαν ποιήματα και εν συνεχεία πραγματοποίησαν την καθιερωμένη μαθητική παρέλαση.

Τον επετειακό λόγο της ημέρας ανέλαβε η δασκάλα της Ε’ και ΣΤ’ Τάξης, κυρία Κατερίνα Πιέρρου.

Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους δασκάλους και τους μαθητές μας που συμμετείχαν στις εκδηλώσεις αυτές!!!

Και του χρόνου!!!

Χρόνια πολλά Μεσολόγγι!!! Χρόνια πολλά Ελλάδα!!!

 

2b8a4da8 5fbe 4cbd af01 93169f92741c 4b27ae80 1db7 4c25 9d9e ab87ebfef5a1 8a4190ad 44e6 4965 977f 3ed6cec0a72c 440a7822 7524 4e24 9c5e 8e984d35aa27 4041cda6 1f8e 42cb 840a 5fa8d236828e 0086113c bf74 463a 8719 bd03e1e69f41 bd096cd1 b0c3 4c5c b6cd 8a2c650eb3ec bd980461 9567 4afb b5f2 1cc90b25fc9c cbc9bcd8 15ec 4be5 9c7a a37d18cee6db

Γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821

9c55a0f2 0949 444b 8ccf 31bbca3d65e1

Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν την καθιερωμένη γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, την οποία πραγματοποίησαν οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Τάξης.

Η γιορτή ήταν αφιερωμένη στην ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου με αφορμή την συμπλήρωση 200 χρόνων από το ιστορικό αυτό γεγονός.Οι μαθητές μας παρουσίασαν μοναδικά δρώμενα, ποιήματα και σκηνές από την ηρωική αυτή έξοδο των Μεσολογγιτών, τα οποία απέδωσαν με επιτυχία.

Ευχαριστούμε θερμά την δασκάλα της Ε’ και ΣΤ’ Τάξης, την κυρία Κατερίνα Πιέρρου και τον θεατρολόγο μας τον κύριο Δημήτρη Ζαπάντη, για την υπέροχη γιορτή που δημιούργησαν με τους μαθητές μας. Τέλος, ευχαριστούμε θερμά για μια ακόμη φορά τη δασκάλα του τμήματος ΖΕΠ του σχολείου μας, την κυρία Ραφαέλα Κωνσταντίνου, για τις σκηνογραφικές δημιουργίες της.

Και του χρόνου!!!

5e2f20e6 5361 44a0 9d6d 11833f5611b7 7f86d430 a815 432f b327 1f0b9de11631 9d737d71 30d8 4694 87ed b7cac38a45d1 46aef16b 5b30 4823 a644 2a31a36884c8 52e972f0 860a 45ac 8a50 499bbf7f5df7 26756ca0 a084 469f b09d b7d61987e5fb aa892a5e d731 4899 ac2c 76ac7c93496a

6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού – ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

6d11ea07 6ea4 45c8 9924 9cb79f143e43

Με αφορμή την 6η Μαρτίου, την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού οι μαθητές της Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Τάξης, με τις δασκάλες τους την κυρία Νάσια Κυριαζή, την κυρία Κατερίνα Πιέρρου και την δασκάλα του τμήματος ΖΕΠ την κυρία Ραφαέλα Κωσταντίνου επιδόθηκαν στη δημιουργία μικρών και μεγάλων αφισών (πόστερ) περνώντας ηχηρά το μήνυμά τους – ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!

02d19f82 ed8d 4b6e 9492 0e320b6df192 2f5b0a74 ad4d 4937 9c63 9b76aeabf58c 5d0ae92e b2a8 4691 b1e5 f2749d02f7f3 8acad3e5 d304 414a bfd5 6e2d80afbac6 03614b6b 9fc1 4150 ae72 835a6b0bd81c a948c281 a21a 451d a197 942a60e23218 c7de7a52 77cb 452b 916d c9c41362a249 d14d0ba3 1c34 4002 bddf 3d0de2715921