Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας αποτέλεσε μια ξεχωριστή ευκαιρία για τους μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας να ανακαλύψουν έναν κόσμο διαφορετικό και να καλλιεργήσουν σημαντικές δεξιότητες. Μέσα από μια σειρά από δράσεις, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν, να ενημερωθούν και να αναπτύξουν μια βαθύτερη κατανόηση για τα ζητήματα που αφορούν τα άτομα με αναπηρία. Αρχικά, οι μαθητές, παρακολούθησαν μια παρουσίαση σχετικά με τις διάφορες κατηγορίες αναπηριών, διατύπωσαν ερωτήσεις, εξέφρασαν απορίες, μίλησαν για τις δικές τους εμπειρίες και αποτύπωσαν σκέψεις και συναισθήματα σε μορφή αφίσας.
Στη συνέχεια παρακολούθησαν μια ταινία μικρού μήκους, με ήρωα ένα παιδί με εγκεφαλική παράλυση, που προκάλεσε έντονη συγκίνηση και συμπλήρωσαν την αφίσα με λέξεις σημαντικές και απαραίτητες για τη δημιουργία μιας συμπεριληπτικής κοινωνίας. Τέλος, σε μια προσπάθεια καλλιέργειας ενσυναίσθησης και βαθιάς κατανόησης, προσπάθησαν να ανοίξουν με τη χρήση ενός χεριού μιας σακούλας με πατατάκια, ενός βάζου με σοκολατάκια και να γράψουν το όνομα τους κρατώντας το μολύβι με το στόμα τους. Διαπίστωσαν τη δύναμη της ενότητας, την ανάγκη για προσαρμογές και αφού το κίνητρο ήταν μεγάλο, συνεργάστηκαν και κατάφεραν να γευτούν τις λιχουδιές.


























