Η 13η Φεβρουαρίου έχει καθιερωθεί ως η παγκόσμια ημέρα κινηματογράφου. Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά είναι η αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη. Εμφανίστηκε ως μία τεχνική καταγραφής της κίνησης και οπτικοποίησης της όπως δηλώνει και ο ίδιος ο όρος (κινηματογράφος = κίνηση + γραφή). Με αφορμή λοιπόν την παγκόσμια ημέρα κινηματογράφου οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης παρακολούθησαν ταινία, με βιωματικό τρόπο σε μία προσπάθεια προσομοίωσης των πραγματικών συνθηκών και ρουτίνων που επικρατούν σε μία κινηματογραφική αίθουσα.
Φεβ 16
Παγκόσμια Ημέρα Κινηματογράφου
Φεβ 07
ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ
Το σχολείο μας έχει τη χαρά να υποδεχτεί για δεύτερη χρονιά τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ. Οι μαθητές των Α΄και Δ΄ τάξεων θα φιλοξενήσουν για ένα μήνα την βαλίτσα, θα εξερευνήσουν το περιεχόμενό της, θα το δανειστούν, θα το περιεργαστούν και θα το επιστρέψουν έτσι ώστε να ταξιδέψει σε όσα περισσότερα σχολεία μπορεί μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες στις τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα.
Σαν σκοπό έχει να παροτρύνει τα παιδιά να γνωρίσουν τον “κόσμο των βιβλίων” με τρόπο που αυτά επιθυμούν (διάβασμα, ξεφύλλισμα), να έρθουν σε επαφή με τα συναισθήματα τους να αναγνωρίσουν τις σκέψεις που τους δημιουργούνται, να καλλιεργήσουν, να αναπτύξουν την φαντασία τους και να τα μοιραστούν όλα αυτά με το δικό τους τρόπο. Η ύπαρξη διαφορετικών βιβλίων γύρω από το ίδιο θέμα προσφέρει στα παιδιά ποικιλία πληροφοριών και ερεθισμάτων δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν κριτική σκέψη, ενώ το έργο καταξιωμένων εικονογράφων καλλιεργεί την αισθητική τους και προάγει μορφές επικοινωνίας όπως η μη λεκτική.
Πηγή: ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ
Φεβ 06
Primary school of Peta for threeeeee!!!
Την Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου επισκέφτηκαν το σχολείο μας στα πλαίσια του προγράμματος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) “Τρίποντα στα Σχολεία” οι ομοσπονδιακοί προπονητές της Περιφέρειας μας και μύησαν τους μαθητές της Γ’ και της Δ’ τάξης του σχολείου μας στα μυστικά της καλαθοσφαίρισης. Μέσα σε ένα ομαδικό και ευχάριστο κλίμα, και υπό της οδηγίες των ομοσπονδιακών προπονητών, οι μαθητές μας συνεργάστηκαν, προπονήθηκαν, έπαιξαν, διασκέδασαν και βομβάρδισαν τις μπασκέτες του σχολείου μας με τρίποντα!
Ιαν 31
Διδακτική Επίσκεψη στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο
Την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου οι Ε΄ και Στ΄ τάξεις του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Άρτας στα πλαίσια του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στη θεματική «Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα».
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου μας υποδέχθηκαν με χαρά και μας ξενάγησαν στους χώρους τους, μας μίλησαν για την καθημερινότητά τους και το πρόγραμμα των μαθημάτων τους. Στη συνέχεια μεταβήκαμε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων όπου οι μαθητές των δύο σχολείων έπαιξαν παιχνίδια γνωριμιών αλλά και συνεργάστηκαν για να επιτύχουν κοινούς στόχους και να διασκεδάσουν, όπως στα παιχνίδια «αερόστατο» και «κόκκινο φως». Ευχαριστούμε όλο το ανθρώπινο δυναμικό αυτού του «χαρούμενου σχολείου» για τη φιλοξενία αλλά και για το ημερολόγιο που μας δώρισε και κοσμεί πλέον τον τοίχο του δικού μας σχολείου!!
Ιαν 29
Διδακτική επίσκεψη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία.
Την Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2024 οι μαθητές των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων του Σχολείου του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την Πυροσβεστική Υπηρεσία Άρτας. Οι μαθητές συνομίλησαν με τους πυροσβέστες, ήρθαν σε επαφή με τον εξοπλισμό και τα οχήματα της πυροσβεστικής, θέσανε τα ερωτήματα τους, άκουσαν με προσοχή και ενδιαφέρον πληροφορίες για το επάγγελμα του πυροσβέστη αλλά και τη σημαντική προσφορά στην κοινωνία τόσο σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών (πυρκαγιές, πλημμύρες, σεισμοί), όσο και σε πιο απλές καταστάσεις όπως ένας απεγκλωβισμός ή μια διάσωση ενός παγιδευμένου ζώου.
Τέλος η εκδρομή μας έκλεισε με παιχνίδι και αθλητικές δραστηριότητες στα 5*5 Αγίων Αναργύρων.
Δεκ 25
Διδακτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων
Την Τετάρτη και την Πέμπτη 20-21 Δεκεμβρίου 2023 οι μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την Αθήνα και να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα εκπαιδευτικών επισκέψεων στη Βουλή των Ελλήνων το οποίο οργανώνεται από το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε από κοινού με τα Δημοτικά Σχολεία Χαλκιάδων και Γραμμενίτσας.
Με σύμμαχο τον καλό καιρό, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, ύστερα από ένα ευχάριστο ταξίδι από την Άρτα στην Αθήνα, έφτασαν στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και παρακολούθησαν την τρισδιάστατη ταινία με τίτλο «Δαρβίνος: το μυστήριο της φύσης» που προβλήθηκε στη «Θόλο», του θεάτρου Εικονικής Πραγματικότητας του «Ελληνικού Κόσμου». Η ταινία συνεπήρε τους μαθητές σε ένα περιπετειώδες ταξίδι ανακάλυψης της εξέλιξης της ζωής στον πλανήτη μας μέσα από τα μάτια του Δαρβίνου. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο.
https://www.hellenic-cosmos.gr/about-tholos
Στη συνέχεια τακτοποιηθήκαμε και ξεκουραστήκαμε στο ξενοδοχείο μας για να συνεχίσουμε την εκδρομή μας με βόλτα στο Χριστουγεννιάτικα στολισμένο Κέντρο Πολιτισμού και πάρκο Σταύρος Νιάρχος. Είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε τα σιντριβάνια που “χορεύουν” στο ρυθμό γνωστών μελωδιών, να δούμε μια πανοραμική θέα της Αθήνας από ψηλά και να κάνουμε μια στάση στο παγοδρόμιο για ένα χοτ-ντογκ. Δείτε περισσότερες πληροφορίες για τα εκπληκτικά σιντριβάνια στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://www.snfcc.org/fountains
Έπειτα βρεθήκαμε στο Εθνικό Αστεροσκοπείο στην κορυφή του λόφου των Νυμφών που ιδρύθηκε με δωρεά του Γεωργίου Σίνα το 1842. Ο υπεύθυνος αστρονόμος μας ξενάγησε στους χώρους του αστεροσκοπείου, μας έδειξε και μας εξήγησε τη χρήση των επιστημονικών οργάνων του περασμένου αιώνα που κοσμούν το μουσείο Γεωαστροφυσικής. Παράλληλα τα παιδιά θαύμασαν τα πρώτα τηλεσκόπια της Ελλάδας, όπως το μεσημβρινό τηλεσκόπιο Βουρή και το τηλεσκόπιο Δωρίδη. Δυστυχώς η συννεφιά δεν μας επέτρεψε την αστροπαρατήρηση!
Η μέρα μας έκλεισε με βραδινό γεύμα σε ένα υπέροχο εστιατόριο και επιστροφή για ξεκούραση στο ξενοδοχείο μας.
Η δεύτερη μέρα της εκδρομής ξεκίνησε με ένα καλό πρωινό και ξενάγηση στο μουσείο της Ακρόπολης και στον ιερό βράχο της Ακρόπολης για να θαυμάσουμε από κοντά τον Παρθενώνα, τα Προπύλαια, το Ερέχθειο και τις Καρυάτιδες. Μπορείτε να περιηγηθείτε στο μουσείο Ακροπόλεως σαρώνοντας τον παρακάτω κωδικό QR.
Η μέρα μας συνεχίστηκε με περιπλάνηση στα γραφικά σοκάκια του ιστορικού κέντρου της Αθήνας για ψώνια και φαγητό. Η βόλτα μας στο κέντρο της πόλης κατέληξε στην πλατεία Συντάγματος όπου μας υποδέχτηκαν οι υπεύθυνοι του προγράμματος και μας οδήγησαν στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής. Οι μαθητές κάθισαν στα έδρανα των βουλευτών και άκουσαν με προσοχή την ξεναγό μας που μας εξήγησε την ιστορία του κτιρίου καθώς και τη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Τέλος περιηγηθήκαμε στην αίθουσα των εκθέσεων της Βουλής και αποτυπώσαμε τις αναμνήσεις μας από την επίσκεψη σε φωτογραφίες!
Μπορείτε να περιηγηθείτε εικονικά στην αίθουσα της Ολομέλειας πατώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Το ταξίδι της επιστροφής ήταν γεμάτο χαμόγελα από την μοναδική αυτή εμπειρία που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στην μνήμη των μαθητών μας!!
Δεκ 24
Χριστουγεννιάτικες δράσεις
Την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων και τον ερχομό του νέου έτους. Από το πρωί οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας οπλισμένοι με την καλή τους διάθεση δημιούργησαν χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές και χειροτεχνίες ενώ παρακολούθησαν και την προβολή χριστουγεννιάτικης ταινίας.
Τέλος, μαθητές και γονείς παρακολούθησαν τη γιορτή που οργάνωσαν η Α΄ και η Β΄ τάξη και διασκέδασαν με τα μικρά “στολίδια” που διακόσμησαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας! Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα δώρα που μοίρασε στα παιδιά και τον μπουφέ που ετοίμασε και ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές, με υγεία, ευτυχία και χαρά!!
Θα θέλαμε ακόμα να ευχαριστήσουμε τους μαθητές και τις οικογένειές τους που ενίσχυσαν το Σύλλογο φίλων παιδιών με ειδικές ανάγκες Κεντρικής Μακεδονίας για την επίτευξη του σκοπού τους να βελτιώσουν την καθημερινότητα των παιδιών αυτών επιδεικνύοντας κοινωνική αλληλεγγύη και αναδεικνύοντας το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων που είναι η έμπρακτη και ανιδιοτελής προσφορά αγάπης και η έγνοια του ενός για τον άλλον.
Δεκ 22
Χριστούγεννα στην τάξη!
Τη φετινή χρονιά η Γ’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε μια σειρά από βιωματικές δραστηριότητες, συνδυάζοντας τη μαθησιακή διαδικασία διαθεματικά, πολυαισθητηριακά και πολυτροπικά με τον ερχομό των Χριστουγέννων μέσα σε ένα συμπεριληπτικό πλαίσιο. Οι μαθητές συνεργάστηκαν, δούλεψαν σε μικρές ομάδες εργασίας, διασκέδασαν, γέλασαν, προβληματίστηκαν και αποκόμισαν σημαντικές αναμνήσεις και εμπειρίες.
Έγραψαν γράμμα στον Άγιο Βασίλη αξιοποιώντας το πρόγραμμα των Ελληνικών Ταχυδρομείων “Γράψε ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη ” και πήραν απάντηση μέσω του ψηφιακού ταχυδρόμου, του Πίξελ, ο οποίος μας διαβεβαίωσε πως τα γράμματα των μαθητών διαβάστηκαν από τον αγαπημένο τους Άγιο.
Δέχτηκαν πρόσκληση για να παρακολουθήσουν χριστουγεννιάτικη ταινία.
Έγιναν μάγειρες και ετοίμασαν μαζί με τους γονείς, οι οποίοι με χαρά δέχτηκαν την πρόσκληση μας βοηθώντας στο πολύ νόστιμο αποτέλεσμα, και τους εκπαιδευτικούς τους γλυκίσματα μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα συνεργασίας.
Διάβασαν παραμύθια γύρω από το ηλεκτρονικό τζάκι (προβολή μέσω προτζέκτορα) με τη συντροφιά ζεστής σοκολάτας, μοιράζοντας όλοι μεταξύ μας στιγμές που ήμασταν λίγο καλικάντζαροι…
Μεταμορφώθηκαν σε “ξωτικά” και κατασκεύασαν στολίδια και δώρα.
Καλές γιορτές και καλή χρονιά!!!
Δεκ 18
Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Δεκ 16
Βαθμολογία Α΄ τριμήνου
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 19/12/2023 θα δοθεί η βαθμολογία Α’ τριμήνου, με την λήξη των μαθημάτων στις 13:15.
Συγκεκριμένα :
• Για τους μαθητές των Γ΄- Δ΄- Ε΄- ΣΤ΄ τάξεων οι έλεγχοι προόδου Α΄ τριμήνου παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες και ακολουθεί ενημέρωση για την πρόοδό τους.
• Για τους γονείς των Α΄ και Β΄ τάξεων θα γίνει προφορική ενημέρωση για την πρόοδο των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων.
Η Δ/ντρια του σχολείου Ο Σύλλογος Διδασκόντων




























