Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού σχολείου Λουσικών ευχόμαστε την καινούρια μας χρονιά:
ΥΓΕΙΑ – ΑΓΑΠΗ – ΕΥΤΥΧΙΑ σ’ όλο τον κόσμο!!!
Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού σχολείου Λουσικών ευχόμαστε την καινούρια μας χρονιά:
ΥΓΕΙΑ – ΑΓΑΠΗ – ΕΥΤΥΧΙΑ σ’ όλο τον κόσμο!!!
Την Παρασκευή, πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη εορτή του σχολείου μας.
Ο Αη Βασίλης βρήκε τελικά τον τρόπο να βρει τη γιορτινή στολή του για να προλάβει να μοιράσει τα δώρα σ’ όλα τα παιδιά!
Οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Λουσικών, εύχονται ο νέος χρόνος που σε λίγο θα έρθει, να φέρει σε όλους υγεία και χαρά.
Καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!
Το σχολείο μας την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Veso mare και παρακολούθησε την ταινία “Ένα ταξίδι για πάπιες”
Μία οικογένεια από πρασινοκέφαλες πάπιες έχει βαλτώσει και ενώ ο μπαμπάς Μακ χαίρεται που έχει την οικογένεια του ασφαλή και κολλημένη για πάντα σε μία λίμνη της Νέας Αγγλίας, η μαμά Παμ λαχταράει να ταράξει τα νερά και να δείξει στα παιδιά της – τον έφηβο γιο Νταξ και τη μικρότερη κόρη Γκουέν- τον κόσμο ολόκληρο. Όταν μία οικογένεια από αποδημητικές πάπιες αποβιβάζεται στη λίμνη τους με συναρπαστικές ιστορίες από μέρη μακρινά, η Παμ πείθει τον Μακ να φύγουν για ένα οικογενειακό ταξίδι με προορισμό την τροπική Τζαμάικα και ενδιάμεση στάση τη Νέα Υόρκη. Καθώς η οικογένεια φτάνει στον Νότο για τον χειμώνα, τα σχέδια τους ανατρέπονται. Η εμπειρία θα τους εμπνεύσει να διευρύνουν τους ορίζοντες τους, να ανοιχτούν σε νέες φιλίες, να καταφέρουν πολλά περισσότερα από αυτά που φαντάζονταν και να μάθουν απρόσμενα πράγματα ο ένας για τον άλλον και για τον ίδιο τους τον εαυτό.
Το σχολείο μας, σήμερα πραγματοποίησε επίσκεψη στον ιστορικό χώρο του Royal Theater.
Ο χώρος είναι μεταμορφωμένος σε ένα ονειρικό,
παραμυθένιο Χριστουγεννιάτικο Χωριό!
Οι επιστήμες και η μαγεία των Χριστουγέννων μπλέκονται με ένα πρωτότυπο
τρόπο… στον θαυμαστό κόσμο του STEAM.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας είχαν την ευκαιρία να ζήσουν και να απολαύσουν μια μοναδική Χριστουγεννιάτικη εμπειρία μέσα από τις Επιστήμες, την Τεχνολογία, τις
Τέχνες και την Καινοτομία, συμμετέχοντας σε ένα εορταστικό διαδραστικό
εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων.
Με σύμμαχο τον καλό καιρό σήμερα Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023 πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας εκπαιδευτική εκδρομή για τη νέα σχολική χρονιά. Η εκπαιδευτική εκδρομή έγινε στο γήπεδο της Νίκης Προαστείου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες φανερά ενθουσιασμένοι και χαρούμενοι επειδή έγινε πραγματικότητα το θέλημά τους να πάνε εκδρομή έπαιξαν παιχνίδια όπως ποδόσφαιρο, τοξοβολία, μπάσκετ, χάντμπολ καθώς επίσης συμμετείχαν σε μουσικοκινητικά παιχνίδια υπό την καθοδήγηση του έμπειρου προσωπικού του γηπέδου.
Περάσαμε όλοι μας εκπαιδευτικοί και μαθητές μια υπέροχη και αξέχαστη ημέρα!
Χρόνια πολλά, Ελλάδα!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας και τη φετινή χρονιά, σήμερα 28 Οκτωβρίου 2023, παρέλασαν άψογα.
Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μας!
Οι μαθητές της Γ΄και Δ΄ τάξης ετοίμασαν μια πολύ ωραία γιορτή για την 28η Οκτωβρίου. Οι αφηγήσεις των παιδιών, τα σκετς, τα ποιήματα και τα τραγούδια δεν άφησαν ασυγκίνητο κανέναν. Καταχειροκροτήθηκαν από γονείς, δασκάλους και συγγενείς που ήρθαν να παρακολουθήσουν τη γιορτή.
Την Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2023, γιορτάστηκε η «10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και η Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023».
Στον εορτασμό έδωσαν δυναμικό «παρόν» τα παιδιά μαζί με τις/τους εκπαιδευτικούς τους.
Με κοινό σύνθημα για τη φετινή χρονιά «Η Κίνηση δίνει ζωή», τα παιδιά συμμετείχαν σε ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες, με σκοπό να αναδείξουν τη θεμελιώδη σημασία της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία, την ευημερία και την ευεξία του ατόμου. Οι αθλητικές δράσεις διεξήχθησαν στο σχολείο, καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.
Η τάξη της Στ’ του σχολείου μας, πήρε μέρος στην ημερίδα για την Ευρωπαϊκή ημέρα γλωσσών 2023.
“Λέμε ναι στις γλώσσες” με την παρουσίαση Celebrating the European Day of Languages with a Quiz” ,
που οργανώθηκε από το ΠΕΚΕΣ, το Γαλλικό Ινστιτούτο και το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας την Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου.
Οι μαθητές δημιούργησαν ένα online παιχνίδι αφιερωμένο στις γλώσσες που μιλούνται στην Ευρώπη. Το παιχνίδι βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο.
Σήμερα τα παιχνίδια γνωριμίας κατέκτησαν σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής μας δράσης. Η γνωριμία μεταξύ των παιδιών, η μάθηση και η σωστή χρήση των ονομάτων τους αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι των πρώτων ημερών της σχολικής χρονιάς.
Στον προαύλιο χώρο οι εκπαιδευτικοί του σχολείου με τη βοήθεια της γυμνάστριας
συμμετείχαν σε παιχνίδια γνωριμίας με τους μαθητές της Α’ τάξης προκειμένου να
εξοικειωθούν με τους συμμαθητές τους αλλά και με το προσωπικό του σχολείου έτσι ώστε
να αισθανθούν ότι εντάσσονται σε ένα θετικό και φιλικό περιβάλλον μάθησης.
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023, στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας στις 9.00πμ.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο το αργότερο στις 8.45′ χωρίς σχολικές τσάντες και αφού κάνουν μια εθιμοτυπική πρώτη γνωριμία με τους εκπαιδευτικούς τους, θα αποχωρήσουν μετά το τέλος του Αγιασμού.
Τα βιβλία θα μοιραστούν την επόμενη μέρα (Τρίτη 12/9/2023).
Τα λεωφορεία (άφιξη στο σχολείο 8.15′ και αναχώρηση 10.15′) και τα ταξί θα λειτουργήσουν κανονικά.
Από Τρίτη 12/9/2023 το σχολείο θα λειτουργήσει σε κανονικό πρόγραμμα (8.15′ – 13.15′).
Καλή σχολική χρονιά σε όλους σας κι όλους μας!
Την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου τίμησαν σήμερα οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας. Τα παιδιά της E’ και ΣΤ΄ τάξης , υπό την καθοδήγηση των δασκάλων τους, παρουσίασαν με τον δικό τους τρόπο τα γεγονότα της πολύχρονης οθωμανικής κυριαρχίας στην ελληνική επικράτεια και της ηρωικής επανάστασης του 1821.
Eγγραφές μαθητών στην Α΄ τάξη του δημοτικού για το σχολ. έτος 2023-24

Σας γνωστοποιούμε ότι, σύμφωνα με τη Φ.6/15012/Δ1 18-2-2023, οι εγγραφές στην Α τάξη για το σχολικό έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθούν από 1η έως και 20 Μαρτίου για μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2017 έως και 31-12-2017.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. (Δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, γιατί αναζητείται από τις σχολικές μονάδες). Για τους αλλοδαπούς απαιτείται ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένο.
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού. (Πρέπει να έχει γίνει ενημέρωση για τα εμβόλια)
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, μπορείτε να το παραλάβετε από το δημοτικό ή το νηπιαγωγείο.
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή. (Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή Ε1).
ε. «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του μαθητή για την εγγραφή του στο δημοτικό. Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό. (Στέλνεται από το νηπιαγωγείο υπηρεσιακά).
ΤΡΟΠΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Λόγω των αναγκαστικών προληπτικών μέτρων που παίρνει το σχολείο η εγγραφή θα γίνει από τους γονείς- Κηδεμόνες, οι οποίοι θα προσέλθουν τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης και μετά από τηλεφωνική συνεννόηση με την διευθύντρια στο τηλέφωνο 2693061280.
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Ντίλης ο Μεγαλοπρεπής ” , στην σκηνή του Μηχανουργείου στην Πάτρα.
Οι μαθητές μας ξεκαρδίστηκαν με τις περιπέτειες των ποντικιών και γνώρισαν 
μέσα από το έργο την αξία της ελευθερίας, της φιλίας, της συνεργασίας και είδαν με έναν ιδιαίτερα κωμικό τρόπο τις καταστάσεις που καθόρισαν το παρόν μας και ελπίζουμε όχι το μέλλον μας!
Την τελευταία μέρα, πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων, οι μαθητές και οι μαθήτριες μας ήρθαν στο σχολείο με ιδιαίτερη ανυπομονησία για την χριστουγεννιάτικη γιορτή.
Επί τρεις εβδομάδες τα παιδιά εργάζονταν σκληρά πάντα με την καθοδήγηση των δασκάλων τους, μαθαίνοντας κείμενα και τραγούδια και χορευτικά.
Έτσι παρουσιάστηκε στο κοινό μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία!
Το σχολείο μας σήμερα επισκέφτηκε το Δέντρο των Ξωτικών!
Ένα μικρό χωριό βγαλμένο από σελίδες χριστουγεννιάτικου παραμυθιού.
Τα παιδιά όλων των τάξεων συμμετείχαν σε δράσεις, έπαιξαν με ξωτικά και περπάτησαν στη χριστουγεννιάτικη αγορά.
Τo σχολείο μας επισκέφτηκε το «Promitheas Park» που είναι το προπονητικό κέντρο του οργανισμού του Προμηθέα. Είναι ένα μοναδικό κέντρο άθλησης και ψυχαγωγίας, περιτριγυρισμένο από δέντρα, στην περιοχή του Καστελόκαμπου.
Θεωρείται ένα από τα πιο σύγχρονα και ολοκληρωμένα προπονητικά κέντρα της Ευρώπης και φιλοξενεί μια από τις κορυφαίες ακαδημίες μπάσκετ.
Στο «Promitheas Park» διεξάγονται αγώνες, τόσο νέων, όσο και ενηλίκων.
Εμείς επισκεφτήκαμε τους εσωτερικούς χώρους του γηπέδου και είδαμε από κοντά το προπονητικό κέντρο και τις εγκαταστάσεις.
Το σχολείο μας πραγματοποίησε σήμερα εκπαιδευτική και ψυχαγωγική επίσκεψη στο κτήμα Γουρδούπη.
Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους στην αρτοποιία, καθώς με μεγάλο ενθουσιασμό ζύμωσαν μουστοκούλουρα!
Περιμένοντας να ψηθούν τα κουλούρια μας, χαρήκαμε το όμορφο περιβάλλον. Περάσαμε υπέροχα!
Όλοι γνωρίζουμε το ρητό «νους υγιής εν σώματι υγιή». Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν σαν κομμάτι της καθημερινότητάς τους την εκγύμναση του σώματός τους, θεωρώντας ότι το σώμα πρέπει να είναι το ίδιο υγιές και δυνατό όπως και ο νους μας.
ο αθλητισμός κάθε μορφής μας βοηθάει, να αποκτήσουμε καλύτερη φυσική κατάσταση, ισορροπημένη ψυχική υγεία και ισχυρότερες πνευματικές δεξιότητες. Θα μπορούσε απλά να είναι συνώνυμος της ΕΥΤΥΧΙΑΣ για εσάς και για τον καθένα μας ξεχωριστά.
Τις ευχές του για τη νέα σχολική χρονιά εξέφράσε ο Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης, ο οποίος βρέθηκε σήμερα, Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου, στους Αγιασμούς που τελέστηκαν στα Σχολεία των Λουσικών, παρουσία και του Δημάρχου Δυτικής Αχαΐας, Σπύρου Μυλωνά.
Επιπλέον, στο μήνυμά του ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, ο κ. Φαρμάκης, σημειώνει: «Η επιστροφή στις σχολικές αίθουσες, σηματοδοτεί πάντοτε μία νέα και ελπιδοφόρα πορεία. Τα παιδιά είναι οι πρωταγωνιστές και όλοι οι άλλοι, είμαστε οι πολύτιμοι συμπαραστάτες τους, με πρώτους τους εκπαιδευτικούς μας».
Σας ενημερώνουμε ότι, ο καθιερωμένος Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2022, στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας, στις 09:00 πμ.
Οι μαθήτριες και οι μαθητές θα πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο το αργότερο στις 08:45΄ και θα αποχωρήσουν μετά το τέλος του Αγιασμού.
Τα βιβλία των μαθητών και μαθητριών θα μοιραστούν την επόμενη μέρα (Τρίτη 13/9/2022).
Κατά την παρακολούθηση της τελετής του Αγιασμού η χρήση μάσκας από τους μαθητές-τριες, τους γονείς και τους κηδεμόνες, τους επισκέπτες και τους εκπαιδευτικούς είναι προαιρετική.
Καλή, σχολική χρονιά σε όλους .
Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου
Την Παρασκευή 27 Μαΐου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη από τους μαθητές και τις μαθήτριες του νηπιαγωγείου Λουσικών στο χώρο του σχολείου μας. Οι μαθητές έφτασαν συνοδευόμενοι από την δασκάλα τους Κ. Κατερίνα και αφού παρακολούθησαν μαζί με όλους τους μαθητές του σχολείου την καθημερινή προσευχή, ξεναγήθηκαν στην αίθουσα
της Α΄ Τάξης στην οποία θα παρακολουθούν το μάθημα την επόμενη σχολική χρονιά. Εκεί ακολούθησαν κοινές εκπαιδευτικές δραστηριότητες με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ Τάξης και στη συνέχεια ξεναγήθηκαν και στους υπόλοιπους χώρους του σχολείου, έφαγαν το δεκατιανό τους στο διάλειμμα μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά και έπειτα αποχώρησαν με τη δασκάλα τους. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της μετάβασης από τη μια σχολική βαθμίδα στην άλλη
Οι μαθητές της Ά Δημοτικού του σχολείου μας μαζί με την δασκάλα τους πήγαν στον χώρο του νηπιαγωγείου Λουσικών προσκεκλημένοι από τη νηπιαγωγό κ. Κατερίνα και παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση «Φιλία για έναν», την οποία παρουσίασαν η κ. Γεωργία Ηλιοπούλου και η συνεργάτης της. Η δράση αυτή προγραμματίστηκε στο
πλαίσιο της μετάβασης των νηπίων από την μία σχολική βαθμίδα στην άλλη.
Η παράσταση προσέλκυσε το ενδιαφέρον τόσο των παιδιών του δημοτικού, όσο και των νηπίων, καθώς τα παιδιά εκτός της παρακολούθησης της παράστασης είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στην πλοκή της ιστορίας. Μέσα από την παράσταση αναδείχθηκε με παραστατικό τρόπο η σημασία της αληθινής φιλίας με τα παιδιά να αντιλαμβάνονται στο έπακρο το βαθύτερο νόημα του έργου. Μετά το τέλος της παράστασης οι μαθητές έπαιξαν για λίγο με τα νήπια και επέστρεψαν στο σχολείο τους.
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των μαθητών της Α΄ Τάξης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό, την Παρασκευή 1η Απριλίου οι μαθητές της Α΄ Τάξης πραγματοποίησαν μαζί με τη δασκάλα τους επίσκεψη στο νηπιαγωγείο.
Οι μαθητές τηρώντας αυστηρά όλα τα μέτρα που προβλέπει το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο έφτασαν στο νηπιαγωγείο στις 10:00. Εκεί τους υποδέχτηκαν θ
ερμά η περσινή τους δασκάλα και οι συμμαθητές που άφησαν πίσω τους στο νηπιαγωγείο πέρυσι. Τα παιδιά προσέφεραν ως δώρο στη δασκάλα και τους παλιούς συμμαθητές τους ένα κολλάζ με ζωγραφιές με θέμα την Άνοιξη, που ήταν και το θέμα της συνάντησης.
Στη συνέχεια οι μαθητές έκατσαν στην παρέα και συζήτησαν με την νηπιαγωγό για το πώς περνάνε στο νέο «μεγάλο» σχολείo. Eίπαν τα νέα τους στους παλιούς συμμαθητές τους, που θα έρθουν και αυτοί του χρόνου στο δημοτικό σχολείο και τραγούδησαν όλοι μαζί τα Κάλαντα της Άνοιξης. Έπειτα κάθισαν στα τραπεζάκια και έφτιαξαν μια κατασκευή με ένα λουλούδι.
Στο τέλος οι μαθητές δέχτηκαν ένα κέρασμα από την παλιά τους δασκάλα και τους παλιούς τους συμμαθητές και στη συνέχεια τους ευχαρίστησαν και τους αποχαιρέτησαν ανανεώνοντας το ραντεβού τους για μία επόμενη κοινή δράση.!!!
Σας γνωστοποιούμε ότι, σύμφωνα με τη Φ.6//18474/Δ1- 18-2-2022, οι εγγραφές στην Α τάξη για το σχολικό έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθούν από 1η έως και 20 Μαρτίου για μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2016 έως και 31-12-2016.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. (Δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, γιατί αναζητείται από τις σχολικές μονάδες). Για τους αλλοδαπούς απαιτείται ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένο.
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού. (Πρέπει να έχει γίνει ενημέρωση για τα εμβόλια)
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, μπορείτε να το παραλάβετε από το δημοτικό ή το νηπιαγωγείο.
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή. (Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή Ε1).
ε. «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του μαθητή για την εγγραφή του στο δημοτικό. Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό. (Στέλνεται από το νηπιαγωγείο υπηρεσιακά).
ΤΡΟΠΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Λόγω των αναγκαστικών προληπτικών μέτρων που παίρνει το σχολείο η εγγραφή θα γίνει από τους γονείς- Κηδεμόνες, οι οποίοι θα προσέλθουν τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης και μετά από τηλεφωνική συνεννόηση με την διευθύντρια στο τηλέφωνο 2693061280.
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Ντούρα Χρυσούλα

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Ο Σύλλογος Διδασκόντων Δημοτικού Σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων Νηπιαγωγείου Λουσικών σας προσκαλούν σε διαδικτυακή απογευματινή ενημερωτική συνάντηση την Τετάρτη 2 Μαρτίου και ώρα 18:00μ.μ. με θέμα:
Την εισήγηση θα κάνει η Κ. Βανέσσα Παρθενίου Σχολική Νοσηλεύτρια του Δ.Σ. Λουσικών.
Μετά το πέρας της εισήγησης θα ακολουθήσουν ερωτήσεις εκ μέρους σας.
Παρακαλούμε όπως ανταποκριθείτε στην πρόσκληση.
Θα σας αποσταλεί σύντομα ο σύνδεσμος για την συνάντηση.
Σας ενημερώνουμε πως το Σάββατο 6 Νοεμβρίου η Οικολογική Κίνηση Πάτρας (ΟΙ.ΚΙ.ΠΑ), σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση «Ανακυκλώνω στην πηγή», διοργανώνει συλλογή ηλεκτρικών συσκευών για ανακύκλωση στο χώρο στάθμευσης Καλεντζιώτη (Ακτή Δυμαίων & Παπαφλέσσα) από τις 10 π.μ. έως τις 4 μ.μ.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/groups/oikipa/permalink/10159363261276704/
Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:
Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.
H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19.
Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι:
Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.
Υπενθυμίζεται ότι το edupass.gov.gr σε πρώτη φάση ενεργοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) και στόχος του είναι να συμβάλει στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και στην απλούστευση των διαδικασιών ελέγχου για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Η νέα πλατφόρμα συνιστά αποτέλεσμα της συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και είναι προσβάσιμη από το gov.gr. Υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ η άντληση των στοιχείων πραγματοποιείται από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την ΗΔΙΚΑ.”
Με εκτίμηση,
Γενική Γραμματεία Αθμιας, Βθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής
Ακολουθούν τα βήματα για την έκδοση της σχολικής κάρτας με εικόνες :
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στον παρακάτω σύνδεσμο
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αγαπητοί γονείς, καλή σχολική χρονιά, με υγεία!
Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 θα γίνει ο καθιερωμένος Αγιασμός στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.
Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις 08:15π.μ. και θα αποχωρήσουν αμέσως μετά τον αγιασμό στις 09:15π.μ. περίπου, με τους γονείς τους. Ο αγιασμός θα ξεκινήσει στις 08:30π.μ.
Λόγω των συνθηκών του COVID 19, οι μαθητές/τριες θα εισέλθουν στον χώρο του σχολείου φορώντας υποχρεωτικά τη μάσκα τους και θα σταθούν στον προκαθορισμένο χώρο που έχει οριστεί για κάθε τάξη, χωρίς τη συνοδεία των γονιών τους . Οι γονείς θα περιμένουν έξω από το σχολείο.
Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται μόνο με επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) ή βεβαίωση νόσησης. Ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) πρέπει να διενεργηθεί έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα
Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για όλους τους/τις μαθητές/τριες. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου.
Την ημέρα αυτή (13/9/2021) δεν θα υπάρχει μεταφορά των μαθητών με λεωφορεία και ταξί. Ως εκ τούτου, υπεύθυνοι για τη μεταφορά των μαθητών, τόσο κατά την προσέλευση όσο και κατά την αποχώρηση από το σχολείο, είναι οι γονείς των μαθητών (έως και τη στιγμή της σύνταξης αυτής της ανακοίνωσης δεν υπήρχε πληροφόρηση για τη μεταφορά των μαθητών).
Η Διευθύντρια και οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι από 8/9/2021 έως 17/9/2021 μπορείτε να παραλαμβάνετε, από τα φαρμακεία, έξι (6) δωρεάν self tests (για τις επόμενες 3 εβδομάδες λειτουργίας των σχολείων) ώστε να γίνεται έγκαιρα η χρήση τους από τους μαθητές.
H διευθύντρια του σχολείου
Ντούρα Χρυσούλα
Ένα καζάνι μαγειρικής ιδιοκτησίας του ΔΣ Λουσικών παραδόθηκε σήμερα στο Λαογραφικό Μουσείο Λουσικών μετά από σχετική απόφαση του Σχολικού Συμβουλίου του σχολείου (Πράξη 1/24-6-2021). Το καζάνι βρισκόταν στην αποθήκη του σχολείου και ήταν αυτό που χρησιμοποιούσαν για την ετοιμασία του φαγητού των μαθητών την περίοδο του 1960. Μετά από εισήγηση του διευθυντή του σχολείου το Σχολικό Συμβούλιο αποφάσισε την παραχώρηση του στο Μουσείο του χωριού προκειμένου αυτό να αξιοποιηθεί και να αναδειχθεί, αλλά και για να εμπλουτίσει τη σχετική μουσειακή συλλογή.
Η παράδοση του καζανιού έγινε από το διευθυντή του σχολείου Παπαγιαννόπουλο Διονύσιο και τον πρόεδρο του ΔΔ Λουσικών κ. Κουνέλη Δημήτριο στον εφημέριο του ΙΝ ΑΓ. Γρηγορίου και υπεύθυνο του Μουσείου πατήρ Στελλάτο Κωνσταντίνο.
Νέους κάδους απορριμμάτων προμηθεύτηκε το σχολείο μας για τον προαύλιο χώρο του. Συγκεκριμένα, (4) τέσσερεις μεταλλικοί επιστύλιοι κάδοι τοποθετήθηκαν περιμετρικά στον προαύλιο χώρο. Οι (3) τρεις αγοράστηκαν με χρήματα της σχολικής επιτροπής και ο (1) ένας ήταν προσφορά του Συλλόγου Γοινέων και Κηδεμόνων. Η τοποθέτηση τους έγινε από το γονέα πρώην μαθητή του σχολείου κ. Παρασκευόπουλο Αθανάσιο (τον οποίο και ευχαριστούμε) με τη βοήθεια του Διευθυντή του σχολείου.
Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που εκπόνησε ο διευθυντής του σχολείου Διονύσιος Παπαγιαννόπουλος κατά το φετινό σχολικό έτος, με τους μαθητές της Β΄ Τάξης καθώς και με τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς Ντούρα Χρυσούλα (δασκάλα της Τάξης) και Πέττα Χαρά (εκπαιδευτικό Εικαστικών) η οποία είχε σημαντική συμβολή στο εικαστικό μέρος του προγράμματος με την καθοριστική καθοδήγηση της. Ο τίτλος του προγράμματος ήταν «Το Ταξίδι ενός Μπλε Πώματος. Μαθαίνω να Ανακυκλώνω και να Σέβομαι το Περιβάλλον» και είχε σαν γενικότερο θέμα την ανακύκλωση του πλαστικού. Οι μαθητές συμμετέχοντας στις δράσεις του προγράμματος είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις για το υλικό του πλαστικού, την προέλευση και τη χρήση του, την επίδραση του στο περιβάλλον, να κατανοήσουν την έννοια της ρύπανσης του περιβάλλοντος, την έννοια της ανακύκλωσης και των μορφών της αλλά και τη σημασία της.
Οι δράσεις εμπεριείχαν συζήτηση με στόχο: α) τη διαπίστωση των γνώσεων και των εμπειριών των μαθητών αναφορικά με το θέμα, β) την ενημέρωση τους για το πλαστικό, τη ρύπανση του περιβάλλοντος και την ανακύκλωση. Διερεύνηση στο διαδίκτυο για αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με τις ανωτέρω έννοιες και προβολή σχετικών βίντεο. Παρουσίαση των απόψεων των μαθητών σε επίπεδο Τάξης. Εικαστικές δημιουργίες, κατασκευές, παιχνίδια ρόλων καθώς και δραστηριότητες και διαγωνισμούς σχετικά με το θέμα.
Οι μαθητές μέσα από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ευαισθητοποιήθηκαν όσον αφορά την προστασία της φύσης, ανέπτυξαν υπευθυνότητα και σεβασμό για το περιβάλλον, ανέλαβαν πρωτοβουλίες για την ανακύκλωση, συνεργάστηκαν, αλληλεπίδρασαν μεταξύ τους, καλλιέργησαν την κριτική σκέψη τους, ανέλαβαν δράσεις, ανέπτυξαν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.
Αξιοσημείωτη ήταν η συμμετοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών όλου του σχολείου για τη δράση «Διαγωνισμός συλλογής μπλε πωμάτων» ανάμεσα στις Τάξεις. Συγκεκριμένα, οι μαθητές τις Β΄ Τάξης διαμόρφωσαν κατάλληλα και επιμελήθηκαν εικαστικά με θέματα για την ανακύκλωση 6 πλαστικά μπουκάλια εμφιαλωμένου νερού (10 λίτρων) και τα τοποθέτησαν σε κάθε Τάξη (από ένα). Κάθε φορά που μια Τάξη γέμιζε το μπουκάλι της με μπλε πώματα κατέθετε το περιεχόμενο στο διευθυντή του σχολείου και κέρδιζε μια σφραγίδα ανακύκλωσης. Στόχος του διαγωνισμού ήταν η ανάδειξη της Τάξης με την πιο «πράσινη» κουλτούρα. Στο μικρό χρονικό διάστημα του ενός μήνα που διήρκησε ο διαγωνισμός συλλέχτηκαν 6 σακιά (ελιάς) πώματα με σκοπό να διατεθούν στη δράση του Περιβαλλοντικού Τμήματος της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Αχαΐας «Ευέλικτα Καπάκια» που αφορά στη συγκέντρωση πωμάτων και την ανταλλαγή τους με αναπηρικά καροτσάκια.
Το πρόγραμμα αυτό αποτέλεσε μια ευχάριστη παρένθεση στο βασικό πρόγραμμα των μαθημάτων της Β΄ Τάξης και προσέφερε στους μαθητές την ευκαιρία να διευρύνουν τον ορίζοντα των γνώσεων τους και να αναπτύξουν την ευαισθησία τους για το φυσικό περιβάλλον. Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά της Β΄ Τάξης για την προσπάθεια που κατέβαλαν και το ενδιαφέρον που επέδειξαν!
Ακολουθούν φωτογραφίες από τις δράσεις του προγράμματος.
Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021 το σχολείο θα παραμείνει κλειστό λόγω της εορτής του Αγίου Πνέυματος.
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Τρίτη 15 Ιουνίου 2021 το σχολείο θα παραμείνει κλειστό λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην επιμορφωτική ημερίδα που διοργωνώνει ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου του σχολείου κ. Κονιδάρης Γεώργιος.
Αγαπητά μας παιδιά.
Όλοι οι ανήλικοι, μαθητές και μη, πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχει η δυνατότητα να βοηθηθείτε σε δύσκολες καταστάσεις καθώς και σε στιγμές που χρειάζεστε καθοδήγηση, συμβουλές και λύσεις σε προβλήματα που βιώνετε ή σας απασχολούν. Απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς σύμφωνα με τις οδηγίες που ακολουθούν.
Να θυμάστε πάντα: “Έχετε φωνή είμαστε δίπλα σας”!!!
Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά!
Παρακαλώ ενημερωθείτε για τη δια ζώσης επαναλειτουργία (Δευτέρα 10/5/2021) των Δημοτικών σχολείων, καθώς και για την υποχρεωτική υποβολή στη διαδικασία των self test μαθητών και εκπαιδευτικών για την προστασία από τον covid19, από τα παρακάτω έγγραφα τα οποία βρέθηκαν αναρτημένα σε ιστοσελίδα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.
Σας ευχόμαστε υγεία και χαρές.
Ο διευθυντής του σχολείου
ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ SELF TEST ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ SELF TEST 5 5 2021ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ SELF TEST 5 5 2021