Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης ,επισκέφθηκε το
σχολείο μας ο κ. Γιώτης από το Ταχυδρομείο. Μίλησε στους μαθητές
για το πώς γίνεται η αποταμίευση και πώς βοηθάει στη ζωή μας.
Οι μαθητές της Στ΄ τάξης διάβασαν το παραμύθι “Η τσεπούλα και ο
κουμπαράκος” και ύστερα κάθε μαθητής πήρε το δικό του παραμύθι και
τον δικό του κουμπαρά προσφορά του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

