Το Δημοτικό Σχολείο Πέτα συμμετείχε για 2η συνεχόμενη χρονιά στις δράσεις της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μείωσης Αποβλήτων.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης (ΕΟΑΝ) είναι ο εθνικός συντονιστής των δράσεων πρόληψης δημιουργίας αποβλήτων που υλοποιούνται μέσω της ευρωπαϊκής πλατφόρμας EWWR (www.ewwr.eu).
Θεματική για το 2023 αποτελούσαν οι “Συσκευασίες” και η επείγουσα ανάγκη αντιμετώπισης και χρήσης των συσκευασιών καθώς έχουν τεράστιο περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Οι μαθητές του σχολείου μας, με την αρωγή των εκπαιδευτικών και με διαθεματικό, πολυαισθητηριακό και βιωματικό τρόπο, δουλεύοντας ατομικά ή μέσα από μικρές ομάδες εργασίας εντός σχολικής αίθουσας αλλά και σε άτυπα περιβάλλοντα μάθησης αντιλήφθηκαν την αξία της επαναχρησιμοποίησης συσκευασιών, τη σημασία της ανακύκλωσης για το περιβάλλον, εκπαιδεύτηκαν βιωματικά για τον σωστό τρόπο ανακύκλωσης και ενέπλεξαν στη διαδικασία αυτή και τις οικογένειές τους (οι γονείς των μαθητών επί μια βδομάδα μας προμήθευαν με συσκευασίες).
Μέσα από αυτή τη δράση δημιουργήθηκε υλικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία και ενημερώθηκε η τοπική κοινότητα και οι τοπικές αρχές μέσα από αφισοκόλληση με έργα ζωγραφικής των μαθητών σε μαγαζιά, υπηρεσίες και σε κεντρικά σημεία του χωριού μας.
Η συμμετοχή μας: https://ewwr.eu/actions/collect-reconstruct-entertain/
Εξερευνήστε τον χάρτη: https://ewwr.eu/action-map/



























































