Με αφορμή τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας είχαν τη χαρά να υποδεχθούν την υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης Άρτας, κ. Μαρία Μπακέλα, στο πλαίσιο υλοποίησης ενός βιωματικού εργαστηρίου με θέμα τη σημασία της φιλίας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά σε δράσεις που στόχο είχαν την καλλιέργεια της συνεργασίας, της ειλικρίνειας, του σεβασμού και της ενσυναίσθησης.
Αρχικά, οι μαθητές συστήθηκαν και μοιράστηκαν με την ομάδα στοιχεία για τον εαυτό τους και τα ενδιαφέροντά τους, δημιουργώντας ένα κλίμα οικειότητας και αποδοχής. Στη συνέχεια, διαβάσαμε ένα παραμύθι που επικεντρωνόταν στη σημασία της φιλίας και της ειλικρίνειας, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να προβληματιστούν και να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Μέσα από τη συζήτηση αναδείχθηκαν αξίες όπως η εμπιστοσύνη, η κατανόηση και η στήριξη μεταξύ φίλων.
Ιδιαίτερα δημιουργική ήταν η δραστηριότητα κατά την οποία κάθε μαθητής και μαθήτρια έγραψε σε μια «αραχνούλα» ένα χαρακτηριστικό που θεωρεί ότι τον/την κάνει καλό φίλο. Οι πολύχρωμες δημιουργίες τους ανέδειξαν όμορφες λέξεις όπως «καλοσύνη», «βοήθεια», «σεβασμός», «ειλικρίνεια» και «χαμόγελο», αποτυπώνοντας με τον πιο αυθεντικό τρόπο το νόημα της φιλίας μέσα από τα μάτια των παιδιών.

Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με ένα κινητικό παιχνίδι, όπου όλοι μαζί συνεργαστήκαμε και διασκεδάσαμε, ενισχύοντας το ομαδικό πνεύμα και τη χαρά της συμμετοχής.
Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης Άρτας για την παρουσία, την καθοδήγηση και την πολύτιμη συμβολή της στην υλοποίηση αυτής της όμορφης και ουσιαστικής δράσης.

























































