Τελετή λήξης – Καλοκαιρινή Γιορτή 2026

KALOKAIRINH GIORTH

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 το σχολείο μας πραγματοποίησε την καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή για τη λήξη του σχολικού έτους 2025 – 2026. Κύριο θέμα της γιορτής μας αυτής ήταν οι αξέχαστες ελληνικές ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου (Φίνος Φιλμ).

Ο “Μπακαλόγατος – Ζήκος“, οι “Θαλασσιές οι χάντρες“, οι “Γοργόνες και Μάγκες“, “Μια Ιταλίδα απ’ την Κυψέλη“, τα “Κίτρινα Γάντια“, η “Δεσποινίς Διευθυντής“, το “Ξύλο βγήκε απ’ τον Παράδεισο” και η “Νεράιδα και το Παλικάρι” ζωντάνεψαν ξανά στο παρόν μέσα από τις φωνές και τις υπέροχες ερμηνείες των μαθητών και των μαθητριών μας, σκορπώντας στο κοινό που τις παρακολούθησε άφθονο γέλιο αλλά και … νοσταλγία.

3c4a5323 e956 4fc6 9236 26e53b750757 4ca19698 2f40 46a8 b9b0 3d47f517d954 7f88f514 5146 48e3 9d49 3f3ff015b83e 64e03631 31b6 4ef6 aefd ae029906fe60 69d5c2e5 92a1 4cab 8005 ac21a189b3fd 78aa32c6 c51a 47bf 8240 e2eb7c409eaa 313e01da 7fd9 40de b689 4ae0bbf24f29 908b5da9 dca4 4527 884f 864f5a299689 dba89ffc 9fb2 4b4d b324 728cc0711152 dc5f373d d08e 4d57 b552 2c4366776419 e03316d9 cc8a 4fbd 8252 5113824e94a4

Σε αυτήν την αξιόλογη προσπάθεια των μαθητών μας συνέβαλαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, οι οποίοι με αγάπη και μεράκι δημιούργησαν μια μοναδική γιορτή , με την σκηνική επιμέλεια της κυρίας Ραφαέλας Κωνσταντίνου που για μια ακόμα φορά έντυσε τη γιορτή μας με τα μοναδικά της σκηνικά.

4add74fb 1300 4418 ab15 ae5f4c7f374a a7f01c62 ea41 477b aa80 7d58ea271388

Στο τέλος της γιορτής αποχαιρετήσαμε τους μαθητές της ΣΤ’ Τάξης οι οποίοι ανοίγουν πλέον τα φτερά τους για το Γυμνάσιο. Η άκρως αυτή συγκινητική στιγμή ενισχύθηκε με την προβολή ενός αναμνηστικού βίντεο με φωτογραφίες που δημιούργησε η δασκάλα τους, κυρία Κατερίνα Πιέρρου και που απαθανάτιζε όλες τις όμορφες σχολικές τους στιγμές. Εν συνεχεία, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων τους έδωσε αναμνηστικά δωράκια και μπλουζάκια.

30a00b88 6fd4 4d70 9150 d53597d389b1 b23bda5e baf5 4948 845d 47fdf40e2a49 ea70a027 677d 4645 8374 b04da2f8fc8e

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εκπαιδευτικούς που συνέδραμαν στη δημιουργία αυτής της όμορφης γιορτής και όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους!!!

Τέλος, ευχαριστούμε και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τα αναμνηστικά δωράκια και τα κεράσματα που πρόσφεραν στους μαθητές μας!!!

Ευχόμαστε στους μαθητές της ΣΤ’ Τάξης καλή σταδιοδρομία και καλή  πρόοδο!!!!

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δ.Σ. Σταμνάς

σας εύχεται

Καλό Καλοκαίρι!!!

 

3fd10750 03ce 4b71 b7c3 239646b3c227