Έχοντας ως βασικό σκοπό να προσεγγίσουμε και να συμπεριλάβουμε όλους όσους εμπλέκονται με την αγωγή και την εκπαίδευση, να εμπνεύσουμε, να ευαισθητοποιήσουμε και να κινητοποιήσουμε τους/τις μαθητές/τριες στη διαμόρφωση συμπεριφορών και δεξιοτήτων, οι οποίες εκπορεύονται από το πνεύμα του Ολυμπισμού, με χαρά αξιολογήσαμε τα πολύ θετικά αποτελέσματα την Παρασκευή 26 Απριλίου 2024 στο Νότιο μέρος του Αρχαιολογικό Χώρου Πέλλα μέσα από την υλοποίηση και ολοκλήρωση των ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ στο πλαίσιο του προγράμματος της Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας (ΕΘΝ.Ο.Α) «Ολυμπιακή Παιδεία – 4η Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία» και του προγράμματος ‘International Fair Play Passport’- Διεθνές Διαβατήριο Fair Play της Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας (ΕΘΝ.Ο.Α)
Την Εκπαιδευτική Αθλητική Πολιτιστική Γιορτή συνδιοργάνωσε το Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης και Νέας Πέλλας μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής από κοινού με την Εφορία Αρχαιοτήτων Πέλλας την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία της Ελλάδας ( ΕΘΝ.Ο.Α), την Πρωτ/θμια και Δευτ/θμια Εκπ/σης Πέλλας και τον Δήμο Πέλλας στον Αρχαιολογικό Χώρο Πέλλας,
υιοθετώντας το μήνυμα :«Η Ολυμπιακή Εβδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024»
Συνδέοντας Διαθεματικά το μάθημα της Φυσικής Αγωγής με την Ιστορία της άθλησης στην Πέλλα(Πολιτισμό), πρωτεύουσα της Μακεδονίας ,την δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου και την αξία του εθελοντισμού για την ΥΓΕΙΑ μέσα από τις θεματικές ενότητες του προγράμματος «Ολυμπισμός σημαίνει ΠαίΖΩ με Ασφάλεια»
Δημιουργώντας ένα δίκτυο σχολικών μονάδων IMPACΤ/ΑΘΛΟΣ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας-Αειφόρα σχολεία συνεργασίας και επικοινωνίας στο μάθημα της φυσικής αγωγής και του προγράμματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” με κατεύθυνση την προαγωγή της δια βίου άσκησης για την Υγεία, την Ποιότητα Ζωής και την Παρακίνηση κινητικά ανενεργών μαθητών. Παράλληλα την ανάπτυξη του Πολιτιστικού Τουρισμού σε συνδυασμό με τον Εκπαιδευτικό και Αθλητικό Τουρισμό και το Περιβάλλον στην Πέλλα, τη γενέτειρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα σύνολο δράσεων με σκοπό να αναδείξουν τη μορφωτική και εκπαιδευτική αξία των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι δράσεις αφορούν την απόκτηση γνώσης, αθλητικών και κοινωνικών δεξιοτήτων και αξιών. Συνδυάζουν την αρχαία και σύγχρονη ιστορία των Αγώνων με την εκμάθηση δεξιοτήτων σχετικών με την ένταξη των μαθητών/τριων στο σχολικό κοινωνικό περιβάλλον.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Πρόεδρο της Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας (ΕΘΝ.Ο.Α) κ. Γιώργο Αλικάκο , την Διευθύντρια της ΕΘΝ.Ο.Α (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία) κα Ντενίζ Παναγοπούλου και τους συνεργάτες της για το εκπαιδευτικό υλικό που αξιοποιούμε στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Διεθνές Διαβατήριο Ολυμπιακών Αξιών-Ιnternational fair play passport» (σκυτάλη -Ιnternational fair play passport, αθλητικό σάκο, μετάλλια) προβάλλοντας Ανθρώπους, Αθλητές , Επιστήμονες Πρότυπα, και Φορείς που για όλους μας μπορούν να χρησιμεύσουν ως παράδειγμα και πυξίδα στον αθλητισμό και στην καθημερινή ζωή για έναν καλύτερο κόσμο.
Ευχαριστούμε τα σχολεία Α/θμιας Και Β/θμιας Εκπ/σης Πέλλας που συμμετείχαν στο Δίκτυο σχολικών μονάδων IMPACT/ΑΘΛΟΣ του προγράμματος . Ευχαριστούμε τις μαθήτριες /τές και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου Παραλίμνης :Διευθύντρια κ. Ίμπα Διαμαντούλα, τους εκπαιδευτικούς Κετικίδου Γεωργία, Δημήτρη Καμαρινό. Δημοτικού Σχολείου Νέας Πέλλας: Μπαλάσκα Χρήστο συντονιστή του προγράμματος εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής. Δημοτικού Σχολείου Πέλλας: Δ/ντρια κ. Κάμτση Φανή, Φανή Καραγιάννη εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, την εκπαιδευτικό Μπανούδη Χαρίκλεια ,Αλεξάνδρα Νεοκαζιώτου εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης. Γυμνασίου Πέλλας: Διευθυντή κ. Δημητρίου Γεώργιο, Νανά Κωνσταντίνο εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής.
Στην ενότητα των Ολυμπιακών Εργαστηρίων
Ωφελούμαι ψυχικά
Οι μαθήτριες /τές με την είσοδό τους στον Αρχαιολογικό Χώρο συμμετείχαν σε Εναλλακτικές Δραστηριότητες Τουρισμού Αθλητικής Αναψυχής.
Περιηγήθηκαν επί των αρχαίων οδών στο νότιο τμήμα του επισκέψιμου αρχαιολογικού χώρου σύμφωνα με τις οδηγίες του προσωπικού του χώρου.
Προσανατολίστηκαν αναγνωρίζοντας τα μνημεία στον χώρο
Στην ενότητα των Ολυμπιακών Εργαστηρίων: Ακούω και μαθαίνω
1.Ενημερωθήκαμε όλοι για «Το Διεθνές Διαβατήριο Fair Play» που συνεχίζοντας το συμβολικό ταξίδι που ξεκίνησε από την ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ έφτασε στην Γη της Μακεδονίας στην γενέτειρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, την ΠΕΛΛΑ με στόχο να διαδώσει το Παγκόσμιο μήνυμα των Ολυμπιακών Αξιών σε ΟΛΟ τον κόσμο.
Το πρόγραμμα ‘International Fair Play Passport’- Διεθνές Διαβατήριο Fair Play δημιουργήθηκε απο την ΕΘΝΟΑ (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία) και την Ιταλική Ολυμπιακή Ακαδημία.
Ένα διαβατήριο για τον αθλητισμό & την ζωή!
Ένα διαβατήριο που ενώνει όλο τον κόσμο!
Το ‘International Fair Play Passport’- Διεθνές Διαβατήριο Fair Play, αναδεικνύει τις Αξίες του Αθλητισμού/Ολυμπισμού
Άρση του αποκλεισμού
Άρση των διακρίσεων
Ισότιμη συμμετοχή σε όλους
Ίσες ευκαιρίες σε όλους
Ευγενής συναγωνισμός
Μέσα από το μάθημα της φυσικής Αγωγής υλοποιώντας το πρόγραμμα στο σχολείο μας προτείναμε προς την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία (ΕΘΝ.Ο.Α) πρεσβευτές του International Fair Play Passport’- Διεθνές Διαβατήριο Fair Play στην προσπάθεια του σχολείου μας να προβάλλουμε Ανθρώπους, Αθλητές , Επιστήμονες Πρότυπα, και Φορείς που για όλους μας μπορούν να χρησιμεύσουν ως παράδειγμα και πυξίδα στον αθλητισμό και στην καθημερινή ζωή για έναν καλύτερο κόσμο.
-προς την κ.Ελισάβετ Τσιγαρίδα,
Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πέλλας και τους συνεργάτες της για την βοήθεια στην πραγματοποίηση Εργαστηρίων Ολυμπισμού του Δημοτικού Σχολείου Παραλίμνης και Νέας Πέλλας σε συνδιοργάνωση με την Εφορία Αρχαιοτήτων Πέλλας , τον Δήμο Πέλλας, και την ΕΘΝ.Ο.Α (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία) υιοθετώντας μηνύματα των Ολυμπιακών Αξιών , του Εθελοντισμού για την Υγεία. (2013-14, 2014-15, 2015-16,2016-17, 2017-18, 2018-19, 2019-20, 2020-21, 2021-22,2022-23, 2023,24)
– προς τον κ.Χρήστο Γαρέφη
Έχει εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε τέσσερα ολυμπιακά αθλήματα, υδατοσφαίριση, τρίαθλο, ιστιοπλοΐα και κολύμβηση, Συμμετείχε στους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας το 2004 με σκάφος τύπου Τornado και συναθλητή τον Ιορδάνη Πασχαλίδη και κατέλαβαν τη 12η θέση. Από το 2012 ασχολείται με το τρίαθλο.
ΑΘΛΗΣΗ-ΠΡΟΛΗΨΗ-ΑΣΚΗΣΗ-ΥΓΕΙΑ.
Είναι συνεργάτης του προγράμματος συμμετέχοντας στην «Ολυμπιακή Παιδεία – 3η Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία» 2022-2023» – «Κέντρο Εκπαίδευσης Ολυμπιακής Παιδείας-Δια βίου Άσκησης-Άθλησης και Αναψυχής στον Αρχαιολογικό Χώρο Πέλλας» σε συνεργασία με τους Φορείς Εκπαίδευσης , Πολιτισμού ,Υγείας ,Άθλησης- Άσκησης και Αναψυχής. Εργαστήρια Ολυμπισμού Αρχαιολογικός Χώρος Πέλλας 7η Εκπαιδευτική Εθελοντική Δράση για Δότες Αίματος και Μυελού των Οστών «Γνωρίζω τα Ολυμπιακά αθλήματα – μαθαίνω για τη βιωσιμότητα και τον υγιεινό τρόπο να ζεις».
-προς τον κ.Αθανάσιο Παπαϊωάννου,
Καθηγητής, Τ.Ε.Φ.Α.Α.-Π.Θ., Μέλος Ε.Α.Φ.Α
Υπεύθυνος στο ερευνητικό έργο ευρωπαϊκού προγράμματος IMPACT-AΘΛΟΣ [ http://iep.edu.gr/el/evropaika/impact ]
IMPACT/ΑΘΛΟΣ: Identification and Motivation of inactive youth who mostly need physicalACTivity -Εντοπισμός και Παρακίνηση των υποκινητικών νέων που χρειάζονται περισσότερη συμμετοχή σε Φυσική Δραστηριότητα».)
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ IMPACT/ΑΘΛΟΣ
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η σημασία της Φυσικής Αγωγής και η καθημερινή Φυσική Δραστηριότητα και Άσκηση
-προς κ. Βάσω Σίδη, παιδίατρος/ογκολόγος,
Μηνύματα για:
• -Την σημασία της Εθελοντικής Δωρεάς Μυελού των Οστών που σώζει ζωές.
• -Την προσπάθεια των μελών της “ΛΑΜΨΗ” (Σύλλογος Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες Βόρειας Ελλάδας ) για την καλύτερη δυνατή περίθαλψη των παιδιών που νοσούν με καρκίνο.
• -Τους Ολυμπιονίκες της Ζωής και τα παιδιά που έχουν φύγει από την ΖΩΉ. Τα δυνατά αυτά παιδιά που αγωνίζονται καθημερινά, προσπαθώντας να νικήσουν τον ισχυρό αντίπαλο, τον καρκίνο.
• Γιατί
Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
https://blogs.sch.gr/chbalaskas/2023/11/11/to-diethnes-diavatirio-olympiakon-axion-international-fair-play-passport/
-προς κ. Απόστολο Χαριτωνίδη :
Μεταμοσχευμένος αθλητής του Πανελλήνιου Αθλητικού Συλλόγου Μεταμοσχευμένων «Δρομέας» και παγκόσμιος Πρωταθλητής Αγώνων Μεταμοσχευμένων
ΜΗΝΥΜΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ
https://blogs.sch.gr/chbalaskas/2024/02/17/to-diethnes-diavatirio-olympiakon-axion-international-fair-play-passport-peta-ton-fovo-makria-peta-tin-agnoia-makria-gine-ethelontis-dotis-myeloy-ton-oston/
-προς κ.Γιώργο Κούδα τον «Μεγαλέξανδρο» του ελληνικού αθλητισμού .
Πήραμε πρωτοβουλία μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής να αναδείξουμε τις Αξίες του Αθλητισμού συναντώντας τον «Μεγαλέξανδρο» του Ελληνικού Αθλητισμού τον κ. Γιώργο Κούδα και συζητώντας για τον Αθλητισμό, τη Ζωή του και την Ψυχική δύναμη που κρύβει μέσα του ο Αθλητής και ο Άνθρωπος.
https://blogs.sch.gr/chbalaskas/2023/12/02/3-dekemvri-pagkosmia-imera-amea-2i-olympiaki-kai-paraolympiaki-evdomada-3-9-dekemvrioy-2023/
προς κ.Πολυνίκη Εμμανουηλίδου
μέλος της Εθνική μας ομάδας στίβου 5η καλύτερη αθλήτρια παγκοσμίως στα 200 μ. Γ Κ20, με 23.42.
Με τις μαθήτριες/τές και την Ελληνίδα πρωταθλήτρια των σπρίντ στην ενότητα Ζητάω όρια
- αναδείξαμε την θεμελιώδη σημασία της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και την ευημερία του ατόμου.
- προβάλλαμε τις Ολυμπιακές Αξίες ως μέσω προάσπιση για την Υγεία.
- τρέξαμε και κινηθήκαμε για να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι το ΕΥ (ΕΥζειν-ΕΥτυχία- ΕΥσυνειδησία-ΕΥαγωνίζεσθαι-ΕΥρωστία-ΕΥημερία-ΕΥθύνη-ΕΥγένεια) είναι η επιδιωκόμενη στάση ΖΩΗΣ που πρέπει να κατακτάται με προσπάθεια, στοχοπροσήλωση και ηθική ακεραιότητα.
- σχεδιάσαμε συμβολικές Αθλητικές Πολιτιστικές Διαδρομές τρέχοντας για το ΕΥ(ΕΥζειν-ΕΥτυχίαΕΥσυνειδησία-ΕΥαγωνίζεσθαι-ΕΥρωστία-ΕΥημερία-ΕΥθύνη-ΕΥγένεια) συμμετέχοντας έτσι στην κοινή αθλητική δράση της «Πανελλαδικής Σχολικής Σκυταλοδρομίας» καθιερώνοντας τα 1α ΠΟΛΥΝΙΚΙΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ που θα τελούνται στο εξής με την συμμετοχή μαθητών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού (23-30 Σεπτεμβρίου 2023) και των ευρωπαϊκών προγραμμάτων “BEACTIVE” της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, και Erasmus+ Sport «IMPACT – Identification and Motivation of inactive youth who mostly need Physical ACTivity» του ΙΕΠ.
https://blogs.sch.gr/chbalaskas/2023/09/27/10i-panellinia-imera-scholikoy-athlitismoy-eyropaiki-imera-scholikoy-athlitismoy-2023/
προς κ. Γεώργιο Ράπτη.
Σύμβουλο Εκπ/σης κλ. ΠΕ11
https://blogs.sch.gr/chbalaskas/2024/01/27/to-diethnes-diavatirio-olympiakon-axion-international-fair-play-passport-synechizontas-sto-symvoliko-taxidi-to-diethnes-diavatirio-fair-play-i-ethniki-olympiaki-akadimia-synanta-ton-panellinio-syndesm/
2.Με την ενεργή συμμετοχή τους οι μαθήτριες/μαθητές από από την Α/βάθμια Εκπ/ση Πέλλας (Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης και Δημοτικό Σχολείο Πέλλας) αφού έμαθαν από το βιβλίο Φυσικής Αγωγής για :
Το σχολείο των αθλητών στην Αρχαία εποχή
Tα αγωνίσματα στην αρχαία εποχή
Ένα στεφάνι αγριελιάς
Oλυμπιακά Mετάλλια
Oλυμπιακή Σημαία
Oι Mασκότ των Oλυμπιακών Aγώνων
Παραολυμπιακοί Aγώνες
Προετοιμάστηκαν και πρόβαλλαν τις Ολυμπιακές Αξίες με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο απαγγέλλοντας ποιήματα και συμμετέχοντας σε Δημιουργικές Καλλιτεχνικές Εργασίες Έκφρασης
Από το Γυμνάσιο Πέλλας οι μαθήτριες/μαθητές αναφέρθηκαν στις τρεις βασικές Ολυμπιακές Αξίες : τον Σεβασμό, την Φιλία, την Αριστεία αντλώντας εκπαιδευτικό υλικό από το βιβλίο «Πέντε κύκλοι – Ένας κόσμος: Ολυμπιακή Παιδεία και Αξίες» της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας , μια σύγχρονη έκδοση Ολυμπιακής Παιδείας για παιδιά και νέους, που έχει ως στόχο να μυήσει τους αναγνώστες στον συναρπαστικό και πανέμορφο κόσμο του Ολυμπισμού.
- Ο Έλληνας πρωταθλητής ,τρίτος στον κόσμο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ελευθέρας πάλης στην άμμο, Θεοδόσης Παυλίδης και Προπονητής του Παλαιστικού Συλλόγου «Α.Σ Δυτικού Πέλλας» μοιράστηκε με τους μαθητές και τις μαθήτριες τα συναισθήματα και τις εμπειρίες που βίωσε κατά τη διάρκεια της αθλητικής του πορείας , δίνοντας παράλληλα τεχνικές πληροφορίες για το αγώνισμα της πάλης.
Μαζί με τους αθλητές του στο πρακτικό μέρος έγινε επίδειξη τεχνικής του αθλήματος της Πάλης. Στην συνέχεια οι μαθητές συμμετείχαν σε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα με τεχνικές και λαβές με τον Έλληνα πρωταθλητή.
Στην ενότητα των Ολυμπιακών Εργαστηρίων
Ζητάω όρια
Μαθητές από το Γυμνάσιο Πέλλας υπενθυμίσουμε σε όλους ότι το ΕΥ (ΕΥζειν-ΕΥτυχία- ΕΥσυνειδησία-ΕΥαγωνίζεσθαι-ΕΥρωστία-ΕΥημερία-ΕΥθύνη-ΕΥγένεια) είναι η επιδιωκόμενη στάση ΖΩΗΣ που πρέπει να κατακτάται με προσπάθεια, στοχοπροσήλωση και ηθική ακεραιότητα.
Παρουσίασαν τους κανόνες της σωστής Αθλητικής Συμπεριφοράς
Η σωστή αθλητική συμπεριφορά που μπορεί να τη συναντήσουμε και με όρους όπως «ευ αγωνίζεσθαι» ή «τίμιο παιχνίδι» («fair play» στα αγγλικά), αναφέρεται στην επίδειξη εντιμότητας, ακεραιότητας, σεβασμού και εκτίμησης προς τον εαυτό μας και τους άλλους όταν ασχολούμαστε με αθλητικές δραστηριότητες
Στην ενότητα των Ολυμπιακών Εργαστηρίων: Ισότιμα φέρομαι
Τα Μέλη του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών της Περιφερειακής Ένωσης Κεντρικής Μακεδονίας
κ.Χατζηδάφνης Νίκος(ΑμεΑ),
κ. Θεώνα Καπανάτζε, κοινωνική λειτουργός του ΠΣΤΠΕΚΜ
Ενημέρωσαν και ευαισθητοποίησαν για την αναπηρία όρασης
– Οι υπηρεσίες του Πανελλήνιου Συνδέσμου τυφλών της Περιφερειακής Ένωσης Κεντρικής Μακεδονίας,
-Ποια τα βοηθήματα προς τους συνανθρώπους μας με την αναπηρία όρασης,
-Οι τεχνικές κινητικότητας,
-Οι δραστηριότητες των συνανθρώπων μας με την αναπηρία όρασης,
-Η μετακίνησή τους,
-Η εκπαίδευσή τους,
-Το πρόγραμμα εκπαίδευσης Braille,
-Άλλα βοηθήματα χρήσιμα στην καθημερινότητα των συνανθρώπων μας με την αναπηρία όρασης
-τις τεχνικές συνοδείας βλέποντος οδηγού.
– τα συναισθήματα και τις εμπειρίες από την συμμετοχή σε παραολυμπιακά αθλήματα .Το γκόλμπολ (goalball) Το Τζούντο Τυφλών (Ανδρών)
Στην ενότητα των Ολυμπιακών Εργαστηρίων
Προσέχω το σώμα μου
1.Ο Έλληνας πρωταθλητής ,τρίτος στον κόσμο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ελευθέρας πάλης στην άμμο, Θεοδόσης Παυλίδης μαζί με τους αθλητές του έκαναν επίδειξη τεχνικής του αθλήματος της Πάλης. Στην συνέχεια οι μαθητές συμμετείχαν σε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα με τεχνικές και λαβές με τον Έλληνα πρωταθλητή.
2.Ο κ.Χατζηδάφνης Νίκος(ΑμεΑ), και η κ. Θεώνα Καπανάτζε, κοινωνική λειτουργός του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών της Περιφερειακής Ένωσης Κεντρικής Μακεδονίας υλοποίησαν βιωματικό εργαστήριο με την συμμετοχή μαθητριών /των στις τεχνικές συνοδείας βλέποντος οδηγού.
- Όλοι οι μαθήτριες/τές συμμετείχαν σε Δημιουργική καλλιτεχνική εργασία έκφρασης συμμετέχοντας στην χορογραφία στα χρώματα των Ολυμπιακών Αγώνων στους Δρόμους της Φωτιάς για το Παρίσι 2024
4.Σε σταθμούς άσκησης/ άθλησης με την καθοδήγηση των συναδέλφων εκπαιδευτικών των Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι μαθητές συμμετείχαν σε
Αγωνίσματα του προγράμματος «Kids’ Athletics» α) τα αγωνίσματα δρόμου β) τις ρίψεις γ) τα άλματα
Γνωριμία και συμμετοχή σε Ολυμπιακά Αθλήματα :
Χόκεϋ επί χόρτου , Μπότσια , Αντιπτέριση, (badminton), Τοξοβολία .
Τελετή Λήξης
H εκδήλωση έκλεισε με την παράδοση αθλητικού σάκου, την απονομή μεταλλίων και τιμητικών διπλωμάτων σε όλες και όλους τους συμμετέχοντες